Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Feedback » Ideeen voor de frontpage
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Mrt 2007 15:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik wil de frontpage nog verder volgooien met content, maar ik wil eerst even brainstormen over wat leuk is om er allemaal nog op te gooien.

- Een nieuwe flash-ticker zoals die er vroeger ook was. Waar iedereen wat in kan dumpen.
- Een user uitgelicht: Usericon, website en korte omschrijving van 1 random user per dag, gebasseerd op hun profiel
- Linkdump
- Leukere stats: Meeste posts afgelopen week. Langst inactieve user. Meest geopende topics.

Ik wil eigenlijk het liefst veel interactievere dingen, maar heb nog niet bedacht wat.

Bovendien komt er nog een soort verwijzing naar het Kraakforum, die als broer en zus samen deze server bewonen.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Mrt 2007 18:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik stel voor dat alle filmpjes van De Pers erop komen Knipoog

Bericht Geplaatst: 25 Mrt 2007 17:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Leuke idee├źn maar dat 'user uitgelicht' hoeft van mij niet zo.. Ik hoef tenminste niet met mn smoel op de beginpagina te staan.

Bericht Geplaatst: 25 Mrt 2007 18:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je usericon staat er dan.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur