Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Spencer Tunick naar Nederland
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Mei 2007 13:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wie laat 't wapperen op een vroege zondagochtend in Juni? Smiley

http://www.dreamamsterdam.nl/tunick.html

Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mei 2007 02:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, ik heb altijd al eens mee willen doen!

Ik heb me ooit ingeschreven op zijn site, ik zou gemaild worden als ie naar NL zou komen, maar ik heb niks gehad... Inmiddels heb ik me wel ingeschreven!
Wat zeg je er van Thijs? Smiley
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mei 2007 09:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij heeft vorige week al een proefsessie gedaan tussen de tulpen. Resultaat heb ik nog niet gezien.

edit: oja, staat ook bij DD

RAWK!
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mei 2007 12:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hoogst onsmakelijk.
moet alleen denken aan die foto's die je toen van de tsunami had, met lijken.
Bovendien heb ik eigenlijk geen behoefte om mijn blik op naakt en privacy aan te passen door naar oud vlees te kijken, maar dat kan persoonlijk zijn.
Gelukkig worden de opnames in alle vroegte gemaakt, zodat mensen die er niet van gediend zijn er geen last van hebben.
Wat weer een vreemde consessie is als je een symbool van vrijheid wil uitdragen.

Bericht Geplaatst: 10 Mei 2007 14:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik weet niet of ik dat wel kan handlen Floor.. Niet echt m'n ding ben ik bang Smiley. Maar wist dat jij er wel aan mee wilde doen Smiley.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mei 2007 14:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Moet zeggen dat ik de foto bij de post ook hoogstonsmakelijk vind...doet me ook te zeer denken aan een berg vergaste joden in een kamp. Verder heb ik al aardig wat vette foto's van hem gezien maar zou ik er zelf niet aan mee doen omdat ik niet graag met mijn neus in de reet van een naakte dikke man lig.

Bericht Geplaatst: 10 Mei 2007 14:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja dat viel me ook op... Iedereen ligt wel érg cozy bij mekaar Smiley
krisje
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mei 2007 21:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Floor ik denk dat de mannen schijters zijn Smiley , ik heb me ook aangemeld!! Nu nog de mannen lol

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2007 01:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2007 01:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waar komt die dan vandaan?
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2007 09:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik moest bij die foto in eerste instantie ook denken aan een berg lijken (en de holocaust), maar dat wil nog niet zeggen dat ik het onsmakelijk vind.

Door eerdere beelden van bergen naakte mensen associeer ik dit direct met de dood, rampspoed en de holocaust, maar als je wat langer naar deze foto kijkt zie je toch duidelijk leven. Aparte foto.

Ik zou er zelf niet aan mee durven en willen doen, ondanks het feit dat je echt niet als naakt persoon opvalt.

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2007 13:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Waar komt die dan vandaan?

Gewoon een paar foto's die ik snel bij elkaar kon vinden van wat ex-en.
Ik ben benieuwd of Willemijn ook nog ooit weer gaat posten. Smiley
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2007 13:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En de koppeling tussen jouw exen en dit topic is.....?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2007 15:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan waar HEB je het in godesnaam over? Ik zie een miniplaatje van wat meisjes, met een rode cirkel om Willemijn, in een topic die gaat over een fotograaf die naakte mensen op de foto zet...
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2007 17:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Serieus. Jan is gek geworden.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jun 2007 21:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En? Is er nog iemand geweest? Smiley
krisje
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jun 2007 21:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben vannacht geweest was echte een geweldige ervaring met zo'n 2000 naakte mensen Knipoog

Bericht Geplaatst: 03 Jun 2007 21:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik stond in het midden van de rechterkant 2 de ring van beneden Smiley

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 02:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoe weet jij zo snel waar het was??

Ja fuck, ik ben dus niet meer gegaan, en ja hoor: Ik heb er natuurlijk gruwelijke spijt van.... Boos
Weer een kans van mijn leven gemist..

Zeker nu ik die foto zie, wat vet!!
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 09:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Foto (van opzij) in de Metro gezien en wat spot ik daar, in't midden op de bovenste ring.......hatsa! iemand met een broek aan ??!! Smiley
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 09:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat me op viel was dat er veel oudere mensen bij stonden. Toch jammer van de maandagochtend met de voorpagina van de metro.

Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 10:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.rtl.nl/system/video/html/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/2007/week22/zo_1930_naakt.avi_plain.xml

Mijn huisgenote Anouk is degene die geinterviewd wordt, hoe vet? Smiley

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 17:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In de uitnodiging stond waar je moest verzamelen, ik heb net in dat filmpje rtl nieuws mijn achterwerk op t.v gezien echt vet Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 17:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet, maar euh? Hoe zit dat met dat bruggetje? Is dat een doorzichtig bruggetje of gezichtsbedrog?

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 19:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is een zwart bruggetje maar als er mensen opstaan zie je het bruggetje niet meer echt slim bedacht.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur