Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Interaddict TV - You Tube, Google Video etc.
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 08:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Leuk filmpje, zonder reden wordt ie gewijgerd? Dat is wel heel vaag..

Jan waar slaat die foto op?

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 09:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik snap ook niet precies waarom ze 'm er niet op hebben gezet. Tot nu toe heb ik 2 keer gemaild. En "Ik ga het voor je uitzoeken." was de reply...

Naja... Wie zijn dat op die foto idd Jan?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 11:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Leuke wijk woon ik toch in he, goeie soundtrack ook!

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 11:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Had 'm zien staan ja. Vet Smiley. Wel een oud filmpje lijkt me. Volgens mij uit de zomer of zo?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 12:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lijkt me wel, maar moet wel zeggen dat als ik thsui ik meerdere malen de politie voorbij hoor komen. Vreemde is ook dat wij vlakbij onze flat echt heel weinig gezeik hebben.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 12:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha Thijs, die Daily Dose komt van mij.. Niet eens gemerkt dat er geen naam-veld was Smiley

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 12:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ok, tnx dan! Smiley. Komt de volgende ook van jou? (Briljant trouwens, die nieuwe Smiley) Die komt morgen!
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 14:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmm, als je bij de frontpage @ Daily Dose "Post reply" klikt, kom je hier uit en niet in het topic die Daily Dose heet, hoort dat [aangezien dit topic zich beperkt tot filmpjes geloof ik]?

Anyway, ik wilde mijn steentje ook bijdragen dus heb ik vanochtend ook iets gesubmit, maar helaas is die het niet geworden Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 14:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah, nee, dan was jij de andere. Jij bent morgen aan de beurt.

En Xurk: Het idee is dat de Daily Dose eigenlijk elke keer terugslaat op een specifieke topic. De topic "Daily Dose" gaat eigenlijk over de techniek en de aankondiging dat ie er is.

Zo verwees ie gisteren terug naar een Apple/Windows-discussie, of naar de topic over de Amerikaanse presidentsverkiezingen.

En vandaag toevallig (gemakshalve) naar het Interaddict TV topic.

Morgen zal ie waarschijnlijk terugwijzen naar de eerste aflvering van jouw submit (ik moet 'm nog vinden, en hou 'm nog ff geheim), en anders maak ik er een nieuwe topic voor aan.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 15:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah, cool Smiley Leuk dat 'ie ook nog dan steeds naar een eraan gerelateerd topic verwijst!

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 17:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

sweet

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 18:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Weet je hoe cool ik dat liedje [en de clip] vind lachen Luister ik best vaak... die clip is ook cool door zijn retro-80ies-stijl, zowel qua slecht-lijkend beeldkwaliteit als verhaal Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 18:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

yiz, me too! Ik ben sowieso helemaal fan van peaches... en iggy is natuurlijk OOK very nice.

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2007 12:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
Youtube komt met mobiele versie lees voor

AMSTERDAM - Youtube komt met een versie die geschikt is voor gebruik om mobiele telefoons. In Europa is de dienst vanaf mei beschikbaar, de Verenigde Staten moeten een maand langer wachten.

Dat meldt GigaOM. Op Youtube Mobile is straks een selectie van achthonderd videoclips te bekijken. De dienst is bedoeld als experiment. Youtube wil ervaring opdoen met de technologie, en onderzoeken hoe mobiele internetters de dienst gebruiken. Uiteindelijk moet het hele aanbod van Youtube ook op gsm of pda beschikbaar komen.
Click here to find out more!

Het is nog niet duidelijk of Youtube een aangepaste website gaat bouwen, of dat het bedrijf aparte software introduceert. Youtube heeft al een mobiele site, maar daarop is niets te zien.

In de Verenigde Staten wordt de dienst pas in juni gelanceerd. Dat heeft te maken met een exclusieve distributieovereenkomst die het bedrijf daar heeft gesloten met telecombedrijf Verizon, dat materiaal van Youtube via zijn eigen mobiele filmdienst VCast verspreidt. Die afspraak loopt in juni af.

Mobiele markt

Youtubes moederbedrijf Google is met concurrent Yahoo verwikkeld in een felle strijd om de mobiele markt. Dinsdag lanceerde Google een nieuwe versie van zijn mobiele zoekmachine. Het bedrijf biedt ook van andere populaire diensten een mobiele versie aan, zoals van GMail en van Google Maps.

Eerder deze maand weersprak het bedrijf hardnekkige geruchten dat Google aan een eigen mobiele telefoon zou werken.

Yahoo

Yahoo introduceerde in januari een nieuwe versie van Yahoo! Go. Met de applicatie voor mobiele telefoons kan onder meer worden gezocht op internet en gemaild. Daarnaast biedt het programma een mobiele versie van de portaalwebsite van Yahoo, met weerberichten en plattegronden. Ook Yahoos populaire fotosite Flickr is in het programma geïntegreerd. Flickr had al een mobiele website.

Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mrt 2007 20:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk schreef:
Hahaha, ik vind heel die jumpstyle-hype geweldig Smiley Het is eigenlijk zo debiel als wat, maar ik vind stiekem filmpjes zoals deze - waar twee jumpers helemaal nauwkeurig synchroon jumpen - best geinig om naar te kijken. Filmpjes met een paar lui die gewoon kriskras door elkaar zo woest mogelijk en met zo weinig mogelijk afwisselende pasjes vind ik daarentegen niets aan.

En het blijft kutmuziek Knipoog Helaas zijn er twee mensen in mijn huis helemaal aan verslingerd en hoor ik het dus ook veel Verdrietig

Hahaha, ik vind de muziek dus vaak ook best vet, maar deze slaat toch echt alles: http://www.youtube.com/watch?v=pv18nWHKZDc
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mrt 2007 20:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet! Had ik laatst ook zitten kijken Smiley
Addict

Bericht Geplaatst: 30 Mrt 2007 12:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 30 Mrt 2007 14:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Tjsa. CD's vind ik zo'n gedoe. Maar de torrent van haar staat op Oink, nog 16:34 minuten en dan is ie binnen.....

Terwijl ik eigenlijk best zo'n artiest zou willen supporten. Maar met een CD doe ik toch niks.

het is de enige manier waarop je de artiest financieel ook echt supprt. Bij mij gaan die CD's ook linearecta via de DVDspeler in mijn mediaportal de kast in.
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Apr 2007 09:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Even een hang naar nostalgie!

Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 03 Apr 2007 11:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zach Braff Parodie, YES, hahaha, damn hier word ik vrolijk van

Bericht Geplaatst: 03 Apr 2007 13:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kennen jullie deze nog? Hoe vet is deze clip.

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Apr 2007 21:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mr.Zop schreef:
Zach Braff Parodie, YES, hahaha, damn hier word ik vrolijk van

Erg vet! lachen
Switch-blade
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2007 07:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Global Warming, Fact or Fiction?.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2007 11:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou heb ik toevallig gisteren an Inconvenient Truth gezien. Ik vond niet alles even overtuigend, maar the bottom line geloof ik wel.

Zorgvuldige wetenschap bestaat uit de notie dat ideeen uit het verleden weerlegd kunnen worden. Maar door de twijfel van sommigen zou opeens de hele theorie waardeloos zijn. Dat hoeft natuurlijk niet het geval te zijn.

Jammer dat zulk soort dingen dus een soort geloofskwestie worden. Ik geloof ook maar wat ik hoor.

Ik vind deze documentaire trouwens ook weinig overtuigend zeg... Het is iig de eerste tien minuten alleen maar een soort calimero-geneuzel, en zodra ze inhoudelijk eropingaan vind ik het nog steeds weinig overtuigend. Al die feiten die genoemd worden sluiten de kern van het betoog niet uit.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2007 08:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Alanis Morissette - "My Humps"

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2007 09:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, die wilde ik net posten! Damn wat vet ROFL

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2007 10:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2007 14:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk schreef:
Alanis Morissette - "My Humps"
http://www.youtube.com/watch?v=W91sqAs-_-g

Geniaaaaaaal!
Wat is het toch een heerlijke vrouw Mmm
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Apr 2007 11:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.geenstijl.tv/2007/04/eindelijk_hoofdprijs_voor_hans.html

Hans Teeuwen op dreef...

Bericht Geplaatst: 19 Apr 2007 12:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wtf: http://www.flabber.nl/archief/019994.php

Bericht Geplaatst: 22 Apr 2007 13:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 22 Apr 2007 14:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zó kinderachtig, maar zó leuk Bwhaha

Bericht Geplaatst: 22 Apr 2007 14:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Erg grappig. Waar is ie van?

edit> ah, bnn.

Laatst aangepast door Thijs R. op 22 Apr 2007 15:10, in totaal 1 keer bewerkt
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 22 Apr 2007 14:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.101.tv
BNN's digitale zender (alleen digitale tv dus..)

Bericht Geplaatst: 22 Apr 2007 15:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zag 't ja. Alhoewel 101 eigenlijk voornamelijk reruns zijn van oude BNN programma's hoor. Ik heb er nog nooit iets echt nieuws op langs zien komen.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Apr 2007 11:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Omroep Brabant: Konijnenplaag op Tilburgs kerkhof
http://www.zoomin.tv/asx/dsp_asxplaylist.cfm?id=248664
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Apr 2007 23:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Apr 2007 11:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 01 Mei 2007 14:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

'Love Making in Tiny Skirt'.

Let ook op de suggestieve Sergei Eisenstein-achtige montage.
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 02 Mei 2007 12:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

vet vet vet lachen

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur