Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Hillary for President!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jan 2007 03:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het mag geen verassing heten, en ze is nog lang niet officieel kandidaat natuurlijk, maaaaar:

Quote:

Hillary doet gooi naar Witte Huis 20-01-07

Hillary Clinton (Foto: AP)
Hillary Clinton heeft zich in de strijd om het Amerikaanse presidentschap geworpen."Ik doe mee. En ik doe mee om te winnen", luidt de zelfverzekerde aanhef boven de bekendmaking op de website van de senator van de staat New York.

Hillary heeft aangekondigd een voorbereidend comité in het leven te roepen. Dat wordt beschouwd als een opmaat naar de formele kandidatuurstelling.

http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2007/1/20/200107_hillary.html

http://www.hillaryclinton.com/

Nu nog twee jaar wachten om te kijken wie er gewonnen heeft, Hillary met Obama of Guiliani met McCain Knipoog.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jan 2007 03:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat filmpje maakt me misselijk, ik kan niet meer naar haar luisteren. Ik word er zee-ziek van, die camera beweegt maar langzaam van links naar rechts. Hebben jullie dat ook of ik alleen?
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jan 2007 03:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ze zegt buttom-up te werken en zeikt bush af, verder als je je aan de regels houdt moet je er onder haar beleid wel zien te komen binnen Amerika.

Mmm, niet echt vernieuwd of overtuigend in mijn ogen.

Maarja, ik zou het leuk vinden om een vrouw als president van de wereld te zien. (Of zou ze dan opeens alleen president van Amerika zijn)
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jan 2007 10:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Scherpe analyse Jan Smiley.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jan 2007 17:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kleine kans dat haar dat gaat lukken. Het Whitewater gebeuren, het gedoe rondom haar man's escapades, de Travel Office zaak, haar jeugdige fascinatie voor Saul Avinsky ... Er is te veel vuil wat naar die vrouw kan worden geworpen en ik vraag me af of als Amerikanen al voor een vrouw zouden stemmen, ze ook op haar zouden stemmen. Ik geef Oprah Winfrey meer kans...
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jan 2007 17:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het zou wel mooi zijn als Rice haar tegenkandidaat wordt, al is dat heel onwaarschijnlijk.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jan 2007 17:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat Saul Alinsky gebeuren zegt me niks, maar over die andere dingen: Looks like it's the nineties again! Nee, serieus. Ik kan me echt niet voorstellen dat critici van Hillary na vijftien jaar opnieuw aan komen zetten met zaken die op welke manier mogelijk al ontkracht zijn en nooit bewezen, maar desondanks tot in den treure werden herhaald door verbitterde Republikeinen die het Witte Huis terugwilden. Whitewater? Kom op, dat is echt zo enorm achterhaald...

Wat je tweede punt betreft kan ik me wel in je vinden: Ik vraag me ook af hoeveel Amerikanen stiekem nooit van hun leven nooit op een vrouw zouden stemmen, maar het niet openlijk toe durven te geven. Toch, als je naar opinion polls kijkt doet Hillary het nog best aardig. Ze zou volgens die polls van McCain winnen, en gelijkspelen tegen Guiliani. Dat is natuurlijk nu nog natte vingerwerk, maar echt verschrikkelijk is het niet.

En Oprah Winfrey, das nou ook eens klaar he Smiley. Dat idee wordt ook al geopperd sinds ze voor het eerst met 'r kop op de buis kwam.. Niet echt orgineel meer en bovendien op dit moment niet aan de orde.

Ik denk dat Hillary op dit moment last heeft van een ander imago-probleem. Veel Republikeinen zien haar nog steeds als een schreeuwende losgeslagen liberal. En de roddel gaat dat ze erg stug en onvriendelijk kan zijn.

Niet voor niets plaatst ze zich de afgelopen zes jaar al strak in het midden, met 9/11 als een goed sausje voor haar defensieretoriek. En ik vond 'r gister in dat filmpje wel aardig en vriendelijk overkomen eigenlijk. (En ze begint er vreemd genoeg beter uit te zien naarmate ze ouder wordt... Bekijk die foto's maar eens van toen ze veertig was. ai ai ai...)

Nu nog een goeie slogan en de Democraten hebben nog een kans ook. Hillary & Obama - conservative change...?

Laatst aangepast door Thijs R. op 21 Jan 2007 18:03, in totaal 1 keer bewerkt
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jan 2007 18:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rice heeft al duidelijk aangegeven het niet te willen, en die zou het nou echt nooooit redden... Vriendelijke mevrouw lijkt me, maar het charisma van een celibate koe.
Beatle
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jan 2007 11:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, voor mij is het Osama met z'n op zijn Mahmoud Ahmadinejads stropdasloze dresscode all the way!

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 11:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ook al doet ie nog helemaal niet mee. Chuck Hagel lijkt me eigenlijk een verdomd goede kanshebber.

Het is een anti-war Republican. Hij zou nog de grootste moeite hebben om intern gekozen te kunnen worden, maar volgens mij heeft hij als gematigde republikein wel echt een goede kans.

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2007/01/25/AR2007012502086.html

(NogtweejaarNogtweejaarNogtweejaar)
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Mrt 2007 17:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inmiddels hebben dus ook Giuliani en McCain zich verkiesbaar gesteld bij de Republikeinen.
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2007/02/28/AR2007022801816.html
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur