Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Hardware en Gadgets » Apple iPhone
udo
Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jan 2007 21:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

... geweldig!

http://www.apple.com/iphone/
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jan 2007 22:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hebben!!!!!!, ga morgen regelen dat zodra ze hier leverbaar zijn ik er een heb! Laatste fase van mijn assimilation proces Knipoog .
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 10 Jan 2007 00:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Duurt nog wel een jaar. Maar toch, strakke interface.

Bericht Geplaatst: 10 Jan 2007 00:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ziet er erg mooi uit. Maar zal wel fucking duur worden dan...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jan 2007 00:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Uit het live-verslag van de Key-note op MacOsx.nl:

[19:46] 4 GB model: 499 dollar. 8 GB movel: 599 dollar. In juni beschikbaar in Amerika. Eind 2007 in Europa en 2008 in Azië.
[19:50] In Amerika zal de provider Cingular zijn.
[19:54] De prijzen van de iPhone gelden bij een 2jarig contract...

Ach, ik ben er wat sceptisch over, ik heb een telefoon en een WiFi-browser op m'n DS, en een PDA heb ik niet nodig omdat ik een echte agenda veel overzichtelijker en handiger vind. Maar goed, ik heb ook 3 jaar lang gezegd dat ik geen iPod nodig had... Monddicht

Bericht Geplaatst: 10 Jan 2007 02:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ziet er strak uit, al zijn die specs weinig bijzonder behalve het touchscreen gadget gehalte..
Elke telefoon heeft aan het einde van dit jaar de mogelijkheid van 8GB flash-ruimte, dus daar hoef je het niet voor te doen.
En geen UMTS vind ik toch wel een érg groot gemis! Internetten doe ik regelmatig, en wifi heb je weinig aan buiten de deur..

Momenteel ben ik heel tevreden met mijn N80, al had ie wel wat compacter gemogen, en de camera kwaliteit mogen hebben van de huidige sony-ericssons..

Qua specs is de N95 nu de dolste telefoon die er aan komt, met GPS-receiver en een "échte" videocamera:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_N95

En er komen telefoons die een 17" scherm kunnen projecteren Mmm
http://tweakers.net/nieuws/45804/?highlight=Projector

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jan 2007 02:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En Apple heet tegenwoordig Apple Inc ipv Apple Computer Inc..... 't Is maar dat je 't weet Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jan 2007 09:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het werd tijd! Ik kan niet wachten tot-ie hier verkrijgbaar is, want natuurlijk is dit apparaat 10x gebruiksviendelijker dan alle andere telefoons.

Die 8 gig is misschien niet heel bijzonder, maar een telefoon met een ingebouwde iPod wel. Dat is wat anders dan een telefoon met wat geheugen en een player.

RAWK!
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jan 2007 10:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

I want that!
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jan 2007 20:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Laat het maar aan Apple over om weer met iets zo slicks en geils te komen. Damn.

Bericht Geplaatst: 11 Jan 2007 21:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Semi-offtopic, maar wel grappig: de eerste reacties van Mac-liefhebbers op de iPod Smiley

Bericht Geplaatst: 11 Jan 2007 22:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:
Het werd tijd! Ik kan niet wachten tot-ie hier verkrijgbaar is, want natuurlijk is dit apparaat 10x gebruiksviendelijker dan alle andere telefoons.

Die 8 gig is misschien niet heel bijzonder, maar een telefoon met een ingebouwde iPod wel. Dat is wat anders dan een telefoon met wat geheugen en een player.

Eigenlijk he, als ik deze reactie lees, lul je uit je anus Smiley.

- Hoezo is deze "natuurlijk" gebruikersvriendelijker dan welke andere telefoon? Over het algemeen vind ik Nokia en ook SonyEricsson ontzettend gebruikersvriendelijke telefoons. Heb al een tijdje geen Nokia meer gehad, maar dat was zeer intuitief. En afgezien van wat Mac-geilerds altijd zeggen, heb ik MacOS nooit een erg gebruikersvriendelijk OS gevonden, noch het iTunes gezeik in combinatie met de iPod, die op zichzelf weer wel fijn werkt.

- Een telefoon met ingebouwde iPod is bijzonder, maar een telefoon met ingebouwde MP3 hard disk player niet. Dus natuurlijk is het wat anders dan een standaardtelefoon, en daar ga je waarschijnlijk voor betalen ook.

Apple mag dan altijd het mooiste design en hoogste coolheidgehalte hebben, het blijft altijd een hoop lucht en niets nieuws onder de zon. Hoeveel imago wel niet kan doen voor een bedrijf.
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jan 2007 23:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn Thijs, snap serieus echt niet hoe je nog met die argumenten durft aan te komen Engeltje .

Heb weinig trek om hier WEER hele praktische voorbeelden als het aanleggen van een netwerkje te gaan gebruiken. Als ik heel eerlijk ben is't enige wat ik weet van de Iphone dat hij gisteren tijdens een Keynote is gepresenteerd. Maar durf nu al vergif in te nemen dat het ding naadloos zal integreren in mijn werk omgeving.
Zoals je weet gaan Apple gebruikers prat op het gemak in gebruik natuurlijk in combinatie met het design. Waarom dus kiezen voor iets ontwikkeld door mensen die niet eens creatief met het ontwikkelingsproces van een interface kunnen omgaan, me dunkt dat wat onder het lelijk doosje zit vele malen verschrikkelijker zal zijn.
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jan 2007 23:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs eerst vond je Sonja Silva al niet lekker en nu dit...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jan 2007 00:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ho es! Ik zeg niet dat ik die iPhone niet mooi vind! Bovendien staat die touch screen me ook wel aan.

Maar dat gehype over Apple altijd... En dat oude onware cliche van gebruikersvriendelijkheid. En natuurlijk past een Apple-apparaat naadloos in een Apple-omgeving... Het zou alleen ook mooi zijn als Appleproducten eens naadloos in een NIET-Apple omgeving zouden passen..

En die laatste zin is nogal krom Niels... Wat bedoel je nou? Smiley
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jan 2007 01:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Afgezien van mijn trouwe Podje heb ik vrij weinig met Apple, desondanks kijk ik regelmatig even naar het laatste nieuws op Macosx.nl. Maar nu ik zie wat voor mensen er achter die site zitten vraag ik me af of ik ze nog wel serieus moet nemen. Godskolere, wat een stel Harry's bij elkaar zeg Gieren

http://www.geenstijl.tv/2007/01/rutger_en_de_applezeloten.html

Bericht Geplaatst: 12 Jan 2007 08:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben het helemaal eens met Thijs over Apple -> een hoop gebakken lucht. Imago imago imago. Ja ik heb ook een ipod, vind het eigenlijk een kutding. Maarja, alternatieven zijn er niet die wel relekst zijn, dus zal ik het ermee moeten doen. Wil je een telefoon die je ook met je mac kan gebruiken? Pak een Sony Ericsson, de m600i bijvoorbeeld, heb je nog UMTS ook. Die ipod phone is nu al achterhaald. Tongsmiley
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jan 2007 14:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Rudeless schreef:

Eigenlijk he, als ik deze reactie lees, lul je uit je anus Smiley.

- Hoezo is deze "natuurlijk" gebruikersvriendelijker dan welke andere telefoon? Over het algemeen vind ik Nokia en ook SonyEricsson ontzettend gebruikersvriendelijke telefoons. Heb al een tijdje geen Nokia meer gehad, maar dat was zeer intuitief. En afgezien van wat Mac-geilerds altijd zeggen, heb ik MacOS nooit een erg gebruikersvriendelijk OS gevonden, noch het iTunes gezeik in combinatie met de iPod, die op zichzelf weer wel fijn werkt.

- Een telefoon met ingebouwde iPod is bijzonder, maar een telefoon met ingebouwde MP3 hard disk player niet. Dus natuurlijk is het wat anders dan een standaardtelefoon, en daar ga je waarschijnlijk voor betalen ook.

Apple mag dan altijd het mooiste design en hoogste coolheidgehalte hebben, het blijft altijd een hoop lucht en niets nieuws onder de zon. Hoeveel imago wel niet kan doen voor een bedrijf.

En ik weiger Nokia telefoons (of nog erger: windows-based telefoons) omdat ik die menu's superkut vind. Is ook een kwestie van smaak.

Ik ben inderdaad fan van Apple. En zelfs als dat gedeeltelijk om imiagotechnische redenen is, wat dan nog? Wat mij betreft blijft de userbase klein, dan komt er ook geen gezeik met virussen e.d. Smiley

RAWK!
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jan 2007 15:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Ho es! Ik zeg niet dat ik die iPhone niet mooi vind! Bovendien staat die touch screen me ook wel aan.

Maar dat gehype over Apple altijd... En dat oude onware cliche van gebruikersvriendelijkheid.

Daarom jat Windows zeker zoveel van OSX?

"For the New York Times, David Pogue reviews Windows Vista, trying to prove in his video that “Microsoft did not steal ideas from Mac OS X.”
http://video.on.nytimes.com/?fr_story=d14603c1e23e6ce37920a8134a2e27b1405a4991&rf=bm

RAWK!
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jan 2007 15:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als ze maar niks jatten van iTunes...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jan 2007 16:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Erg grappig dat filmpje Smiley
Beatle
Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jan 2007 18:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat filmpje is echt zo fucking lame.

Bericht Geplaatst: 13 Jan 2007 14:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wat een wanno ja. ooooooeoeh roterende driehoekjes IT"S A BLOODY OUTRAGE!

Bericht Geplaatst: 13 Jan 2007 15:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

post je liedje eens!
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Jan 2007 18:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmmm...

LG KE850:

iPhone
Beatle
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Jan 2007 20:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ja dat suckt

Die LG heeft zelfs al een if award gewonnen --> http://webserver.ifdesign.de/beitrag_details.php?offset=7&sprache=1&award_id=121&beitrag_id=31322

Ook al is dat niet erg boeiend want die dingen delen ze echt uit alsof het tictacs zijn.

Bericht Geplaatst: 14 Jan 2007 13:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

kobuz schreef:
....Die ipod phone is nu al achterhaald. Tongsmiley

Tomtiedom...
Beatle
Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jan 2007 22:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Shiiiiiiit, jij wordt net zo'n tech guru als Jobs zelf.

Bericht Geplaatst: 19 Jan 2007 23:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://gear.ign.com/articles/756/756454p1.html

Niet dat Apple dit niet eerder heeft gedaan maar dit is echt wel een hele dikke vinger naar de klant.

Bericht Geplaatst: 29 Aug 2007 01:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

The iPhone is a piece of shit, and so is your face.

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2007 11:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De Nokia S60 Knipoog

http://www.allaboutsymbian.com/news/item/6089_S60_Touch_Interface_Launched.php

Hebbuh!!! Tongsmiley
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2007 11:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja had het gezien ja, jammer van de stylus Monddicht

Bericht Geplaatst: 21 Okt 2007 14:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vriend van me heeft er een uit NYC, net bij mij geunlocked.
Unlocken duurde even, jailbreaken, activeren en die anySim eropgooien en genieten maar Smiley

Bericht Geplaatst: 21 Okt 2007 16:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En? Smiley Heb er laatst ook een in mijn handen gehad en wilde eigenlijk niet meer loslaten. Hoop de mijne deze week te ontvangen, kan niet wachten!!
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 21 Okt 2007 16:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij is echt heel slick. Alles gaat soepel ook maps en youtube etc, foto's maken, versturen in- en uitzoomen, flippen allemaal heel smooth, geluid tijdens het bellen is ook kraakhelder. Jammer alleen dat hij niet werkte op de ipod carkit als handsfree device Knipoog
En met die nieuwe installer.app komt er zoveel software voor beschikbaar.
Maar ik ga voor de touch van 16gb en gooi dan alle applicaties erop, voor bellen heb ik liever een kleiner apparaat met umts/gprs/hsdpa etc ipv dat edge, mij te langzaam Knipoog

Bericht Geplaatst: 05 Aug 2008 10:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

BeatMaker turns iPhone into a mini-sequencer Smiley
http://arstechnica.com/journals/apple.ars/2008/08/04/review-beatmaker-turns-iphone-into-a-mini-sequencer
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Aug 2008 16:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote vanuit een ander Apple-topic [drie achter elkaar in de Active, wow]:
Thijs R. schreef:
In retrospect vind ik het echt opmerkelijk hoeveel aandacht die iPhone 3G heeft gekregen. Dat ding kan exact hetzelfde als de telefoon die ik nu heb, afgezien van de coole interface dan. Sterker nog, mijn telefoon kan meer, want de kwaliteit van iPhone foto's is nog steeds ruk...

Eigenlijk is de upgrade van iPhone naar iPhone 3G wel heel lame als je er echt naar gaat kijken wat er allemaal vernieuwd is. Ik geloof dat er maar drie écht verbeteringen zijn doorgevoerd: GPS zit erop, er zit nu HSDPA op en de derde weet ik even niet meer. Verder is het nagenoeg "gewoon" een normale iPhone.
Ik snap echt niet waarom ze niet even de tijd hebben genomen om al die nu gemiste kansen te implementeren uhmmm Op zo'n multimediale telefoon zo een baggercamera zetten en geen video-bellen mogelijkheid?? Ook dat je niet eens tekst kan copy-pasten in of tussen applicaties vind ik echt belachelijk.

Maar goed, mijn huidige abonnement loopt af in oktober en dan wil ik een nieuwe telefoon [heb nu de HTC Touch]... als ik atm zou moeten kiezen, gaat het tussen de HTC Diamond en de iPhone 3G; technisch gezien is de Diamond wel [misschien wel veel] beter, maar toch blijf ik de iPhone ondanks zijn gemiste kansen zo gaaf vinden Tongsmiley Ik wil alleen niet twee jaar eraan vastzitten, dus wellicht een unlocked versie scoren en er een SIM-only dan indoen.

Bericht Geplaatst: 05 Aug 2008 16:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn pa heeft de HTC Diamond gehad, en die heeft 'm na een maand ingeruild omdat de bediening gigantisch kut was. Dat touchscherm reageerde ontzettend slecht op de stylus, vergeleken daarmee is de iPhone echt stukken beter. De interface van de Diamond was trouwens ook behoorlijk rommelig, maar dat is een persoonlijke voorkeur denk ik.

Over 3 maanden loopt mijn huidige abonnement bij KPN af, dus ik zal deze week eens bij T-Mobile gaan informeren hoe dat zit met nummerbehoud in combinatie met een iPhone 3G Smiley

Bericht Geplaatst: 05 Aug 2008 23:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn Orange abo loopt volgende maand af, eens kijken of ik een iPhone kan scoren voor niet al te veel bij een verlenging (bij T-mobile dan).

RAWK!
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 06 Aug 2008 00:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kun je op de Iphone inmiddels al copy-pasten? Monddicht

Ik wacht nog een paar maandjes voordat ik besluit. Ik ben erg in m'n sas met m'n HTC, ondanks de nadelen die die zeker heeft. Wie weet geeft WM7 wat soelaas. De Iphone is wel erg aantrekkelijk, maar heeft ook wel weer zo z'n nadelen. Ik wil ook wel zeker weten dat er iets als TomTom voor de Iphone komt.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur