Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Post je gevoel - deel 4
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 15:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kan haar account wel blokkeren als je een idcode voor me hebt, ik ga hier toch over een week weg. Knipoog
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 16:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hehehe dat zou wel heel erg gemeen zijn hè, of kan iemand dat dan weer gewoon aanzetten? Heb je ander werk gevonden dan?

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 16:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat kan iemand anders ongedaan maken, maar ik zou het sowieso natuurlijk nooit doen, gaat tegen m'n beroepscode in. Knipoog

Ik heb idd een nieuw project, over twee weken ga ik aan de slag om voor een aantal woningcorporaties een centrale servicedesk in te richten, dus wat dat betreft voel ik me al goed. Daarbovenop komt nog het feit dat Maartje en ik zo snel zo'n gaaf appartement gevonden hebben en dat ik sinds vorige week een contract voor onbepaalde duur heb gekregen en weer een salarisverhoging. Best ontopic toch? Smiley
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 16:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou ja, dan zal ik haar maar gewoon doodmeppen mocht ik haar ooit nog zien.
Kan niet zeggen dat je project 'leuk klinkt' maar als jij het leuk werk vindt zal ik je maar feliciteren!
Maar waar heb je dan dat contract en salarisverhoging gekregen?

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 17:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:
Ik vraag me alleen af waarom er zoveel moeite voor gedaan moet worden om in Amsterdam te wonen? Is die stad dan zo heilig.

ROFL

Nee lekker in Naarden, Almere, Utrecht, Hoofddorp of Den Bosch gaan koekeloeren als je nu op 5 minuten fietsen van je werk een vet appartement kan krijgen Smiley.
(Afgezien van het feit dat Utrecht een vreemde stad is: Het heeft geen imago-probleem, iedereen is er altijd positief over. Maar in werkelijkheid is het een kutstad Smiley)
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 17:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoe is het toch mogelijk dat het me niet lijtk te lukken mijn internet op te zeggen!! Kost me nu al maanden zo'n 40 euro p/m omdat het me simpelweg niet lukt het op te zeggen:

"Al onze medewerkers zijn in gesprek....een moment geduld aub"
"Het aantal wachtenden voor u is dermate groot dat u op een ander tijdstip terug moet bellen..."

En dat dan altijd!! Zowel bij KPN als bij Orange...gekkenhuis!!!

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 17:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lonja schreef:
Nou ja, dan zal ik haar maar gewoon doodmeppen mocht ik haar ooit nog zien.
Kan niet zeggen dat je project 'leuk klinkt' maar als jij het leuk werk vindt zal ik je maar feliciteren!
Maar waar heb je dan dat contract en salarisverhoging gekregen?

Bij mijn echte werkgever Knipoog

Ik vind het idd een leuke klus, ik kan er veel leren en het biedt me de mogelijkheid om door te groeien.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 17:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Brief/mailtje sturen?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 18:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Michel schreef:
Ik vraag me alleen af waarom er zoveel moeite voor gedaan moet worden om in Amsterdam te wonen? Is die stad dan zo heilig.

(Afgezien van het feit dat Utrecht een vreemde stad is: Het heeft geen imago-probleem, iedereen is er altijd positief over. Maar in werkelijkheid is het een kutstad Smiley)

Utrecht heeft niet het massale van Amsterdam. Utrecht is een grote stad, maar heeft daardoor ook iets dorps. In Amsterdam verdwijn je makkelijk tussen de toeristen, junks en psychisch gestoorde.
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 18:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
Hoe is het toch mogelijk dat het me niet lijtk te lukken mijn internet op te zeggen!! Kost me nu al maanden zo'n 40 euro p/m omdat het me simpelweg niet lukt het op te zeggen:

"Het aantal wachtenden voor u is dermate groot dat u op een ander tijdstip terug moet bellen..."

En dat dan altijd!! Zowel bij KPN als bij Orange...gekkenhuis!!!

Wat dacht je van een brief?
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 18:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ze zullen idd bij de servicedesk zeggen: Stuur een brief. Dus dat kan je net zo goed meteen doen.

"Hierbij wil ik mijn internet opzeggen"

handtekening naam klaar!

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 22:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik voel me te dik.

Dat voel ik me altijd eens in de zoveel tijd. Het stomme is dat ik mezelf niet echt te dik er uit vind zien, maar ik vind mezelf wel te zwaar uhmmm

Ik vind gezond zijn eigenlijk 10x belangrijker dan hoe geweldig dun je wel niet bent, maar 'de maatschappij' vindt dat tweede belangrijker en ik geloof dat ik daar dan toch weer door wordt beïnvloed.

Pfff.. het lijkt me heerlijk om hier helemaal niet mee mee te zitten..

Bericht Geplaatst: 14 Feb 2007 01:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ligt er maar net aan in welke maatschappij jij wil leven. in mijn maatschappij valt dat allemaal wel mee..

Bericht Geplaatst: 14 Feb 2007 01:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgens mij bestaat "de maatschappij" niet, maar misschien heb je het over het heersende schoonheidsideaal? Volgens mij ligt dat gemiddeld tussen gewoon slank (niet mager) en mollig in.
Als je het zelf lelijk genoeg vindt om er iets aan te doen, dan moet je er iets aan doen. Als het ongezond is, dan moet je er iets aan doen. Anders moet je je er niet druk om maken denk ik Smiley.
Dr!entje
Addict

Bericht Geplaatst: 14 Feb 2007 09:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kijk, dat soort uitspraken heb ik nodig Smiley

- ik vind het zelf niet lelijk genoeg om er iets aan te doen
- het is niet ongezond

Dus dan ga ik me er maar niet druk om maken Smiley Dat soort super-rationele dingen kunnen ook alleen mannen zeggen..

Bericht Geplaatst: 15 Feb 2007 02:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 15 Feb 2007 10:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ghehe Smiley !
Ik zeg een bundel over een paar jaar, als jij 't niet doet doe ik het wel: heb Eddy's guitar stunt al gefiled Knipoog .
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 15 Feb 2007 11:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik voel me niet heel erg jofel, snotter de snotter.
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Feb 2007 11:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik voel dat ik een dagje ouder word. Pannekoeken gebakken gisteren, 3 avonden de hort op geweest en gedanst ik kan niet meer bukken van de (onder)rugpijn.

Bericht Geplaatst: 15 Feb 2007 11:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gewoon beetje regelmatig sporten wil de the trick!
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Feb 2007 11:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind sporten dodelijk saai en heel erg vervelend, ik ga liever gewoon ieder weekend flink dansen en dan gewend raken. Dance dance dance!

Bericht Geplaatst: 15 Feb 2007 13:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Robert-Jan schreef:
ligt er maar net aan in welke maatschappij jij wil leven. in mijn maatschappij valt dat allemaal wel mee..

Smiley

Moet gvd elke dag filmen in de regen en de kou en net vandaag heb ik een kantoordag...damn wat een heerlijk weer!!

Prettige dag ook voor een ENORME kater. Manmanman, gisteren ook met een collegaatje de afspraak om elkaar op tijd naar huis te sturen...dat soort afspraken moet je echter niet maken met iemand die net zo lam is als jezelf. Zodoende werd ik vanochtend om 11 uur pas wakker nadat ik 2 uur lang met een loeiende wekker door had weten te slapen... Mijn god wat kater... Hamer

Bericht Geplaatst: 16 Feb 2007 17:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als het met Carnaval ook nog dit weer is. ga ik huilen van geluk Ja-knikker
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Feb 2007 20:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zes maanden stage, twee weken vrij, twee weken school, voorjaarsvakantie; ik heb zo'n idee dat ik sinds het aflopen van mijn stage in luilekkerland ben beland [ook doordat ik maar 3 á 4 dagen per week naar school hoef]. Nu al helemaal, want ik verblijf lekker bij mijn ouders voor de vakantie, lekker op hun kosten teren :+

Bericht Geplaatst: 17 Feb 2007 05:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een avondje NOX en redelijke gaarheid, daar ik nog steeds een kater van woensdag had, deed me toch een laatste biertje drinken met wat mensen. Laat alles in de buurt van het Rembrandplein nu net om fakking 2uur al dicht gaan en we noodgedwongen naar Jantjes Verjaardag, Club JV voor intimi, moeten gaan... Eerste keer dat ik er was maar ik ga er zeker vaker komen! Geen entree, enorm groot, laat open, kutmensen en te behappen muziek. 1 drankje zijn er wellicht 31 geworden en zat al helemaal in de carnavalssferen omdat er fluitjes en trommels achter de bar waren... Vet!

Bericht Geplaatst: 17 Feb 2007 07:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Net met mijn bezopen hoofd de fout gemaakt om aan een duur pokertoernooi mee te doen... 55 dollar inleg, weet niet waarom ik het deed maar ik had er zin in... Zit momenteel bij de laatste 12 en een hele stack en minimaal 100 dollar uitbetaald. Stom maar vet! Smiley Ben benieuwd!

Bericht Geplaatst: 17 Feb 2007 07:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Finaletafel vet! Smiley

Bericht Geplaatst: 17 Feb 2007 07:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

490 dollar gewonnen!! Wat zoveel betekend als een gratis carnaval!! Wel jammer, zat bij de laatste 5 en had de op 1 na hoogste stapel. Iemang met redelijk weinig ging all-in dus callde ik hem met A-J... helaas trok hij een paar A en 10 op de river, anders had ik denk ik een goede kans gemaakt op de hoofdprijs van $1800.. Maargoed, nog steeds achterlijk dat ik eraan begonnen ben maar wel vet!!

Nu alleen nog effe ontdekken hoe ik dat geld op de beste manier op mijn bank kan krijgen....

Bericht Geplaatst: 17 Feb 2007 11:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Onze onderburen hebben een douche, en de douche zit boven onze hal, en in onze hal zit een meterkast zonder kast zeg maar. En die douche lekt nu en nu zit er water in de stoppen en in de meterkast.. heel fijn allemaal vandaag

Bericht Geplaatst: 17 Feb 2007 13:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha wat vet Danny lachen
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Feb 2007 02:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik moet echt op montagecursus, of ritalin als ontbijt... Zit ik weer tot half drie te monteren, pfff. Morgen om 08.00 op.

Bericht Geplaatst: 19 Feb 2007 11:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hehe net aangehouden op de snelweg. Auto was ansich OK behalve de banden:"....ja meneer het profiel voor is echt weg en zo te zien is dat geen langdurige slijtage...", nee dat klopt heb ze zaterdag tijdens het vrijrijden op zandvoort goed opgerookt Smiley . Kwam er met een waarschuwing vanaf: was een paar kilometer verwijderd van de garage waar mijn rode frikandel zo weer vers rubber krijgt.
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Feb 2007 12:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb stress. Ook al heb ik al 1000 keer gedrukwerkt, het blijft eng. Vooral voor vrienden is het eng. Drukwerk is ENG.

Bericht Geplaatst: 19 Feb 2007 18:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb vanmiddag drie kwartier bij een groep idioten in de trein gezeten die Accordeon speelden en er aja jippie jippie jee bij zongen.

Ik HAAT carnaval. Duhh
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Feb 2007 19:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Elfje schreef:
Ik heb vanmiddag drie kwartier bij een groep idioten in de trein gezeten die Accordeon speelden en er aja jippie jippie jee bij zongen.

Ik HAAT carnaval. Duhh

Elfje schreef:
Marinho schreef:
Ik kan werkelijk niets kutter bedenken dan sneeuw. Ja, chlamydia en Oranjeboom-bier zijn ook kut, maar sneeuw staat echt met stip bovenaan de Kut-top 10.

Volledig mee eens. Behalve dat bier dan, dat zegt me vrij weinig. En Aids lijkt me ook kutter dan Chlamydia, maar misschien zijn jouw ervaringen wel anders? Tongsmiley

En de kou die overigens gepaard gaat met sneeuw scoort ook heel hoog in de kut top 10!

Elfje schreef:
Ik HAAT huisgenoten. (...) Boos Dood moeten ze.

Even je posts van afgelopen tijd op een rijtje...Gaat het wel goed met je verder?

Bericht Geplaatst: 19 Feb 2007 19:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kan me er wel iets bij voorstellen hoor... Vooral carnaval in combinatie met huisgenoten is killing...

Ze hadden gisteren een rookvrije avond in cul de sac... Goed leuk mooi

Bericht Geplaatst: 19 Feb 2007 20:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

[quote="Lonja"]
Elfje schreef:

Even je posts van afgelopen tijd op een rijtje...Gaat het wel goed met je verder?

Haha, op de een of andere manier heb ik alleen behoefte om frustraties te uiten in het post je gevoel topic Tongsmiley

Maar verder gaat alles prima hoor zwaai
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Feb 2007 23:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Net weer terug uit Londen naar m'n vriendin, erg fijn om voor 50 euro carnaval te kunnen missen in een grote wereldstad met een mooie vrouw. Ik ga maar eens slapen, ben erg moe.

Bericht Geplaatst: 20 Feb 2007 00:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wie is je vriendin? "Foto! Foto!"
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Feb 2007 01:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Elfje schreef:
Lonja schreef:

Haha, op de een of andere manier heb ik alleen behoefte om frustraties te uiten in het post je gevoel topic Tongsmiley

Maar verder gaat alles prima hoor zwaai

Okee goedzo, haha. Ja het viel me gewoon op. Ik heb die neiging trouwens ook wel eerder, als ik iets kut vind post ik het, als ik iets te gek vind dan doe ik een dansje of zo. Nou een keer iets positiefs posten dan!

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur