Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Gruwelen uit de buitenlandse supermarkten.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2007 15:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben over het algemeen niet te spreken over de kwaliteit van Amerikaans eten, maar de supermarkt aldaar is een grote grabbelton vol verrassingen.

Afgezien van de pindakaas M&M's (hoe smaken ze Pim?), en smeerkaas uit een spuitbus, was er ook dit:

Worst in pannenkoek, op een stokje. Zie de Daily Dose voor het filmpje van Jon Stewart. Alleen ging het daar om de Chocolate Chip en bosbessen-variant Smiley.

Hier nog iets aan toe te voegen uit de Nederlandse supermarkt? Suriname misschien? Ik vind de halve varkenshoofden en konijnen in de Franse supermarkt ook een gruwel Smiley.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2007 15:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

BrownB en ik hebben vorig jaar een doos 'ham/kaasflapjes' van de Edah gekocht, een soort pannenkoekjes met prut erin. Ze waren afgeprijsd, een doos van twintig kostte 1 euro, en achteraf begreep ik wel waarom. Ik heb de hele avond op de bank liggen brokken, terwijl BrownB biertjes aan het drinken was met chickies Verdrietig

[edit]
Oh, bĂșitenlandse supermarkten... Monddicht

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2007 16:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Hier nog iets aan toe te voegen uit de Nederlandse supermarkt? [/img]

Het mag wel hoor. Knipoog

Dat konijn ziet er idd gruwelijk uit, ik dacht eerst dat het een gamba was. Smiley
koos en ivo
Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2007 16:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

'Meat on a stick' is al jaren de traditie op het nieuwstraat-nieuwjaarsmatinee!
ik denk dat ik dit jaar deze ook ga severen. Mmm

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2007 16:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
BrownB en ik hebben vorig jaar een doos 'ham/kaasflapjes' van de Edah gekocht

Bwaha Smiley. "Kaasflapjes", dat klinkt echt verschrikkelijk smerig. lachen
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2007 17:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die "pancakes & sausage" doet me wel denken aan "corn dogs", iets wat ik wel altijd erg lekker vond Mmm

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2007 19:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmm, ik moet ergens nog een foto hebben liggen van vlees en wat daarbij hoort op een markt in Peru...
Daar gooiden ze trouwens ook hele kippenpoten in mijn bord soep, dus echt met de tenen en nagels enzo. En af en toe trok ik de koelkast open en dan keken twee dode ogen van het een of het ander me weer aan. Dooie cavia's en dergelijke.

En op de markt in Bolivia hebben ze manden vol gedroogde lamafoetussen en meer van dat soort smakelijke grappen. Voor hekserij.

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2007 22:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat filmpje is briljant btw lachen

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2007 23:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind vrijwel al het snoep uit Engelse supermarkten gruwelijk smerig...

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2007 23:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Samen met beef jerky in van de ranzigste vlees waren die je in een zakje kunt aantreffen...
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2007 00:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lucy schreef:
Ik vind vrijwel al het snoep uit Engelse supermarkten gruwelijk smerig...

Maar dat geldt niet voor de Crunchie bars toch? Mmm ?

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2007 00:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kon beef jerky eigenlijk wel aan hoor Smiley. Beetje hondenvoer, maar toch....
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur