Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Interaddict TV - You Tube, Google Video etc.
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Feb 2007 11:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aiaiai, wat een kneuzen. Geniaal! ROFL

Bericht Geplaatst: 01 Feb 2007 11:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Geweldig Worship

Bericht Geplaatst: 01 Feb 2007 15:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Briljant, briljant... lachen. Ik ga voortaan ook zo door Den Bosch lopen...

Vooral die twijfelmomenten bij die hekjes.. Te vet Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 01 Feb 2007 18:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heerlijke muziek, ik heb gelijk haar (enige) E.P. besteld. Luister vooral Shy eens (filmpje)

http://www.fabchannel.com/leine
http://www.leine.nl
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Feb 2007 19:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kasper van Kooten doet....
http://variatee.vara.nl/variatee/playerpage.jsp?filmID=310520

Erg grappig Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Feb 2007 14:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dasjj schreef:
Tijd voor de jumpstyle!!! Tongsmiley

http://www.youtube.com/watch?v=tyAvaLsLFl8

Dit is leuk voor in een carnavalsoptocht, maar dat doe je toch niet in je huiskamer.. Hamer

Bericht Geplaatst: 02 Feb 2007 14:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 02 Feb 2007 15:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, suhweet!

Bericht Geplaatst: 03 Feb 2007 18:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

WAT! Shocked
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Feb 2007 13:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva schreef:
dasjj schreef:
Tijd voor de jumpstyle!!! Tongsmiley

http://www.youtube.com/watch?v=tyAvaLsLFl8

Dit is leuk voor in een carnavalsoptocht, maar dat doe je toch niet in je huiskamer.. Hamer

1) stamp stamp (beide voeten)
2) linker achter
3) rechter achter + 2x voor
4) linker voor + achter
5) rechter achter + 2x voor
6) linker voor + achter
7) rechter achter + 2x voor
Chill linker voor + spring naar voor en 180 rechts + op linkerbeen landen
10) rechter voor
11) linker voor + spring naar voor en 180 rechts + op linkerbeen landen
12) stamp
13) rechter voor en linker achter
14) linker voor en rechter achter DOE DIT 8 keer in totaal:
--> de eerste 2 keer normaal
--> de volgende 2 keer naar links gericht
--> de volgende 2 keer naar rechts gericht
--> de laatste 2 keer terug normaal
15) stamp 2 keer en ga zo tegenover elkaar staan
16) rechter achter + 2x voor
17) linker voor + achter
1Chill rechter achter + 2x voor
19) linker voor + achter
20) rechter achter + 2x voor
21) linker voor + spring naar voor en 180 rechts + op linkerbeen landen
22) rechter voor
23) linker voor + spring naar voor en 180 rechts + op linkerbeen landen
24) stamp stamp__gedaan tenzij je terug naar stap 1 wil gaan

Bericht Geplaatst: 05 Feb 2007 13:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het blijft een klompendans, maar de muziek is ondanks de supersaws wel gaaf.
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Feb 2007 14:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ach die productionele details, kun je het dansje al?

Bericht Geplaatst: 05 Feb 2007 15:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zat vast bij stap 3, die 2 x voor doet me de das om.

Misschien moet ik het minder hoog grijpen:

Switch-blade
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Feb 2007 23:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Saw 4!
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Feb 2007 08:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Omg Bwhaha

Bericht Geplaatst: 10 Feb 2007 13:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Feb 2007 13:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

si teh pawn!

Bericht Geplaatst: 10 Feb 2007 21:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

VET hij doet het Rockon!!

Bericht Geplaatst: 10 Feb 2007 21:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

VET! filmpje doen dan!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2007 00:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat is de coolste poes ooit Smiley

Bericht Geplaatst: 12 Feb 2007 01:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Evolution of Dance:

Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 12 Feb 2007 01:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij blijft vet
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 16 Feb 2007 14:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De veiligheidsvoorschriften op het cirquit zagen er een aantal decenia geleden toch heel anders uit geloof ik. Lastig bochtje wel geloof ik.

http://video.google.nl/url?docid=640695539059738855&esrc=gvpl&ev=v&q=theo+maassen+lauwe+pis&vidurl=http://video.google.nl/videoplay%3Fdocid%3D640695539059738855%26q%3Dtheo%2Bmaassen%2Blauwe%2Bpis&usg=AL29H21a7Ov0WxZeeCON1jRXYs6kCGHQpA
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Feb 2007 21:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Cool.

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2007 22:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deze is te dol:

http://www.flabber.nl/archief/019304.php

Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2007 22:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Erg vet ja.
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Feb 2007 00:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wow Xurk, die van jou is ook fucking vet..

Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2007 16:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2007 16:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.youtube.com/watch?v=s_4aGXTHo7w
Ik denk dat ik dit wel het stoerste filmpje vind wat ik op youtube heb gezien.

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2007 12:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Doen ze best aardig! En dat grietje is geniaal lachen
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Mrt 2007 22:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

"What if we treated all athletes the way we treated skateboarders?"

Bericht Geplaatst: 03 Mrt 2007 22:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Cool idee! Smiley
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Mrt 2007 00:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pfff... Nike die het opneemt voor skateboarders...

Want sweatshops, Irakoorlog, etc... je weet...
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Mrt 2007 11:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Buro Renkema blijft erg vette dingen verzinnen Smiley

Chillen met de bazen van Balkenende iv:
http://www.burorenkema.nl/2007/03/chillen_met_de_bazen.php

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2007 23:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

jaja mijn eerste youtube filmpie Bling

de 0,00€ theremin !

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2007 23:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet hoor. Zit er vertaging in het geluid bij het filmpje of bij het apparaat zelf?
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2007 23:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dasjj schreef:
jaja mijn eerste youtube filmpie Bling

de 0,00€ theremin !

0,00? Zozo... Veel tijd in gestoken?
enneuh... die micronord, was die gratis?

Wou eigenlijk deze even delen: de roland tr909 en de Yamaha DX7, zoals je ze zelden samen zult horen:

Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2007 23:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Erg gave muziek om naar te luisteren Smiley

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2007 00:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja er zit iets vertraging in nu, in het oorspronkelijke filmpje niet.
Het grappige was, ik had absoluut niet verwacht dat het zou werken. Had het eerst met mes + vork geprobeerd (nog steeds een leuk idee Tongsmiley ) en wilde fietsspaken gaan halen toen mijn oog viel op het zilverpapier, en na wat knoppendraaien werkt het wonderwel. Dus geen geld uitgegeven om dit zo te maken. Kreeg vanmiddag het idee, dat filmpje uploaden heeft me nog het meest tijd gekost uhmmm

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2007 10:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat een vet ding! Kun je eindelijk Let me ride van dr dre live spelen p[ de theremin! Biatch [westcoastsmiley]

Is die talkbox eigenlijk nog gelukt?
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur