Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » De Oscars 2007
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2007 02:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het vooral vet dat ik het voor het eerst live kan zien hier in Nederland Smiley. Film 1 zendt het uit, ook al heb ik daar niet eens een abonnement op Smiley.

Nouja, hier zal ik morgen dan ook wel even plichtmatig de winnaars posten Knipoog.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2007 06:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nooit de BBC gechecked dan in voorgaande jaren? Ook gewoon live, ook gewoon in Nederland.

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2007 08:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Weet je dat zeker? Want er stond een lijst online en daar stond op dat in het VK Sky het uitzond.

Anyhow.. De winnaars: http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/6395861.stm
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2007 10:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is toch van de zotte dat er mensen zijn die er speciaal voor opblijven. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben ook een filmliefhebber, maar mijn nachtrust is me heilig.

Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2007 10:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah mooi, Das Leben Der Anderen heeft 'm. Vanaf 1 maart in de Nederlandse bioscopen! Smiley

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2007 10:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:

Film: The Departed
Regie: Martin Scorsese, The Departed
Mannelijke hoofdrol: Forest Witaker, The Last King of Scotland
Vrouwelijke hoofdrol: Helen Mirren, The Queen
Mannelijke bijrol: Alan Arkin, Little Miss Sunshine
Vrouwelijke bijrol: Jennifer Hudson, Dreamgirls
Niet-Engelstalige film: Das Leben der Anderen, Florian Henckel von Donnerrsmarck
Animatiefilm: Happy Feet
Korte animatiefilm: The Danish Poet Documentaire: An Inconvenient Truth
Korte documentaire: The Blood of Yingzhou District
Korte film: West Bank Story
Montage: The Departed
Camerawerk: Pan's Labyrinth
Speciale effecten: Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
Oorspronkelijke scenario: Michael Arndt, Little Miss Sunshine
Bewerkt scenario: William Monahan, The Departed
Art direction: Pan's Labyrinth
Lied: I need to wake up, An Inconvenient Truth
Filmmuziek: Gustavo Santaolalla
Geluidsmixage: Dreamgirls
Geluidsbewerking: Letters, Iwo Jima
Kostuumontwerp: Marie Antoinette
Make-up: Pan's Labyrinth

Ere-Oscar: Ennio Morricone

Hoeft er niet geklikt te worden he

Bericht Geplaatst: 01 Mrt 2007 21:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het lijkt me elk jaar weer leuk om naar te kijken, totdat ik de uitslagen zie. Ben het er meestal toch niet mee eens. Oscars zijn in feite hele saaie prijzen.

Vanwaar The Departed?? Goeie film, maar zo opvallend vond ik 'm niet. Babel had wmb wel een belangrijke oscar mogen winnen,

RAWK!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur