Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » South Park - season 11
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 10:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

...begint vanavond in de VS Smiley

Quote:
1101 - With Apologies to Jesse Jackson
Airdate: 2007-03-07
New cases of people using the “N” word are on the rise. While the citizens of “South Park” must contend with the widespread use of the racial slur, Cartman fights a midget.

U weet inmiddels: MrTwig, voor al uw SP-behoeften Knipoog

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 12:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mmm
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 12:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mmm Rock on
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 13:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben benieuwd. Ik vond de afleveringen van vorig jaar een beetje tegenvallen. (Of misschien was ik niet stoned of dronken genoeg toen ik ze keek)
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 20:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, ik kan niet wachten lachen

's Donderdags [kan dat?] lekker LOST én South Park kijken weer een tijdje Smiley Ik ben weer helemaal in de mood door het vaak te kijken de laatste tijd op The Box en doordat we vandaag op school een paar afleveringen hebben gekeken...

Enkele onderwerpen die in seizoen 11 aan bod gaan komen:
Quote:
Coming up in the 11th season, viewers can expect a parody of the popular FOX hit series, “24,” and Hilary Clinton pays a visit to “South Park.” There will be plenty of shocking surprises from the legendary fourth-graders with seven all-new episodes beginning on Wednesday, March 7 at 10:00 p.m. on COMEDY CENTRAL. As a bonus, fans will be able to download the uncensored version of each new episode from the 11th season on iTunes the Tuesday after it premieres beginning on Tuesday, March 13.

Ik vond trouwens seizoen 10 nog wel aardig hoor, er zaten maar een paar mindere tussen Tongsmiley Hoogtepunten waren:
1001 - The Return Of Chef
1003 - Cartoon Wars
1004 - Cartoon Wars Part II
1008 - Make Love, Not Warcraft
1012 - Go God Go
1013 - Go God Go XII

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2007 14:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Ik ben benieuwd. Ik vond de afleveringen van vorig jaar een beetje tegenvallen. (Of misschien was ik niet stoned of dronken genoeg toen ik ze keek)

Er zitten toch echt wel vette afleveringen tussen. Waar Cartman hall-monitor wordt bijvoorbeeld. Ge-ni-aal. of is dat alweer langer geleden?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2007 16:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zie mijn usericon zou zeggen Smiley.

Meestal vond ik South Parks pas de tweede keer "geniaal", omdat ik dan meestal strontlazurus of apestoned 's nachts opnieuw de aflevering bekeek. Smiley

("Geniaal", "Briljant", "Het vetste dat ooit op TV is geweest", etc Smiley)
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2007 18:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vond het weer een prachtige aflevering Smiley

[spoilers]

Ik ben zelf dus ook racistisch, aangezien ik er ook 100% van was overtuigd dat er bij Wheel of Fortune "Niggers" stond in plaats van "Naggers" Knipoog Ook zo een geweldige shot van alle African American inwoners nadat het Randy en Kramer [lachen] gelukt was om de combinatie "nigger guy" te verbieden in Amerika!
En alle scenes met Cartman en de midget waren priceless Gieren

Wat me trouwens verbaasde toen ik het gisteren op school met klasgenoten over South Park had [lui die echt alle afleveringen kennen], was dat ze niet doorhadden dat Token zijn naam een grap op zich is, doordat hij de "token black guy" in South Park is Smiley Ik neem aan dat iedereen hier dat wél al doorhad?

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2007 18:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik heb dat een aantal mensen moeten uitleggen.....
Knipoog
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 01:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 17:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Synopsisje is er ook nu:
Quote:
Butters’ dad does what any good father would do if he believed his son was bi-curious. When another one of Cartman’s pratical jokes puts Butter’s in a compromising position, his dad is determined to “straighten him out.” While Butters is at a special camp trying to “pray the gay away,” Cartman realizes the joke is on him.

lachen

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2007 15:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

mrtwig.net ligt plat????
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2007 13:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

nee hoor.

Net de 1e 2 afleveringen ff gekeken. supervet!
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2007 15:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nu snap ik die titel Bwhaha Het was ook echt prachtig hoe Cartman het iedere keer weer probeerde uit te leggen, steeds anders lachen

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2007 16:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, het was me helemaal niet opgevallen dat je ook echt kon zien dat de penis van Butters in Cartman's mond zit lachen Het wordt natuurlijk op zijn hoofd geprojecteerd omdat hij ervoor staat... heel wazig, maar toch een beetje eruit te halen:

Deze week:
Quote:
1103 - Lice Capades
An infestation of head lice plagues South Park Elementary. When Garrison refuses to name names, Cartman finds a way to detect who has lice so they can make fun of the unfortunate kid.

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2007 17:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

sorry, maar dat haal ik er echt niet uit...

wanneer komt de volgende aflevering online?
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2007 17:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Woensdagavond komt het op TV in Amerika, donderdagochtend [of woensdagnacht eigenlijk] te downloaden Smiley

Ik heb het plaatje even een beetje bewerkt om het wat duidelijker te proberen te maken, eentje zonder aanwijzingen en eentje met:

Tenminste, zo zie ik het Knipoog

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2007 23:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

sorry, maar dat vind ik nog steeds niet overtuigend. zou ook wel een grote lul zijn voor zo'n klein ventje.
Je moet er niet van maken wat je er graag van wil maken he Knipoog
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2007 19:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

HAHAHA, die nieuwe is ook weer cool.

Ik heb ze alle 3 nuchter gekeken en ik vond ze alledrie zeer de moeite waard.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2007 18:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
"I have... I have Aids"

Quote:
zegt mr garrison "today we gonna talk about a big problem"

en cartman "yeah the jew problem, good we finally gonna do something about it"

Quote:
"yeah we gonna f-f-f-f-f-f-f-*beep* him up"

Worship

Geweldig ook hoe het werd gesuggereerd dat ze Kenny met de met zeep gevulde sokken in elkaar gingen slaan, maar dat uiteindelijk niet zo was Gieren
Heerlijk ook hoe die luizen praten! "Kelleh", "Beebeh" lachen

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2007 13:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deze week weer Cartman Tongsmiley

Quote:
1104 - The Snuke
Airdate: 2007-03-28

Hillary Clinton is in town for a big campaign rally. Cartman follows a lead on a possible terrorist attack.

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 16:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Iets uitgebreidere synopsis:
Quote:
Cartman suspects the new Muslim student is behind a terrorist threat. The clock is ticking as the citizens prepare for Hillary Clinton’s big campaign rally. Every minute counts as Cartman uses his own methods to interrogate the suspect. But could the plan to target Hillary Clinton be just the tip of the iceberg?

Cartman is wel populair dit seizoen Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 16:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

[edit] wtf dubbelpost uhmmm

Bericht Geplaatst: 31 Mrt 2007 10:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ook deze aflevering was weer erg vet. sterk seizoen...
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Apr 2007 17:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoogtepunten van de vorige aflevering:
- "Dude I'm a jew, I have a few hangups about killing Jesus"
- "It was a double cross!"

lachen
Verder was de aflevering niet super vond ik.

Volgende:
Quote:
1106 - D-Yikes!
When Ms. Garrison is the victim of yet another failed relationship, she takes it out on the fourth graders. Every time Ms. Garrison gets dumped, life becomes unbearable in the classroom. When the boys can no longer handle their teacher’s erratic mood swings and excessive homework assignments, they discover people-for-hire who can help out in any situation.

Bericht Geplaatst: 12 Apr 2007 12:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij was goed lachen Vet hoe het ongeveer op het midden ineens een dikke parodie op 300 werd, erg goed uitgevoerd!
En natuurlijk heerlijk hoe Garrison van homo tot omgebouwde vrouw tot lesbo is gegaan Gieren

13580 Bwhaha
essay > ese Bwhaha

Bericht Geplaatst: 12 Apr 2007 16:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik moet ze toch eens gaan kijken. Lijkt me supervet allemaal, maar ik ben te weinig stoned de laatste tijd ben ik bang Smiley
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2007 08:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk schreef:
Hij was goed lachen Vet hoe het ongeveer op het midden ineens een dikke parodie op 300 werd, erg goed uitgevoerd!
En natuurlijk heerlijk hoe Garrison van homo tot omgebouwde vrouw tot lesbo is gegaan Gieren

13580 Bwhaha
essay > ese Bwhaha

idd een ge-ni-ale aflevering.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Apr 2007 12:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

de nieuwe vind ik erg matig. hij is op zich wel grappig, maar te eentonig.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Apr 2007 14:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Echt? Shocked Ik vond het echt één van de beste van dit seizoen tot nu toe!
Heerlijke parodie op alle "Dead" films lachen

Mooie momenten:
- Iedere keer als ze zeggen dat Kyle wil dat Cartman over de bums wil olliën
- De vader van Kyle die ook om change gaat vragen
- Zelfmoord van die onderzoeker
- Alles wat Randy Marsh deed, die gast wordt steeds beter Bwhaha

Bericht Geplaatst: 26 Apr 2007 14:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is er deze week geen aflevering? staat niks op mrtwig iig.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Apr 2007 14:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee, na de zomer pas weer.

Bericht Geplaatst: 26 Apr 2007 16:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat?! Ze kunnen d'r ook nooit meer dan een paar uitzenden lijkt het wel.. Naja..
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Apr 2007 16:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Elk seizoen van South Park telt 14 afleveringen, ze zenden er altijd 7 uit, de helft dus, en de rest vanaf oktober... is wel jammer dat het zo kort is inderdaad. Je zou zeggen dat ze per seizoen makkelijk 30 afleveringen kunnen maken, gezien het feit dat ze een aflevering in ongeveer anderhalve week kunnen maken.

Bericht Geplaatst: 26 Apr 2007 19:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja, idd jammer dan, maar als ik op deze manier geld genoeg zou verdienen, zou ik ook in de zomer vrij nemen en het er van nemen... Smiley
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2007 00:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
1108 - Le Petit Tourette
Airdate: 2007-10-03

Cartman discovers the joys of having Tourette’s syndrome. Drunk with the power of saying whatever he wants without getting in trouble for it, he lines up National TV Coverage to take advantage of his new life with no filters.

Vet Smiley

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2007 01:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Topic stealer....
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2007 17:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Cartman: "Me and my cousin touched wieners!"
Clyde steeds: "It would make me sooo happy" Bwhaha

Ik vind het weer een vette aflevering! Altijd zo leuk om weer nieuwe te hebben Smiley

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2007 17:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Geweldig ook hoe hij Kyle's moeder uitscheld en er nog voor bedankt wordt ook. Gieren
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Okt 2007 10:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

weer een geniale aflevering. Gieren

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur