Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Multimedia, Internet en Design » [frisdrankautomaat] Ideeen voor een leuke voorkant
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2007 17:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik wil over 2 weken een ontwerp afdrukken op mijn frisdrank automaat, en ben nu nog over ideeen aan het nadenken..
De afmetingen zijn 85 * 57cm @ 150DPI = (3396x5020 pixels )

Mocht je een grappige ideeetje hebben, graag! want de huidige voorkant vind ik niks..

Laatst aangepast door Pim op 12 Mrt 2007 22:07, in totaal 1 keer bewerkt
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2007 17:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eerste idee, alle foto's die ik heb gemaakt van huisfeesten, gebruiken om een "photo mosaic" te maken van een standaard coca cola voorkant:

Zoals hier met Bush is gedaan:

Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2007 18:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Misschien wel grappig om een hi-res foto te maken van de binnenkant, en die op de buitenkant te plakken?
Of anders plexi-glas erin, en dat je erin kan kijken? Kun je meteen zien of je hem bij moet vullen Smiley

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2007 21:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pim ik vind dat photo mosaic erg vet, ik had dat gedaan.
Of met een mooie skate foto van jezelf in mosaic. Dan zou ik de prullenbak foto pakken.

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2007 22:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zit nu te denken om een Vintage Reclame poster te pakken.. Van CocaCola i.c.m. de kerstman zijn er prachtige in HighRes te vinden Mmm Mmm

http://www.thecoca-colacompany.com/presscenter/imagegallery.html

Maar ik wil liever Vintage poster in hoge kwaliteit met een cola babe:

Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2007 22:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit begint er op te lijken Smiley

Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2007 22:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is een reclameposter van Bier niet veel toffer?
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2007 22:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Op art.com heb je heel veel vintage posters
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 00:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, maar ik denk dat er leukere coca cola voorkanten zijn, en die zijn wat herkenbaarder.. Tenzij jij een leuke bier poster weet?

Thanx voor de Art.com, deze vind ik echt vet.. Ik wil alleen wel weten hoeveel DPI de poster is.. Niet dat ik dalijk deze image geupscaled op een a'2tje terug krijg..

Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 01:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb bovenstaand plaatje geupscaled naar +/- 3000 * 5000 pixels:
http://members.home.nl/gasthuis/Upscaled-Final-3396-5020px.jpg

En deze ga ik nu helemaal overteken, inkleuren om er een scherpe variant van te maken.

prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 13:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

heb je de kans om er alles wat je maar wilt op te plakken, pak je de voorkant van een andere automaat! Ik zou echt eerder iets nieuws nemen, het vetst zou iets persoonlijks of iets van de ghstraat zijn.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 13:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Daar ben ik het mee eens!
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 13:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik snap best dat hij hem liever stijlvol houdt dan een ranzige foto-compilatie van dronken mensen of iets. Maar een custom-design wat persoonlijk en wel erg stijlvol is zou inderdaad gepaster zijn.
Sowieso zou ik niet gaan voor Coca-Cola reclames, eerder voor van die enorm vette oude bier reclames of juist van die Oostblok bierposters die zijn ook enorm vet!

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 14:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Juistems!

http://eu.art.com/asp/display-asp/_/id--9116/Beer.htm

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 15:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Smiley

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 15:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waarom ontwerp je niet gewoon je eigen 'merk'?

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 15:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Roes Bier? Smiley

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 15:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.1art1.de/onlineshop?000000020000000f00f6a1040000003717c99c6c&DisplayLargeImage.article_id=35020

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 15:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, misschein is het idd wel leuk om zelf een lullige foto te bedenken, en die dan vervolgens te maken..

http://www.army.forces.gc.ca/LFCA_HQ/LFCA/Officers_Mess/Mess%20Activity%20Posters/Bavarian_Beer_Night.jpg

Ik weet nog ff niet waar ik het midden zoek in stylish, persoonlijk en humor.. Smiley

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 16:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zou een vette oude guinness-poster overwegen, maar dat is omdat mijn voorkeur altijd uitgaat naar dit heerlijke Iers bier

Of deze, vind ik persoonlijk ook schitterend:

Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 16:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thanx, maar ze zijn het net niet..

Deze is ook wel stylish, maar weer onpersoonlijk en zonder humor:

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 16:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En het is Heineken, dat is nog wel het grootste minpunt.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 17:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb zin in Heineken nu.

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 17:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zou het sowieso merkloos houden tenzij ik geld kreeg van zo'n bedrijf.

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 18:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tja als het aan thijs zou liggen...

Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 19:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Of zoiets

Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 20:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pim schreef:
Thanx, maar ze zijn het net niet..

Deze is ook wel stylish, maar weer onpersoonlijk en zonder humor:

Waar vind jij zo'n mega high-res picca joh?

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 22:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind die Heineken niks, noch de typische van Paul Smiley. Ik zou ook voor die nostalgische gaan. Vind ik die Coca Cola nog de beste eigenlijk...

Beetje offtopic, maar ik ben wel erg gecharmeerd van de reclames van Guinness. (In tegenstelling tot het bier zelf)

Eén keer deze lichtelijk aangeschoten kijken, en je bent verkocht Smiley

Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
koos en ivo
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 22:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tot nu toe heeft die van Dennie mijn absolute voorkeur, kijk die gast genieten!

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 22:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thanx voor de ideeen!

Gerben, op de site van heineken staan high res images::
Heineken: http://www.heinekeninternational.com/heinekenmksub.aspx

Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2007 00:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2007 00:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2007 00:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Worship

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2007 01:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thanx jan, die is wel lache Smiley Maar pff, wel moelijk kiezen..

Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2007 01:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit is bijna precies wat ik zoek! Smiley Een grappige vintage bier chick, en hij is goed persoonlijker te maken, door de outlines op de achtergrond aan te passen naar bekenden, en de teksten aan te passen. Morgen eens mee aan de slag.

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2007 09:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:

(In tegenstelling tot het bier zelf)

Je kunt het 'leren' drinken. En je moet geen guinness gaan drinken als je al 'normaal' bier achetr de kiezen hebt. maar goed, ik ken er meer die het niet lekker vinden. Ik vind het goddelijk. Kut dat ik op school zit zonder geluid, want nu kan ik die reclames niet kijken.

Wel typisch. Die laatste die Pim waarschijnlijk gaat gebruiken, vind ik nou net te lelijk om aan te zien. Die gaat denk ik binnen een maand vervelen.
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 15:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ga zometeen 500 blikjes Bavaria kopen, die leg ik in de vorm van een zwembad op mijn kamer.
Daar gaat Barry halfnaakt in liggen, en ik denk dat dat m word..

De Deutsche meisjes gaan er ook in.. Als iemand anders nog interesse heeft? Kom vanavond langs in je zwembroek Smiley

Wim van CityFoto gaat de foto's maken, en bijna gratis op poster formaat afdrukken Bling

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 16:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wow, vet! Hoe ken je die Wim dan? Ik ben benieuwd! lachen
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 18:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wim skateboarde vroeger.. ik heb nu 700 blikjes Hamer

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 23:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Veeet. En hoe is de foto geworden?
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur