Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Feedback » Plaatjes Uploader
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 07 Jan 2006 18:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zoals je misschien al had gemerkt heb ik een nieuwe uploader geschreven voor het forum. Voor zover ik heb kunnen testen werkt alles naar behoren. Ik hoor het graag in dit topic als er iets niet of niet goed werkt!

Je vindt de uploader onder de link die onder het berichtenvenster staat wanneer je een bericht plaatst, maar wel alleen in het SubSilver theme. Niet in de 'Tijdelijke Layout'. Hij kan nog maar met 1 theme tegelijk werken.

- Je kunt meerdere bestanden tegelijk uploaden (max 10)
- Elk bestand mag maximaal 1MB groot zijn
- Als je b.v. 10 bestanden van 1MB upload bestaat de kans dat er een server timeout ondstaat (o.a. afhankelijk van je internetverbinding)
- Je kunt direct vanuit het upload venster de link naar het plaatje, inclusief UBBcode, in je bericht plaatsen.
In Internet Explorer worden de plaatjes naast elkaar geplaatst, in FireFox automatisch onder elkaar. Ik wil dat dit in Internet Explorer ook gebeurd, maar dat heb ik nog niet voor elkaar.
- Controle op mime-type en extensie
- Duidelijke foutmeldingsweergave.

Houd voor nu nog even rekening met de afmetingen van een plaatje, totdat er een automatische resizer is ingebouwd.

TODO
- Links "Venster Sluiten" en "Meer plaatjes uploaden" weergeven wanneer alle uploads zijn mislukt, i.p.v. de "Upload" button
- Thumbnails renereren met GDlib en knop toevoegen om een thumbnail in de post te plaatsen
-> [url=link_naar_volledige_grootte.jpg][img]h t t p: / / hetplaatje.jpg[/img][/url]
- Mte GDlib bestandsgrootte-thumbnail en afmetingen oorspronkelijke plaatje toevoegen aan plaatje

Laatst aangepast door Bram op 07 Jan 2006 19:44, in totaal 6 keer bewerkt
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jan 2006 18:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

nice Smiley
(ik heb m effe getest)
Site Admin

Bericht Geplaatst: 08 Jan 2006 02:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

test

Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 11 Jan 2006 18:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb de uploader nu ook toegevoegd aan de 'Tijdelijke layout' (dimension2k). Omdat dat de default layout is voor de gebruikers van het forum.

Hij werkt ook nog onder subSilver, maar dan heeft hij wel de vormgeving van de tijdelijke layout.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Apr 2007 16:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zie 'm eigenlijk niet... Maar ik zie wel dat mensen hem nog gebruiken. Zijn er nog zoveel mensen die de verkeerde layout gebruiken dan? Dat kon toch helemaal niet?

Anyhow, ik snap 't niet.. Waar staat ie, en valt ie ook aan de echte layout toe te voegen?

Wat gebeurt er eigenlijk als je een php bestand upload?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Apr 2007 17:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je weet niet waar de uploader te gebruiken is bedoel je? In dat geval:

Ik zal een PHP bestand proberen up te loaden, kijken wat er gebeurt...
Ah, als ik een PHP bestand probeer up te loaden, krijg ik de volgende melding:
Quote:
Uploaden mislukt
De extensie of het mime-type van dit bestand is niet toegestaan.

Bericht Geplaatst: 13 Apr 2007 19:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toch bizar, hoe ik daar overheen heb kunnen kijken Smiley. Echt alles afgezocht, waaronder het reactiescherm Smiley.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
jasper
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Apr 2007 21:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

misschien een stomme vraag maar hoe kan ik ook alweer een youtube filmpje embedden?

Bericht Geplaatst: 13 Apr 2007 21:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Code:
[youtube]link[/youtube]

Smiley

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2007 00:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Er zijn twee apps die ik heb geschreven die boven verwachting goed werken. Een ervan zag jij meer dan een jaar over het hoofd (Thijs), op de een of andere manier. Het andere gebruiken alleen mijn collega's. Een telefoonlijst op basis van Ajax.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur