Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Feedback » No posts exist for this topic.
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2007 11:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik krijg de afgelopen paar dagen regelmatig bovenstaande melding bij o.a. het Post je nieuwe aankopen topic. Ben ik de enige die hier last van heeft. Overigens speelt het probleem zowel op verschillende werkpc's als op m'n laptop thuis.

En gisteravond kreeg ik een pagina van een of andere toko met de melding dat de site suspended was. Wat was daar aan de hand? Smiley
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2007 12:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb een Nederlandstalige melding:

Er staan geen reacties in dit onderwerp

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2007 12:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik gok dat het forum standaard de taal aanneemt van je browser/OS, ik weet effe niet of je zelf de taal kunt instellen.
[edit] Je kunt zelf de taal instellen. Knipoog
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2007 12:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Roalt schreef:
Ik krijg de afgelopen paar dagen regelmatig bovenstaande melding bij o.a. het Post je nieuwe aankopen topic. Ben ik de enige die hier last van heeft. Overigens speelt het probleem zowel op verschillende werkpc's als op m'n laptop thuis.

Ik zie dit ook bij steeds meer topics verschijnen... eerst was het alleen af en toe bij "Post je aankopen", het ontstaat doordat er ooit posts verwijderd/verplaatst zijn uit het topic maar dat in de DB niet goed is vernomen [oid], waardoor iedere keer als het topic op een nieuwe pagina komt, de getallen niet overeenkomen en het forum "denkt" dat die nieuwe pagina nog niet bestaat. Het is dan op te lossen door via het subforum-index waar het topic in staat naar het topic te gaan en nog een post te maken.
Maar sinds gisteren [geloof ik], spreidt het zich ook naar andere topics [oh noes Tongsmiley], zoals "Wat luister je?" en "Laatste film die je gezien hebt?". De oplossing van erin posten om het op te lossen blijkt ook niet meer te werken...

Quote:
En gisteravond kreeg ik een pagina van een of andere toko met de melding dat de site suspended was. Wat was daar aan de hand? Smiley

Dat had ik ook, was heel de avond gisteren, geen idee wat er gebeurd was... normaal komt zo'n melding wanneer er misbruik van een site wordt gemaakt [eventueel door derden], ik weet niet of hier sprake van was?

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2007 15:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De gezamelijke account van interaddict en het kraak-forum had meer dan 400.000 hits op 1 dag. We overschreden de toegestane limiet.
Het klinkt erg onwaarschijnlijk in mijn oren, maar servage.net zegt mdat het zo is.
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2007 16:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

He er werd vanaf geenstijl.nl naar de ledenlijst van het kraakforum gelinkt... dacht dat jullie dat wel wisten.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/894421.html#comments

ROFL hoog niveau artikel hoor sjongejonge.

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2007 17:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee , wist ik nog niet.
Het jounalistieke niveau schiet omhoog, met elk bericht wat ze daar plaatsen. Het is ongelofelijk (goed voor het kraakforum) lachen

Excuses voor de overlast, moet ik eigenlijk zeggen....

Het grappige is dat elke keer wanneer er gelinkt wordt vanaf geenstijl er een aantal serieuze nieuwe members bij komen. Over het algemeen mensen die op zich wel kritisch zijn, maar vrijwel altijd ook hun best doen om meer van het kraken te begrijpen. Precies het soort bezoekers dat ik graag zie op het forum.
Onbedoeld doen ze het forum een gunst, elke keer weer.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2007 22:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Weet niet waar die foutmelding vandaan komt. Zal het gaan checken.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 03 Jun 2007 01:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb een modificatie gedaan voor de active topics op het kraak-forum die er voor zorgt dat de pagina nmmers worden weergegeven (zoals in de forum overzichten). Er zit alleen nog niet in dat de privat topics worden weergegeven. Dat zal ik z.s.m. toevoegen en dan de active topics updaten zodat je ook een pagina terug kan gaan. Niet dat dat het probleem oplost, maar dan kun je in ieder gavl de laaste posts in een topic zien.
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jun 2007 11:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In de topic 'welke film heb je voor het laatst gezien' zit het ook. Zou het wel jammer vinden als dat verloren zou gaan. Zo kan ik niet meer terug kijken welke films ik laatst heb gezien.

Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 10:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo kun je het nog zien, t= het topic nummer:
http://forum.interaddict.org/posting.php?mode=topicreview&t=2110

Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 11:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb een modificatie gedaan op de active topics pagina die je de mogelijkheid geeft om 10 pagina's terug te gaan in een topic vanaf de active topics pagina. Nu moet je overal weer bij kunnen zonder moeilijk te hoeven doen. Als er iets niet werkt zoals zou moeten, laat het even weten.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 12:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nu nog bij de iteratie iets van .", ". invoegen, dan zijn de paginanummers nog uit elkaar te houden, ik had pas nu net door dat er niet bijvoorbeeld 123 pagina's waren, maar dat het 1, 2 en 3 moest voorstellen Tongsmiley

Verder puik werk natuurlijk Ja-knikker

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 13:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja maar het originele probleem is daarmee nog niet opgelost natuurlijk. Weet jij niet wat er aan de hand is?

Toen het vorige week eruitlag, was de user-table kapot. Die heb ik gerepareerd, en toen deed het forum het weer. Zou het daar iets mee te maken hebben?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 13:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lijkt me niet. Het zelfde probleem zit al vanaf dag een in het forum. Op het kraak-forum heb ik er ook last van. Ik heb wel gezocht naar een oplossing maar tot op heden dus nog niet gevonden.

Als het goed is is het nu wat duidelijker Xurk. Ik heb er 5 links van gemaakt i.p.v. 10. Dat lijkt me wel genoeg. Anders wordt de layout verneukt bij een lange topic titel.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 14:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Huh? Ik heb het nog nooit gezien, alleen de laatste dagen!

Ik zal eens een keer uitpluizen wat er nu precies misgaat dan.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2007 10:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik denk dat ik het probleem heb gevonden.

Een paar dagen geleden moest er een tabel gerepareerd worden, en toen is er 1 record verloren gegaan.

Dat bleek die van Ruud (Rudeless) te zijn geweest. in alle topics waarin hij heeft gepost leverde dat problemen op. Ik heb nu een backup teruggezet, eens kijken of dat helpt.

Anderen die ook niet meer in kunnen loggen, moeten mij even mailen: looskuh@yahoo.com
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2007 10:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je kunt toch ook enkel die regel terug zetten?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2007 10:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat doet je denken dat ik dat niet heb gedaan...? Smiley
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2007 10:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Omdat je twijfeld of iedereen nog wel in kan loggen... Smiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2007 11:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmmm, dat snap ik niet.. Maaar anyhow: Ik denk dat iedereen wel weer in kan loggen, en mocht dat niet zo zijn, dan zet ik gewoon regel voor regel users terug.

Ben wel ff een backup aan het maken van het forum. Wel weer nodig na al die troubles....!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur