Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Bloesjesdag
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2007 11:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bloesjesdag, geïntroduceerd door Remco Campert. Meisjes fietsen door de stad in rokjes. Met een nonchalance blik trekken zij alle aandacht. Een typisch verschijnsel aan het begin van de lente. Post hier al je voorjaarsperikelen.

Quote:
Ik voel me enorm nostalgisch...maar dat schijnt vaker voor te komen met dit weer... Had het gister en vandaag weer. Vanochtend toen ik naar kantoor liep bedacht ik me ineens waar die nostalgie zijn oorsprong had, namelijk een uitwisseling van de middelbare school met Gottingen... Geen idee waarom maar zo voelde ik me precies...Smiley

Quote:
Met dit weer moet ik (ook) altijd denken aan middelbare schooltijd. Die tijd dat ik met dit weer niks deed en toch mijn doelstellingen haalde (5,6 gemiddeld staan na het centraal schriftelijk eindexamen)

Quote:
Damn da's toevallig. Liep net even buiten (@D net toen ik je belde) en even flitste eenzelfde gevoel voorbij als vroeger in Den Bosch: zonnetje, skateboard, muziekje, niet aan de hand.

Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2007 11:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er nog niet echt last van heb gehad, wel dat ik begin April speciaal naar Denemarken terug ga om daar de zogeheten voorjaarsperikelen mee te maken (lijkt me daar een stuk spannender Knipoog).

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2007 21:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgende week wordt het weer koud he, 5 graden...
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2007 22:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb zondag voor het eerst weer zonder dak gereden. Ik had zin om (al rijdend) te gaan staan, zon op mijn kop te voelen en de wind door mijn (fictieve) haardos te laten waaien. Heerlijk Smiley

Toch maar niet gedaan... Tongsmiley
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur