Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Feedback » Topics in nieuw venster, ja of nee?

Topics in nieuw venster openen?
ja
42%
 42%  [ 107 ]
nee
57%
 57%  [ 146 ]
Totaal aantal stemmen : 253

Rene
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 15:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Graag even stemmen of je wilt dat de topics in een nieuw venster geopend worden of niet.

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 19:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als je op een topic-vervolg klikt (de 1,2,3,4,... achter een topic titel) wordt het topic nog in het zelfde venster geopend.
Marten
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 19:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee, liever niet.
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 20:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kan je dat niet alleen voor de active topics maken en dat wanneer je normaal door het forum aan het browsen bent de topics gewoon in hetzelfde venster geopend worden? Was volgens mij eerst ook zo...

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 21:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aangezien ik Firefox gebruiker ben heb ik absoluut geen last van nieuwe vensters. De topics kan ik heel handig via tabs bekijken. Het maakt mij niet zoveel uit. Maar voor als ik een keer het forum check bij minder verlichte internetters (i.e. IE) zou ik het erg fijn vinden als topics in een nieuw venster openen.

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2005 01:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als je het niet doet, doe ik het zelf wel Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Mr. Seen
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2005 01:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

echt een stuk handiger zo. Ik klikte toch te vaak het scherm weg.
SavageNL
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2005 08:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja over de topics in de active topics
Nee over de topics als je het forum browst
Buzzin Hornet
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2005 08:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik denk zelfs dat het probleem er al niet meer is. Als je op de topic titel klikt dan open je hem in een nieuw venster. Klik je op het pijltje naast de laatste post dan wordt de post in het huidige scherm geopend

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2005 16:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

SavageNL schreef:
Ja over de topics in de active topics
Nee over de topics als je het forum browst

Same here...
boellie
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2005 18:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kun je ergens instellen dat je naar de laatste pagina van een topic gaat in plaats van de 1e pagina?

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2005 18:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rene, waarom heb je het nou weer terug veranderd? Ik wil nieuwe vensters! Huilen

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2005 19:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee, nee dreiwerf nee. Ik snap niet dat al die jostis hier nog niet gewend zijn aan topics openen in hetzelfde venster. Dat is volgens mij altijd zo geweest, ik vind het alleen maar irritant als ik de hele tijd nieuwe vensters krijg, lijkt wel op dit zo'n lame pop-up site is. En van dat soort dingen was ik net af.

Dat snel reageren vind ik trouwens wel heel erg fijn.

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2005 19:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kun je geen optie maken in je profiel wat je met de active topic wil?

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2005 10:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dan weer wel, dan weer niet. Dit is wel een beetje irritant Rene Tongsmiley
Walter
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2005 11:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Beetje vreemd idd, 32 stemmen voor en 8 tegen, topics in een nieuw venster zou ik zo zeggen....
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2005 11:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

idd
Rene
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2005 11:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb het voorlopig eventjes zonder popups omdat de instelling meteen over het gehele forum actief is (dus ook popups in de forum lijsten, ipv alleen in active).
Moet nog ff uitvogelen hoe ik ervoor kan zorgen dat alleen active popups geeft.
En daar heb ik voorlopig geen tijd voor, dus wen er maar ff aan zo Smiley

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2005 11:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En er is natuurlijk altijd nog shift-klik als tussenoplossing.

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2005 11:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toch vreemd dat de meerderheid kiest voor pop-up en nu toch moet wennen aan shift klik. Lijkt me eerder adersom, dat het voorlopig overal pop-up is.
maurice
Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2005 11:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

indeed
power to the people!
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2005 11:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is voor zover ik me kan herinneren altijd met pop-ups geweest toch? Ik vind dat dan ook fijner, maar vooralsnog blijf ik lekker shift-klikken Smiley
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2005 11:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toch fijner als je met Shift beide opties hebt?

Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2005 11:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben lui, ik wil maar 1 hand hoeven gebruiken Tongsmiley
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2005 00:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

G*dverdomme, ik word he-le-maal gek. Weet je hoevaak ik IE nu al opnieuw heb moeten openen, omdat ik in mijn automatisme het forum ineens 'kwijt' ben.

GRRRRrMMBBLLl.

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2005 00:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, ik vind ook dat het moet zijn zoals het was en dat iets pas mag worden aangepast als men er in zijn geheel mee eens is.. Ik word er ook gek van.

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2005 08:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo werkt democratie in Nederland toch? Men wil iets, maar krijgt het niet.

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2005 08:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als jullie nog ff doorzeiken, dan word ik steeds meer gemotiveerd om er iets aan te veranderen.

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2005 11:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En als dat nog lang duurt is iedereen alweer gewend aan de nieuwe manier, mensen passen zich snel aan.Knipoog Ik vind dat shft-drukken (waar ik overigens niet aan gedacht had) ook best oke.

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2005 15:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rene schreef:
Als jullie nog ff doorzeiken, dan word ik steeds meer gemotiveerd om er iets aan te veranderen.
ZEIK ZEIK ZEIK
Schwalbekoning
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2005 15:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Boeit me niet echt, was aan het andere gewend en zal nu vast wel weer aan dit wennen.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2005 15:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan schreef:
ZEIK ZEIK ZEIK
Ik doe ook nog ff mee: zeik zeik! Tongsmiley

Er zijn nog maar twee vermoeiende dingen aanwezig op het forum; het niet in een nieuwe venster openen [dus het SHIFT klikken] en het feit dat als ik pas na een lange tijd op F5 druk bij de Active, die kapot gaat [na een uur ofzo].

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2005 15:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zal je leren, je moet gewoon elke minuut refreshen, er moet natuurlijk wel genoeg dataverkeer gegenereerd worden.
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2005 01:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zeik Zeik / Refresh Refresh / Zeik Zeik / Refresh

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2005 01:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

staat er in die poll nu 80 procent op ja... lees ik dat goed Smiley?

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2005 08:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Refreshen werkt niet met deze active topics, het is een ander systeem dan we eerst hadden (deze gebruikt de search).
Als ik een andere active topics heb gevonden/gemaakt pas ik ook het openen in nieuwe vensters aan.

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2005 09:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hurray!
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2005 09:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Btw, ben ik de enige die mijn posts verneukt ziet?
Rene
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2005 09:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je posts zien er hier normaal uit.

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2005 11:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hier niet

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur