Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Post je nieuwe aankopen deel 2
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2007 10:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2007 10:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zozo, een reuzen messenblok! Knipoog

Mijn (onze) laatste aanschaf:

-Nasa traagschuim matras, met pocketvering, 160x200 (duur, maar sjiek-de-friemel)
-2 lattenbodems
-gratis kussens daarbij Smiley
-antiek emaille huisnummerbordje
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 10:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een puike racefiets. Heb 'm via marktplaats gekocht, en het is een mooi klassiek model. Heb 40 euro af kunnen dingen. Dat wordt lekker touren met dit mooie weer.

Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 16:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niet dat ik nou zo idolaat ben van Spyker of F1 (wel een vaste toeschouwer, voor de tv). Spyker heeft een mooi logo. Da's eiegnlijk de rede voor deze aankoop.

Logo's

http://www.cartype.com/images/page/spyker-c8-spyder_logo.jpg
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 23:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heel, heeel misschien ga ik een setje afgekeurde test-raceschoenen van Quick fixen. Sowieso ga ik zondag Chris ontmoeten op de RAI! Tongsmiley

ps. maarre is het eigenlijk niet nu al een mooie tijd om kaarten voor de A1 te bestellen. Jij MOET dit jaar mee! Knipoog
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 23:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

misschien ga ik d'r dit jaar ook weer heen op m'n fietsje Smiley

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2007 09:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik wil een brommer!

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2007 10:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

deze 2 gisteren gekocht (in 1 box) van cd-bonnen die ik voor mijn verjaardag kreeg:

De volgenden niet gekocht, maar wel voor mijn verjaardag gekregen

Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2007 10:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

voor verjaardag:

Kaartje The Police
Kaartje Chris Isaak @ FNR
Cinderella Man dvd
Entourage dvd
Four Weddings and af Funeral dvd

in de post:
Misery Index - Dissent mcd
Gallows - Orchestra Of Wolves cd[/img]

RAWK!
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Mrt 2007 22:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

zwarte zonnebril (uur na aankoop al kapot)
zwarte wijde broek
zwarte zomerschoenen
zwarte brede riem
groene rok die ook als strapless jurk kan
groen apart hemdje
groen simpel truitje

groene en zwarte dingen dus...

Bericht Geplaatst: 01 Apr 2007 12:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hey Sietse en Rudeless: Wanneer waren jullie jarig dan?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Apr 2007 20:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik 18 maart, 2 weken terug op zondag
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Apr 2007 20:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah, ik ken nog 'iemand' die op 18 maart jarig is GnaGna

Bericht Geplaatst: 01 Apr 2007 22:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ja, Seymore Butts

Bericht Geplaatst: 02 Apr 2007 19:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:

En die heeft behoorlijk uitgepakt op zn verjaardag. Tongsmiley
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Apr 2007 23:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Boekje om te lezen in trein/vliegtuig op mijn tripje Kopenhague voor aankomende week:

No Logo - Naomi Klein

Nog niet aangeschaft, maar wel zeeeeeer binnenkort. Kaartjes voor Daft Punk.

Bericht Geplaatst: 03 Apr 2007 11:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

FerryvD schreef:
Marinho schreef:

En die heeft behoorlijk uitgepakt op zn verjaardag. Tongsmiley

jaja, ik ben me er ook van bewust, het is al genaaid genoeg. en dan hebben ze me ook idd een ongelofelijke ruk-verjaardag bezorgt. Naast dat ik met mijn eigen team een degradatieduel gelijk speelde en dus nog een wedstrijd moest, waarvoor ik (achteraf gelukkig) de wedstrijd psv-ajax heb moeten laten schieten. (gelukkig deed ik het feest een week later, wat wel vet was)
Maar goed. Ik ben als ras-echte schotland/ierland fanaat, exact een dag te laat geboren. Mijn verjaardag had beter op st. Patrick's day gepast. (vind ik zelf dan Smiley)
Drama's alom. Maar goed, ik vier dan ook al jaren mijn verjaardag niet op de 18e zelf, in deze wetenschap.

toch typisch, ik ben al een ras-pessimist die vind dat ie altijd pech heeft etc. en dan ben ik ook nog eens jarig op dezelfde dag als 1 van de hele weinige dingen die ik tot in het diepste van mijn hart haat...
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2007 09:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Hey Sietse en Rudeless: Wanneer waren jullie jarig dan?

ahum..beetje late reactie. 24-3 dus.

RAWK!
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2007 10:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dan hou ik m'n mond maar Smiley

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2007 12:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

R-J, ik volg je reactie niet helemaal...
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2007 12:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Morgen toch R-J?

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2007 19:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een playstation portable en het spelletje loco roco... heerlijk. Gieren
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2007 23:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Koen schreef:
Morgen toch R-J?

heute Smiley

Bericht Geplaatst: 12 Apr 2007 16:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb vandaag weer voor t eerst zelfstandig gewinkeld in den bosch. Ben er nog steeds moe van.
Wel een vette pet gescoord en portemonnee en trainingsbroek

en deze maar dan dus in wit met zwarte bolletjes en knopen

Bericht Geplaatst: 12 Apr 2007 17:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb vorige week een ASUS 7600GT PCIe met 256MB gekocht.
Niet dat hij veel sneller is dan mijn Ati X800 GTO2 met 256MB, maar Ati maakt zulke slechte drivers voor linux (of NVIDIA juiste goeie) dat ik min of meer gedowngen werd op NVIDIA over te stappen.

Ik heb dus nog een ATI X800 GTO2 PCIe 256MB met Zalmann fan en geheugenchip koelers in de aanbieding voor de geintereseerde.... Ik heb de originele fan ook nog, maar die koelt minder goed en maakt meer herrie. Dit is de high-end kaart van de vorige generatie videokaarten. Ik hoef er niet veel voor te hebben,
Ik heb nog wat computerspul liggen (kast, VIA moederboard, 512MB DDR en nog het een en ander) voor wie interesse mocht hebben...PM me even.
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Apr 2007 15:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het voorjaar is wat mij betreft nu echt begonnen: een vogelhuisje, 4 tuinstoelen en een tuintafel... De zon was gratis lachen
San
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Apr 2007 18:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik koop echt te veel de laatste tijd, ja komt zomerkleding he

* Tailleriemen
* Sjaaltjes
* ballerinas zwarte en rode
* Jurkje

Nu ben ik nog op zoek naar een Frans merk gympen, balen dat alleen franse sites ze hebben :@

Bericht Geplaatst: 13 Apr 2007 19:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die tuinstoelen, zijn die van driade?

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2007 03:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yep, dat zijn ze. Wat goed dat je dat ziet zeg.
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2007 16:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Welk type ook alweer? Lord yo, soft egg, toy? Ik denk trouwens die laatste, alleen moet ik zeggen dat ik Lord-yo het mooiste vind Smiley

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2007 17:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ze is een beetje beschadigd... maar dat ben ik ook Smiley

Voor een tientje. Inclusief pruik...

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2007 19:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh wat vet, een eigen paspop! Ik zou er ook best een willen bedenk ik nu. Alleen zou ik em dus niet op mijn kamer durven zetten omdat ik snel last heb van nachtmerries sinds kort. Maar wel vet, een soort van grote barbie eigenlijk.

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2007 21:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ze lijkt wel op je Meentje,

verder als je er nou een dildo op zou kunnen monteren kan je hem neuken...heb je geen man meer nodig Smiley
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2007 21:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sowieso geen man nodig, maar dat van die dildo is een goed idee. TNX

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2007 21:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Achter de ramen van een woonhuis in de straat van 'Sam Sam' in Tilburg staan ook 'n paar etalagepoppen. Ik vind het er maar creapy uit zien, vooral ook omdat de ramen bijna dichtgegroeid zijn door allerlei planten.

Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2007 22:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat is tegenover mijn werk, vind ik er juist erg vet uit zien!

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2007 00:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Koen schreef:
Welk type ook alweer? Lord yo, soft egg, toy? Ik denk trouwens die laatste, alleen moet ik zeggen dat ik Lord-yo het mooiste vind Smiley

Het is idd de Toy. De Lord Yo was de reden dat we naar Driade stoelen zijn gaan zoeken, en toen bleek dat ze wel heel veel leuke tuinsstoelen hadden. Ik heb zelfs even geopperd om er van allemaal 1 te nemen, maar dat vond m'n vriendin een minder geslaagd plan...
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2007 00:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sterre schreef:
Alleen zou ik em dus niet op mijn kamer durven zetten omdat ik snel last heb van nachtmerries sinds kort.

Ik vind 'm ook tegelijk mooi en creapy. Een tijdje terug kwam ik dit stelletje engerds tegen in een grote glazen kooi ergens in een afgedankt jaren '70 winkelcentrum:

Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Apr 2007 18:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 16 Apr 2007 18:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur