Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Feedback » De problemen zijn opgelost.
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 10:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit is oude topic omgevormd tot foutmelding....
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Apr 2007 23:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Er is een probleem met het forum, en ik ben bezig het op te lossen.

De webserver staat op de verkeerde datum, waardoor hij van iedereen denkt dat je 'net' hebt gepost, waardoor je de melding krijgt dat je "niet zo snel na je vorige post weer kan posten".

Ik weet even geen oplossing, en heb contact opgenomen met de supportdesk. Tot die tijd: Ga lekker naar buiten, het is heerlijk weer!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Apr 2007 16:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn God wat een gedoe. Maar de oplossing was eigenlijk verschrikkelijk makkelijk.. Stom dat ik daar niet eerder op kwam.

Als iemand nog problemen heeft: Laat het weten.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur