_________________ 'Listen very carefully, I shall say this only once'
Koen Senior Addict
Geplaatst: 04 Okt 2006 11:29
Kan niet iedereen gewoon effe de link er in de post bij zetten (zit toch al onder CTRL-V dus) dat scheelt mij een hoop werk..
Mr.Zop Site Admin
Geplaatst: 04 Okt 2006 11:33
die staat er ook automatisch bij?
_________________ “Rational arguments don’t usually work on religious people, otherwise there would be no religious people.”
Koen Senior Addict
Geplaatst: 04 Okt 2006 11:52
Die zit dan blijkbaar bij de mod, maar die zie ik dus ook niet...
[edit] probleem al gevonden; het zit alleen in de interaddict layout, en niet in de subsilver... nou ja, jammer dan, dan maar wat meer werk.
Thijs R. Senior Addict
Geplaatst: 04 Okt 2006 11:57
Die Link staat er bij mij niet bij hoor.
Maar Koen: Wat werkt er dan wel/niet? Doet YouTube het verder wel gewoon op je PC?
_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Koen Senior Addict
Geplaatst: 04 Okt 2006 11:59
Bij mij staat gewoon een lege post van iemand. Maar zoals ik al zei, hij doet het wel bij de interaddict layout, maar bij de subsilver niet.
Your tube doet het overigens wel gewoon goed bij mij.
Mr.Zop Site Admin
Geplaatst: 04 Okt 2006 12:05
Ah oke, ja ik heb hem alleen bij de interaddict layout toegevoegd idd.
_________________ “Rational arguments don’t usually work on religious people, otherwise there would be no religious people.”
Thijs R. Senior Addict
Geplaatst: 04 Okt 2006 12:20
Ga dan gewoon over op de Interaddict layout
_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Gerbens Senior Addict
Geplaatst: 04 Okt 2006 12:51
Ik dacht dat ik hem daarop had staan (had dezelfde kleurtjes), maar nu werkt het. Het werkt inderdaad alleen als je hem op 'interaddict' hebt staan. Dus dat moet je natuurlijk ekkes checken.
Die wil ik helemaal niet, dan kun je niet zien welke topics je al gelezen hebt. Kun je hem niet aan de Subsilver layout toevoegen?
_________________ Spoorwegen bestaan bij de gratie van dwarsliggers
Thijs R. Senior Addict
Geplaatst: 04 Okt 2006 21:08
Oh. Dat moeten we dan eens fixen.
Pagina 1 van 1
Tijden zijn in GMT + 1 uur