Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Games » Wie houdt er allemaal van Mario

Mario of Luigi?
MARIO
47%
 47%  [ 10 ]
Luigi
14%
 14%  [ 3 ]
TOAD
33%
 33%  [ 7 ]
Bowser brrrrr
4%
 4%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 21

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Okt 2006 11:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lucy schreef:
Deze Mario?

Quote:
HOT GIGOLO MARIO.

Speciale Super Aanbieding.

3 uur voor de prijs van 1 uur.

Dit weekend kun u voor de zaterdag of de zondag avond 3 uur reserveren.

Dus dames laat u eens heerlijk erotisch verwennen.

U wordt bij aankomst ontvangen met een welkomst drankje.
Na een gezellig kennismakings gesprek, waarin u eventueel u wensen kenbaar maakt krijgt u een ontspannende massage.
Vervolgens gaan we samen in bad heerlijk bubbelen, waarna we onze intiemse momenten beleven op een aangenaamd waterbed.

Heeft u interesse, dan hoor ik het graag van u....
En dit alles voor maar 30 €

Groetjes Mario

samen in bad heerlijk bubbelen. klinkt niet echt erotisch, maar goed, ik bubbelde ook altijd in bad, terwijl we geen bubbelbad hadden, mischien vandaar...Knipoog

aangenaamd waterbed, ben benieuwd wat dat is. laat je dat even weten als je er geweest bent?
bobblebobble
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Okt 2006 23:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toad is een meisje ja 99procente zeker!! Leuk verhaal Smiley prinses paddestoel bloos maar ik zal wel mailen over het verhaal van de droom die ik gehad had.

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2006 09:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

bobblebobble schreef:
Toad is een meisje ja 99procente zeker!!

Toch weer die ene procent he... Als toad een meisje is, waarom is toadette dan de vrouwelijke tegenhanger? Toad is t slaafje van Peach, tmannelijke slaafje wel te verstaan. (en het meest irritante mariokarakter allertijden..)
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2006 13:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:

samen in bad heerlijk bubbelen. klinkt niet echt erotisch, maar goed, ik bubbelde ook altijd in bad, terwijl we geen bubbelbad hadden, mischien vandaar...Knipoog

aangenaamd waterbed, ben benieuwd wat dat is. laat je dat even weten als je er geweest bent?

Hoezo, ga je dan ook een bezoekje wagen?
Ik kreeg dit mailtje op mijn spam adres omdat een vriendin (ja, je gelooft het gewoon niet) in een melige bui met wat vrienden die Mario had gesmst via een of andere website ... en nu kreeg ze een smsje waar ik bij zat en ik zei tegen haar dat ze maar even een foto moest vragen en naar mijn spam adres moest sturen. Maar nu zit ik met zijn spam! Dit soort aanbiedingen... Hij was trouwens echt gruwelijk lelijk. Een echte Ad/sjonnie/sjappie

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2006 21:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kan je mario smsen?? ayay Gister heb ik wel 2 uur mario gespeeld, en het verveel de niet!!! Mag ik zijn telefoonnummer? Chill

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2006 21:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

06-WAKKERWORDEN.

Bericht Geplaatst: 25 Okt 2006 17:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

met mijnes kun je fotos maken en snake deel twee spelen supervet hoop dat je snel op de telefoon nintedodogs kunt gamen! Chill

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 19:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hallo

:+

ik wacht nog steeds totdat iemand mij admin maakt

Chill

Bericht Geplaatst: 01 Nov 2006 18:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

srry geen tijd Boos ben weer in wow heel erg bezig de burning krusade komt bijna kennen we jullie?

spreek snel weer met jullie

Chill

Bericht Geplaatst: 01 Nov 2006 19:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

bobblebobble schreef:
srry geen tijd Boos ben weer in wow heel erg bezig de burning krusade komt bijna kennen we jullie?

spreek snel weer met jullie

Chill

Begrijp ik het goed of is iemand vergeten van account te wisselen? Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 02 Nov 2006 01:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wij praten graag met jullie! We zien jullie vanzelf wel weer verschijnen jullie jullie!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 02 Nov 2006 22:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben sinds ik m'n Super Nintendo terugvond weer helemaal into Mario.

Michiel
Addict

Bericht Geplaatst: 02 Nov 2006 22:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mario rules. En die tv-serie ook.

Bericht Geplaatst: 09 Nov 2006 23:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

tvserie? ayay

Bericht Geplaatst: 09 Nov 2006 23:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die was zeker van voor jouw tijd Knipoog

Bericht Geplaatst: 11 Nov 2006 08:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deze denk ik dat Xurk bedoeld:

Was een tekenfilm met daarvoor die twee die Mario en Luigi speelden.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Nov 2006 12:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Worship

Bericht Geplaatst: 13 Nov 2006 02:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Worship Worship Worship Worship
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
PRNISES DAISY
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Nov 2006 19:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hahaha dat is helemaal geen mario!!! :+

Bericht Geplaatst: 16 Nov 2006 11:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wow, hoe vet is dat!! Dat is lang geleden Smiley
Michiel
Addict

Bericht Geplaatst: 16 Nov 2006 12:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet!

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur