Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Post je gevoel - deel 4
jasper
Addict

Bericht Geplaatst: 07 Feb 2007 13:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik voel me heerlijk. Net een herkansing terug gekregen voor tentamen semiotiek. Een dikke vette 8! en de zon is lekker nu. ook belangrijk.

Bericht Geplaatst: 07 Feb 2007 13:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

en je moet nog ff dat hoesje van die camera naar boven brengen, mijn god jolanda praat er al sinds gisterenavond over.
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Feb 2007 13:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Goed bezig op de HKU! Heb je Judith Franco voor Semiotiek? Daar krijg je niet zomaar een 8 van.
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Feb 2007 19:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Walleluya!
Zojuist maandag, dinsdag en woensdag uitgepoept. Scheelt een hoop (huhu)!

Bericht Geplaatst: 07 Feb 2007 20:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:
Vanmorgen in de trein naar Hilversum ging er even 'n rilling over mijn rug. Er zat een vrouw tegenover mij die haar op haar benen had.

Monddicht Dat iemand in februari met blote benen rondloopt vind ik dan nog enigszins een noemenswaardig feit, maar sjongejonge haren op haar benen? Nog een velletje op d'r neus ook zeker? Tmoeniegekkerworden

Bericht Geplaatst: 07 Feb 2007 21:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Too... many... pancakes!

Bericht Geplaatst: 07 Feb 2007 22:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Over 5 minuten start mijn NL Hold em $1K New Player Freeroll tournamentje op Partypoker. Vet! Ben benieuwd of ik er met de 1000 dollar vandoor ga...Smiley Erg vet die grote freeroll tournooitjes! Ik ga voor een plek bij de laatste 500 van de 4000...

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2007 12:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

WHiehoeeeeeeee, Schneeeeeeeeee. Ik werd er zo intens gelukkig van! Nu wel een beetje triestig omdat ik nog niet met mijn snowboard kan spelen, maar het is zoooo vet, en ik was net heel even buiten, in de sneeuw! En het is zoooo vet, Mmmschneee!

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2007 13:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sterre schreef:
WHiehoeeeeeeee, Schneeeeeeeeee. Ik werd er zo intens gelukkig van! Nu wel een beetje triestig omdat ik nog niet met mijn snowboard kan spelen, maar het is zoooo vet, en ik was net heel even buiten, in de sneeuw! En het is zoooo vet, Mmmschneee!

Tsja, ondanks alles zie je er wel de lol van in. Denk ik ... ?
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2007 13:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kan werkelijk niets kutter bedenken dan sneeuw. Ja, chlamydia en Oranjeboom-bier zijn ook kut, maar sneeuw staat echt met stip bovenaan de Kut-top 10.

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2007 13:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat een zeikstatement zeg...jij bent ook een behoorlijke raspessimist geworden is het niet? Knipoog

Sneeuw is de bomb...voor 1 dag, daarna ben ik er ook wel weer klaar mee. Vind het altijd wel iets magisch hebben een deken van sneeuw over de wereld. Smiley Alleen crappy dat daardoor het treinverkeer compleet op zijn kop ligt, hoop dat daardoor het geplande drankgelag van vanavond niet in het geding komt...

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2007 15:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoe bizar, hier voor op straat ligt bijna niet omdat het niet blijft liggen maar ga ik achter kijken op mn dakterras dan ligt er 10 cm sneeuw en alle tuinen liggen ook vol Hamer.

Wat betreft de treinen, dat gejank krijgen we natuurlijk steeds meer. Komende zomer als het weer heet wordt dan gaan ze ook minder rijden om alle uitgezette trajecten minder te belasten. In de herfst heb je bladeren vs vierkante wielen dus de lente wordt het treinenseizoen!

Dadelijk door het park naar de bus, parken zijn altijd mooi wanneer het gesneeuwd heeft.
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2007 15:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De NS site ligt er al een tijdje uit. Klote, want ik wil vanavond naar een concert in Paradiso A'dam. Ik zou toch graag willen weten of dat haalbaar is door dat NS geneuzel.
Elfje
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2007 19:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Ik kan werkelijk niets kutter bedenken dan sneeuw. Ja, chlamydia en Oranjeboom-bier zijn ook kut, maar sneeuw staat echt met stip bovenaan de Kut-top 10.

Volledig mee eens. Behalve dat bier dan, dat zegt me vrij weinig. En Aids lijkt me ook kutter dan Chlamydia, maar misschien zijn jouw ervaringen wel anders? Tongsmiley

En de kou die overigens gepaard gaat met sneeuw scoort ook heel hoog in de kut top 10!
Elfje
Addict

Bericht Geplaatst: 09 Feb 2007 11:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik HAAT huisgenoten. Ik dacht dat t niet meer erger kon dan mijn altijd naar trance luisterende, en nog veel irritanter, fluitende huisgenoot. Maar nee, het is die etters bij Tom in huis gelukt hoor.
Al voor de derde of vierde donderdag achter elkaar komen ze om drie uur thuis om vervolgens een half uur lang al 'TIETUUH' roepend het hele huis wakker te gillen. Boos Dood moeten ze.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Feb 2007 11:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat gevoel ken ik. Of na het stappen thuis komen, en gewoon geheel asociaal zonder enig fatsoen de muziek aanknallen. Om dan vervolgens te zeggen: 'ja, het is toch een studentenhuis'

Idd, dat wil zeggen dat je met niemand rekening moet houden en aan iedereen schijt moet hebben, ook aan de mensen die de dag erna op tijd op moeten.

Of: 'sorry, ik dacht dat je niet thuis was'

idd, ik ben geregeld niet thuis om 5 uur 's nachts. logische gedachte. Als mijn lichten om 5 uur niet meer branden zal ik wel niet thuis zijn. en er wonen verder ook niet nog 10 mensen om rekening mee te houden... Duhh

Ik heb het helemaal gehad in een studentenhuis te wonen.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Feb 2007 13:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Elfje schreef:
Ik HAAT huisgenoten. Ik dacht dat t niet meer erger kon dan mijn altijd naar trance luisterende, en nog veel irritanter, fluitende huisgenoot. Maar nee, het is die etters bij Tom in huis gelukt hoor.
Al voor de derde of vierde donderdag achter elkaar komen ze om drie uur thuis om vervolgens een half uur lang al 'TIETUUH' roepend het hele huis wakker te gillen. Boos Dood moeten ze.

Altijd al geweten dat die rare spleetoog een seksmaniak is Knipoog

Bericht Geplaatst: 09 Feb 2007 19:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Elfje schreef:
Ik HAAT huisgenoten. ... en nog veel irritanter, fluitende huisgenoot...

fluiten is juist zwaar chill. Ik bedoel: zelf fluit ik er aardig wat af maar heb er werklijk nooit bij stil gestaan dat bij mensen zich hieraan zouden kunnen storen.

Bericht Geplaatst: 09 Feb 2007 20:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dasjj schreef:
Elfje schreef:
Ik HAAT huisgenoten. ... en nog veel irritanter, fluitende huisgenoot...

fluiten is juist zwaar chill. Ik bedoel: zelf fluit ik er aardig wat af maar heb er werklijk nooit bij stil gestaan dat bij mensen zich hieraan zouden kunnen storen.

Dat is waarschijnlijk ook het probleem.. Maar zo'n schel geluid op de maat van de muziek om 8 uur 's morgens is echt een verschrikking (de rest van de dag ook overigens, die jongen staat fluitend op en gaat fluitend slapen.)
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Feb 2007 00:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als iemand anders fluit, is het zwaar IRRITANT. Gast op mijn werkt fluit en zijn nieuwe stagiaire fluit ook en die fluit vals. Mega irritant gewoon. Zelf fluiten tijdens een krantenwijkie, ookee, das relaxed....

Gevoel: dronken. Tennie zei het al en ik geloofde 'm niet. Lekker geborreld.

Bericht Geplaatst: 10 Feb 2007 00:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:

Gelukkig zijn er meer mensen zoals ik.

Bericht Geplaatst: 10 Feb 2007 12:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb echt liever koude met sneeuw dan koude met regen. Sneeuw heeft dan nog enige charme en is niet zo ongelooflijk deprimerend als regen. voor mij dan.
Sterre
Addict

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2007 13:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik voel me beperkt in mijn doen. Ik ben echt helemaal kaputski. Ik denk dat hetr door miojn nieuwe gips komt, want die is zo licht dat ik denk dat ik vanalles kan. Toen ben ik gister en eergister best ver gaan lopen en mee boodschappen gedaan enzo, en toen was ik dus helemaal kaputski en moe enzo. Sucks hard, ik wil gewoon iets doen, maar het is volgens mij ec ht niet goed als ik elke keer zo kapot ben daarna.
En een snowboardmaatje van me heeft vorig jaar ook een ruggewervel gebroken en zij is ook nogal druk en actief en beweeglijk. Dus zij had gedaan net zoals de dokter zei: je mag zoveel bewegen als je aankan. En nu is het bij haar dus nog steeds niet goed genezen terwijl t in juni was gebeurd.
En dat wil ik dus echt niet, dus ik dwing mezelf om rustig te doen, ik wil gewoon over 3 maanden alles weer kunnen en niet een heel jaar mank blijven.

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2007 13:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
Ik heb echt liever koude met sneeuw dan koude met regen. Sneeuw heeft dan nog enige charme en is niet zo ongelooflijk deprimerend als regen. voor mij dan.

Mee eens.

Bericht Geplaatst: 12 Feb 2007 11:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Betreffende het appartement onder me waarvan ik nog steeds een sprankje hoop koester hem ooit te krijgen:

Lag een brief van Actys Vastgoed in de bus...zonderr te kijken heb ik hem opengemaakt omdat ik hoopte dat mijn contract erin zou zitten, bleek dat het voor de oudjes was die allang met de noorderzon zijn vertrokken... Daarin stond dat naar aanleiding van de technische inspectie de volgende gebreken verholpen moeten worden.

Dat gaat dan puur om zaken als: behang verwijderen, schoonmaken, tapijt verwijderen, balkon leegruimen etc.
Maar echter ook: zolderkamer leegruimen.... Laat ik daar nu net wonen... Dat moest eigenlijk al gebeurd zijn dus ik denk dat ik de oudjes maar effe ga bellen, misschien dat ik een dealtje kan sluiten in de vorm van een driehoeksverhouding tussen de makelaar, de oudjes en ik...
Ik blijf er wel mee bezig zeg...

Bericht Geplaatst: 12 Feb 2007 14:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik wil meer dagen in de week!
Ik heb een nieuwe kamer die al 1,5 week leegstaat omdat ik mijn platenspeler, boeken en tv niet alleen kan verhuizen. Ik moet veel doen voor een cool schoolproject maar heb er geen tijd voor. Ik moet boodschappen doen.

Ik denk dat ik maar iets minder dan 4 dagen per week moet gaan werken..

Bericht Geplaatst: 12 Feb 2007 16:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:

Dat gaat dan puur om zaken als: behang verwijderen, schoonmaken, tapijt verwijderen, balkon leegruimen etc. Maar echter ook: zolderkamer leegruimen....

Vage shit weer zeg. Staat er een nummer op die brief? Zeg gewoon dat jij dat zelf met alle plezier wil doen...

Afgezien van de troubles over de eventuele toekomstige nieuwe woonruimte gaat het weer goed met me! Heb vandaag te horen gekregen dat ik:
- Met een beurs (lees: gratis) een week naar Chicago ga! (En misschien aansluitend New York)
- Dat ik mijn laatste vak van het vorige semester heb afgesloten, wederom ruim voldoende.
- Dat volgende week m'n eerste werkdag bij CampusTV/De Pers is!

Mooi. Kan ik eindelijk (met dank aan Tom) uit mijn financiele dal gaan klimmen. Nu nog eens bericht krijgen van de NOS....
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Feb 2007 16:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Fuck ik kwam er vanmorgen half 1 achter dat ik om 1 uur een "mondeling" had. Ik heb hem gehaald, voorbereid en gedouched op tijd aanwezig. Haha Smiley
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Feb 2007 16:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heej ik ben nu ook senior addict Smiley

Weer iets positief en een verdere status.
Misschien iets voor op mijn CV, senior addict op interaddict.org Smiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 13:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Van de NOS:
Quote:

Beste thijs,

Helaas moet ik je berichten dat we er de voorkeur aan geven om de procudure voort te zetten met kandidaten met meer ervaring. We willen je bedanken voor het prettige gesprek en wensen je natuurljik succes met eventuele andere sollicitaties.

Nouja, das jammer... Gelukkig dat ik bij De Pers aan de slag kan! (En als ik dit baantje zou hebben gekregen, dan zou ik het ook verdomd druk hebben gekregen).
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"

Laatst aangepast door Thijs R. op 13 Feb 2007 14:09, in totaal 1 keer bewerkt
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 13:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jammer! Maar er staat tenminste wel bij waarom ze je niet kiezen, wat zelden gebeurt volgens mij. Meestal tast je een beetje in het duister waarom je niet wordt uitgenodigd voor de vervolgprocedure.
Ach ja, bij De Pers kun je volgens mij al genoeg uitleven. Plus: je hebt nog iets om naar toe te werken/ leven Smiley
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 14:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Dennums schreef:

Dat gaat dan puur om zaken als: behang verwijderen, schoonmaken, tapijt verwijderen, balkon leegruimen etc. Maar echter ook: zolderkamer leegruimen....

Vage shit weer zeg. Staat er een nummer op die brief? Zeg gewoon dat jij dat zelf met alle plezier wil doen...

Net effe nummer gebeld, is niet meer in gebruik. Via de afdeling A'dam wel naar hem doorgeschskeld alleen nam niet op. Nu is er een terugbel-afspraak gemaakt dus zal mij benieuwen...Smiley
Naast alle werkzaamheden die nog voor de rekening van de huurder waren stond er dus ook in de brief wat zijn zelf allemaal ana het pand gaan doen:
- Alle plafonds vervangen
- 3 extra stroomgroepen aanleggen
- keukenbliok vervangen
- alle wanden behangklaar maken

Iemand een idee hoelang een makelaar over dit soort werkzaamheden laat doen?

Tot die tijd moet ik dus proberen het op een akkoordje te gooien dat ik vast de zekerheid heb dat ik het mag gaan huren als ze klaar zijn en dat ik op zolder mag blijven wonen tegen een redelijke huurprijs... Wat een ellende toch allemaal weer...Smiley

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 14:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums, wat ben je toch een prutser. Je laat je toch niet opzadelen met 'n apartement waar je nog zoveel tijd en energie aan kwijt bent. Laat staan wat het verder nog gaat kosten.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 14:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat kan in een maand gedaan zijn (in principe in een week of twee, maar het loopt toch altijd uit). Maar het ligt toch helemaal aan de makelaar hoe lang het gaat duren.
En je hoef hierdoor niet meer huur te gaan betalen?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 15:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:
Dennums, wat ben je toch een prutser. Je laat je toch niet opzadelen met 'n apartement waar je nog zoveel tijd en energie aan kwijt bent. Laat staan wat het verder nog gaat kosten.

Dan heb je het appartement gewoon nog niet gezien. Weet je hoe fucking groot en wat een prachtlocatie voor een debiel lage prijs. Hij heeft echt ontzettend veel mazzel als ie 't zou krijgen.

't Is nu alleen een teringzooi. Er moet nog heel veel gebeuren voordat het af is. Maar het resultaat zou dan echt te gek zijn. Nu is het voornamelijk nog heel erg vies, de plafonds zijn verouderd en er moet opnieuw behangen worden. En, zoals in de brief stond, de electra mag wel een update krijgen.

De prijs kan misschien wel wat hoger uitvallen nu, maar ik denk persoonlijk niet dat je nu echt aan vrije sector woekerprijzen hoeft te gaan denken. Daar is het nou ook weer niet mooi genoeg voor...
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 15:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:

Als je eens zou weten hoe KKveel moeite het kost om in A'dam iets fatsoenlijks te krijgen tegen een betaalbare prijs zou je in je handjes klappen als je zo'n appartement zou kunnen krijgen...buiten het feit dat ik er gewoon al meer dan 3 jaar praktisch woon... Whatever

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 15:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het zal ook wel een mooie plek zijn, anders zouden jullie er niet zoveel voor over hebben. Ik vraag me alleen af waarom er zoveel moeite voor gedaan moet worden om in Amsterdam te wonen? Is die stad dan zo heilig.
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 15:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Fok jou, die discussie gaan we hier niet nog eens voeren... Was vorige week effe in Utrecht en moest toch echt concluderen dat ik daar ECHT geen reet aan vind... Tongsmiley Daarnaast waarom zou ik in hemelsnaam ergens anders gaan wonen als ik in A'dam werk en het by far de vetste stad van Nederland vind...

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 15:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik snap jou ook wel. Maar Utrecht is uiteraard ook een vette stad om te wonen Smiley
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 15:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

AAARRRRGGGH!!!
Een dom kind uit mijn groepje die nooit een flikker heeft uitgevoerd en groepsopdrachten heeft verknald waardoor ik nu ineens een (individuele) herkansing heb terwijl ik stage loop, durft mij nog op te bellen ook omdat ze de individuele opdracht niet snapt. Ik snap echt niet hoe ze het in haar hoofd haalt om dan mij te gaan bellen.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur