Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Games » [screenshots] Medieval Total War 2
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Feb 2006 13:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mooie beelden Smiley

[/img]

http://media.pc.ign.com/media/800/800327/imgs_1.html

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 21:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

lijkt een beetje veel op WOW Smiley

maar wel cool die plaatjes!

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 21:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het glimt een beetje veel, dat vindt ik wel jammer hoor. Hoe speel jij WOW?

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 21:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

met een dolk en een knots ! ik kan namelik 2 wapens vastdragen maar die ridders hier op de plaatjes lijken me wel sterker level 60 denk ik.

wat voor speler ben jij in WOW?

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 21:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou mijn broertje speelt het ik niet maar in het echt doe ik alsof ik een WARLOCK ben, soms plaag ik dan mijn broertje, en dat vind hij heus niet leuk!! Misschien ken je hem wel, hij is een ork.

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 21:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ben benieuwdt waar speelt hij zoals in? lachen Bwhaha
ben nu niet zo blij ik speel in terenas (dat is de naam van de wereld waar ik in ben) en nu is alles offline er is onderhoud hehepuke

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 22:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij zeht dat hij in de swamps of zorro uhmmm zit en dat hij wel met jou wil chatten hij zoekt je op.

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 22:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het kan niet Duhh
terenaas is offline tot morgen om 5 uur na het eten
ik denk dat jouw broer dus niet in terenas zit maar in een andere wereld

en de swamps of sorrow (niet zorro Smiley zwaai ) ben ik allang voorbij dat is voor level 40 als je dat bent ik ben nu level 45 rogue en zit in badlands maar kan morgen pas weer gamen daarom ben ik op het internet wat gamers aan het ontmoeten zwaai

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 23:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar wat is dat spel dan? Een RTS of een FPS?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 23:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gieren

official trailer, met een korte uitleg van het spel. Rome Total War heb ik écht heel veel gespeeld. Smiley

Laatst aangepast door dasjj op 18 Okt 2006 23:47, in totaal 1 keer bewerkt
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 23:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit is echt wel een vet spel! Ik heb deel 1 gespeeld. Alleen jammer dat de systeemeisen zo hoog zijn.
bobblebobble
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Okt 2006 23:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Met mijnes kun je die wel draaien ik heb:

Intel® Pentium® 4 CPU 2.80GHz, 2800MHz - 512mb DDR - MSI GeForce FX 5900XT 128mb

Smiley

Wat hebben jullie?

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2006 02:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Met een FX 5900 zul je dit spel niet fatsoenlijk kunnen draaien. Deel 1 zelfs nog niet.

Ik heb...
AMD64 3200+ (met 1MB cache @ 2.4Ghz)
2GB DDR400 RAM
X800 GTO2 PCIe (@X800XT+)
1,8TB opslag

Met mijn vorige kaart draaide RTW 'redelijk' (6800GT), maar niet fantastisch. Nu kan ik het draaien op 1280/1024 alle detail high. Met een FX5900 kun je max 1024/768 detail op med. halen. Maximaal!
Beertjeb
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2006 12:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

en je CPU moet iig SSE2 ondersteunen, dus iedereen met een athlon xp kan het verder wel vergeten.

Heb de demo al aardig grijsgespeeld. maar 1280 x 1024 loopt niet lekker op mijn 6600gt icm 1 gieg ram en een amd64 3200+

tijd voor een upgrade dus, want ik wil dit spel wel in zijn volle glorie kunnen spelen
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2006 12:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

toch toch toch.... als ik nu ook weer zie dat dat gameplay filmpje offline is gehaald, dan denk ik: is het niet gewoon meer van het zelfde, maar dan wat mooier en met een paar marginale verbeteringen?
Want dan weet ik niet of ik dit spel weer 4 maanden elke dag wil spelen...

en idd. ik heb dan geen sse2 enzo -> kutspel hehehe Smiley

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2006 20:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb ook een computer waar staat wat voor merk die is? Ik heb ook een nintendo, en een gameboy, en me broer heeft de playstation maar hij is een beetje een mietje. WEL AARDIG HOOR idee

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2006 20:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh en hoe kan bobblebobbel nou het spel niet spelen als hij het elke dag speelt! zwaai

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2006 21:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En hoe speel je nintendogs dan als je alleen een gameboy hebt?

Bericht Geplaatst: 25 Okt 2006 17:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ze zegt OOK dus misschien heeft de prinses er meer idee

en je CPU moet iig SSE2 ondersteunen Boos

Bericht Geplaatst: 25 Okt 2006 17:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ze heeft vast een beeldschermpje in de anus van toad gebouwd die nsds cards leest.

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 13:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

en aangezien de DS van 2 schermen voorzien is moet toad dus wel een vrouwtje zijn
BrownB
Addict

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 13:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bij nintendogs gebeurt er vrij weinig op het tweede schermpje. Shocked

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 19:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Brownybee ben je verliefd op me???? bloos bloos bloos bloos ik heb al een vriendje hoor.

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 19:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Beslist niet. Wieso?

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 19:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jawel, Browny! GEEF HET MAAR TOE!

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 19:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou hoef je niet vijadig te worden hoor uhmmm uhmmm ayay

ik?

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 19:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee ben ijij soms zijn vriendin??? SORRY ik lokte het niet uit het ebeurde vanzelf Huilen

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 19:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

HAHHAHAHAH

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 19:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mogen we een ip check tussen meentje en prnises daisy? Chill

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 19:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Van mij wel...

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 19:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sorry brownybee ik wou niet stoken tussen jou en je vriendin maar jij begon!! Ik wist hettoch ook niet??? ayay ayay Huilen Huilen

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 22:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh nee! Je gaat toch niet stiekem vreemd met princess daisy?? Knipoog
BrownB
Addict

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 22:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja joh, ik val op autistjes. Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 22:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En bedankt Tongsmiley
bobblebobble
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Nov 2006 01:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

heb gelezen op het forum van MTW2 dat er 2 spellen al uitwaren naar iemand in zweden had er al 1 gekregen terwijl het nog niet moch van de winkel best jaloers want nu moet ik nog een week wachten ayay

Bericht Geplaatst: 04 Nov 2006 01:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

eunk! ayay

Bericht Geplaatst: 04 Nov 2006 11:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

over een week komttie uit, MTW2 maar er was een fout gemaakt nu hebben al 2 man het spel ze hadden al screenies als post gedaan iop het MTW2 forum ben best jaloers! ia-smiley

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur