Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Games » Grand Theft Auto IV
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Mrt 2007 03:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Briljant, Geniaal. Ik ga slapen.

Trailer: http://www.rockstargames.com/IV/trailer_splash.html

(En er staat iets over "Dutch Markets" in de ticker op Times Square)
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 30 Mrt 2007 08:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als hij uit is ga ik weer dualbooten met XP Smiley
Ik ben benieuwd. Ik hoop dat ze niet te veel aan het concept hebben veranderd.
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Mrt 2007 10:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Man, ik heb er nu al zin an! Ziet er wel mooi uit, het lijkt wel of ze vooral licht en textures veel verbeterd hebben. Ik weet niet of ik me wel kan identificeren met die rus, ik ben zelf meer een O.G. zoals CJ.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Apr 2007 01:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het wikipedia-artikel is geupdate: http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV

Er komen 4 vd 5 boroughs, en een stukje New Jersey. De rest ziet er ook wel leuk uit.

Wat ik wel echt heel stom vind is dat er dit keer alleen geen vliegtuigen inzitten! Hoe stom is dat?! Dat was toch een van de vetste dingen juist?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Apr 2007 06:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik vind van een gangsta overgaan naar een russische kampsjaak met een trainingspakje ook wel een achteruit gang. Je zal wel gedurende het spel meer worden, maar dan nog.
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Apr 2007 08:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik spring hier een gat in de lucht! Hamer Ik had het er gister nog met iemand over dat ik hoopte dat er weer een nieuwe aan zou komen. Eindelijk weer een gta spelen ipv van een ripoff die het toch net niet haalt. Hopen dat hij niet alleen voor de next gens uit komt.

fuckzooi, op die wikipedia site staat dus alleen voor de next gen. Fuck! Huilen
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Apr 2007 09:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als ie niet op pc uitkomt zou dat echt zuur zijn.....Maar volgens mij is die eerste release alleen voor next gen, de pc release is dan later. Dat was bij san andreas toch ook?.....hoop ik...
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Apr 2007 11:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bij zowel GTA III, Vice City en San Andreas was het zo dat het spel voor de consoles werd gemaakt. En dat rond de eerste release bekend werd gemaakt dat de PC-versie een half jaar later zou komen.

Dus iedereen verwacht dat dat nu ook weer het geval is. Maar daar is dus officieel nog niks over bekend.

Ontwikkelen voor PC's is gewoon zuur voor die gasten. Iedereen die andere hardware heeft, een veeeeel hoger percentage illegale kopieen. De winstmarge is gewoon heel klein.
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Apr 2007 11:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Bij zowel GTA III, Vice City en San Andreas was het zo dat het spel voor de consoles werd gemaakt. En dat rond de eerste release bekend werd gemaakt dat de PC-versie een half jaar later zou komen.

Dus iedereen verwacht dat dat nu ook weer het geval is. Maar daar is dus officieel nog niks over bekend.

Ontwikkelen voor PC's is gewoon zuur voor die gasten. Iedereen die andere hardware heeft, een veeeeel hoger percentage illegale kopieen. De winstmarge is gewoon heel klein.

Bij San Andreas was de reden dat playstation eerst het alleenrecht op het spel had. Hopen dat ie toch nog voor andere consoles (pc) wordt gemaakt...
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2008 12:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn huisgenoot heeft een Xbox360 gekocht met de nieuwe GTA..

Heel leuk om de nieuwe engine te bekijken.. Het ziet er allemaal veeel mooier uit..
Maar kwa levendigheid had ik veel hogere verwachtingen..
Ondanks de grote varieteit in mensen en de omgeving, is er verder weinig interactie met de omgeving, tenzij het met een missie te maken heeft..
Ik had wel verwacht dat je winkelcentra's, en cafe's, bioscopen, etc.etc. had helemaal vol met mensen, maar alle gebouwen zijn gewoon blokken met textures, waar je niet naar binnen kunt.. Op een stuk of 10 gebouwen na die een functie hebben, zoals eten bij de BurgerShot.

Ik vond GTA3 de shit, maar daar was ik na een tijd wel op uitgekeken. En voor mij is dit spel niks meer dan een grafische upgrade, en een nieuwe omgeving/missies etc.

Misschien ben ik te oud voor computer spelletjes ? Smiley

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur