Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Post je nieuwe aankopen deel 2
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Feb 2007 11:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Laurens schreef:
Ik ben benieuwd naar beide, heb het boek nog nooit gelezen... ongelooflijk zoveel als die man heeft geschreven.

Ik geloof 2 boeken per jaar sinds 1991.

RAWK!
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 01 Feb 2007 18:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Burton snowdeck, ff kijken of ik er plek voor heb in mn tas Tongsmiley

Nieuwe back-protector, ik vond de andere die ik had toch niet echt heel fijn.

Bericht Geplaatst: 04 Feb 2007 17:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nieuwe brillo.

Slechte pic, webcam was het enige wat ik zo 1-2-3 tot mijn beschikking had voor een plaatje.

Bericht Geplaatst: 07 Feb 2007 10:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

The Devil's Rejects dvd

Old Man Gloom - Christmas cd

RAWK!
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2007 21:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Supersuckers - Paid cd
Eddie Spaghetti - Old No 2 cd

Supersuckers shirt

RAWK!
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Feb 2007 18:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Seinfeld seizoen 7
Starkweather - Croatoan CD

RAWK!
Sterre
Addict

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2007 13:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nieuw gips!
Het is veel lichter dan mn andere gips, deze is van kunststof, heel raar. Het is echt heel licht, met als nadeel dat ik nu denk dat ik alles kan.

Bericht Geplaatst: 17 Feb 2007 16:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hellacopters - Cream Of The Crap Vol I
Hellacopters - Cream Of The Crap Vol II
Broken Flowers dvd

RAWK!
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Feb 2007 23:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb een interne card reader gekocht! Een zwarte, zodat ie mooi in mijn kast past.
En ik heb hem zelf in m'n pc gebouwd, en zowaar, hij doet het! Smiley

Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Feb 2007 00:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Funny Games dvd
Crooklyn dvd
Casablanca dvd

Rancid - Life Won't Wait cd

RAWK!
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Feb 2007 15:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nieuwe schoenen en een drastische knipbeurt. Het werd tijd.

Bericht Geplaatst: 24 Feb 2007 16:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het boekje van Festival Denkbeeldig (.nl) waar wij met Lawless & Lotski ook in staan en web design index 6 waar we ook in staan. Keikeikeileuk. geinig artikeltje in univers

Bericht Geplaatst: 24 Feb 2007 22:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Resultaat van dagje shoppen in Eindhoven gisteren:

Drie shirtjes, een kniebroek, een speld, een oh zo geweldige our perfect BH en een big ass zonnebril bij H&M
Truitje bij Zara
Replay spijkerbroek (afgeprijsd van 130 voor 50 euro!)
En finally een donkere skinnyjeans bij Only gevonden
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Feb 2007 23:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 24 Feb 2007 23:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Leuke gympies gerben!

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2007 03:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

leuke schoenen ja.

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2007 14:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thx, ze matchen goed met mijn Deense trui.

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2007 16:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Izzy Stradlin - 117 Degrees cd

RAWK!
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2007 01:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, dat zijn nog eens vette schoenen! Zie je wel dat we naar Denemarken moeten, Thijs? Smiley
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2007 01:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ja gaaf he!

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2007 09:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgens mij zijn dat schoenen van Diesel die ik hier in Nederland weleens bij Sacha heb gezien.
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Feb 2007 00:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

pff, je kan er gewoon z'n opa-sokken doorheen zien joh!

Bericht Geplaatst: 27 Feb 2007 15:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat is er mis met opa-sokken ?

Bericht Geplaatst: 27 Feb 2007 15:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niks! Die zijn juist vet!
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Feb 2007 16:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niks mis met opa-sokken, maar als je die kan zien terwijl je schoenen aanhebt is er iets mis met je schoenen!

laat maar, vreemd gevoel voor humor.

Bericht Geplaatst: 27 Feb 2007 16:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jij geeft wel heel snel op Knipoog.

Bericht Geplaatst: 27 Feb 2007 16:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mooie opasokken met ruiten, vind dat wel lachen...

Bericht Geplaatst: 27 Feb 2007 16:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Laurens schreef:
Niks mis met opa-sokken, maar als je die kan zien terwijl je schoenen aanhebt is er iets mis met je schoenen!

laat maar, vreemd gevoel voor humor.

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn dat niet z'n sokken, maar hoort die stof bij de schoenen.
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Feb 2007 17:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Shocked Shocked

Bericht Geplaatst: 27 Feb 2007 17:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, ik dacht, ik zeg het maar effe. Knipoog
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Feb 2007 17:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Durf hem bijna niet meer te posten Knipoog

Bericht Geplaatst: 27 Feb 2007 17:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je hebt de pose helemaal verkeerd man Knipoog Check die van Gerbens en mijn twee schoenen-foto's van het afgelopen jaar maar!

Volgens mij ben ik de enige en daardoor durf ik het haast niet te zeggen, maar ik vind de schoenen van Gurby niet zo vet als de rest hier... maar goed, smaken mogen verschillen [toch? bloos] Knipoog

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 10:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben eindelijk volwaardig nerd. Ik ben aan de WC!
(water cooling dus Smiley)

Ik zag toevallig bij de MyCom Den-Bosch koopjes op de website dat deze kast te koop stond voor een prikkie. Het was een showmodel, maar da's eigenlijk niet eens te zien. De gemiddelde prijs op internet is 200 euro. Ik heb hem voor 129,- meegkregen. Daar heb ik een koelblok voor de processor nog bij gekregen (á +/ 20,- euro).
Best de moeite waard dus om die aanboedingen in de gaten te houden;.

http://www.icomputers.nl//articledetail.aspx?A_ID=2629

En het koelblok...

http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=84&code=009

Plaatje van de complete setup volgt nog Smiley
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 12:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, vet, ik zou bijna gaan kijken of er ook WC voor m'n laptop bestaat. Smiley

Ik ben trouwens druk aan het rondkijken voor een nieuwe smartphone/PDA, ik wilde eigenlijk een Nokia N73, maar misschien ga ik toch voor de HTC P3300 met ingebouwde GPS module. Reviews zijn redelijk positief, navigatie met Tomtom werkt iig als een speer.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 13:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb een Mio A701. Ook zeker een aanrader, heeft ook GPS aan boord, mist alleen WiFi (niet dat IK het mis). Bluetooth dus wel gewoon.

Het mooie van het apparaat is dat het 'redelijk' goedkoop is, vergeleken met zijn soortgenoten, en dat hij WM5 draait. Er is dus goede custom firmware te vinden en een hele zooi software. Ik draai zelf de laatste Oki024 advanced rom. Super stabiel en snel.
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 14:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die HTC heeft WM5 met iig de nieuwste SP, eventueel nadeel is dat ie geen qwerty keypad heeft, maar hij heeft wel een trackball/navigatiering combo die me interessant lijkt. Verder heeft ie alle functies die ik van een telefoon verwacht, dus voor mij is het meer een venture in to the world of pda's Smiley
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 15:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Querty hebben er maar weinig. Er is een Qtec die het heeft, maar die is al behoorlijk outdated (lees...traag).
Voor navigatie is het iig wel heerlijk, geintegreerd GPS. Ik heb er nu ook een leuke autoradio bij (Pioneer PH55BT)

en een active brodit houder. Die van mij zit alleen direct op de contactstroom, dus niet met sigaretten aansteker geval, zoals op de foto.

Alleen nog betere speakers (heb al één van mijn JBL's opgeblazen) en ik ben compleet.

Heb jij misschien nog interesse in een Kenwood radio die ik twee maanden heb gebruikt (incl. garantie) en een Parrot Carkit (bluetooth) nieuw in de doos (zonder garantie) Roalt?
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 15:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nope, heb een Sony mp3 radio die goed bevalt, carkit komt eventueel wel als ik weet welk toestel ik ga aanschaffen. Overigens bel ik bijna nooit in de auto...
Sterre
Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 16:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb weer een nieuw gipsen pakje! En deze kan uit als ik wil douchen. Whiehoe, wat een vooruitgang, nu nog maar 5 weken volhouden.

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2007 10:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Roalt schreef:
Die HTC heeft WM5 met iig de nieuwste SP, eventueel nadeel is dat ie geen qwerty keypad heeft, maar hij heeft wel een trackball/navigatiering combo die me interessant lijkt. Verder heeft ie alle functies die ik van een telefoon verwacht, dus voor mij is het meer een venture in to the world of pda's Smiley

Ik heb die HTC p3300 nu bijna 2 maanden, een vriend van me de Mio. Ik ben net terug van een reis in Nieuw Zeeland en Australië, en de HTC is de telefoon die we gebruikten voor navigatie, de Mio van mijn kameraad werd alleen gebruikt om te bellen... Over bellen gesproken... de HTC is quad band, de mio tri band, en dat is verdomd lastig als je in Amerika buiten de grote steden wilt bellen... En ook de wifi van de HTC bleek toch wel erg prettig, tegenwoordig heeft ieder zichzelf respecterend hotel gratis wifi...
De HTC bleek gewoon beduidend beter, ondanks de iets tragere processor (welke overigens een omap processor is, die is niet te vergelijken met die van de Mio). De HTC is een stuk handfiger in gebruik, is zelfs tot op zekere hoogte prima te bedienen zonder de stylus en is lekker dun, hij past gewoon in je broekzak of binnenzak.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur