Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Poll: Amsterdam of Den Bosch?

Welke stad kies je?
Amsterdam
42%
 42%  [ 11 ]
Den Bosch
57%
 57%  [ 15 ]
Totaal aantal stemmen : 26

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2007 14:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

GnaGna

http://www.planet.nl/planet/show/id=62967/contentid=850732/sc=4f9cfd
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2007 14:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hé, ik kan niet stemmen!

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2007 14:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar goed ook dat A'dam de populairste stad is. Die woningnood en parkeerproblemen mogen daar blijven van mij. Smiley.

RAWK!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2007 15:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Hé, ik kan niet stemmen!

Wel ingelogd? Zie nog geen registratie van een stem van jou.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2007 15:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb niks met Amsterdam dus wordt het vanzelf het mooie Den Bosch Smiley

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2007 15:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, wel ingelogd. Al vanaf het begin zag ik de resultaten (toen nog 0-0), in plaats van een stemformulier (zowel in IE als in FF)..

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2007 15:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik moet zeggen dat ik Amsterdam wel iets leuker begin te vinden, maar het boeit me nog steeds vrij weinig. En juist het quasi-hippe van amsterdam is meteen ook de reden waarom ik walg van die stad. Er komt in mijn ogen nog steeds niks boeiends uit Amsterdam, behalve wat import wat om practische redenen in Amsterdam gevestigd is.

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2007 15:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

how, dubbelpost

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2007 15:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

quasi-hipheid, dacht dat je de mensen in Amsterdam daar geen hekel aan hadden? Dat soort mensen heb je overal, ook in Den Bosch...

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2007 16:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ga toch voor Amsterdam...
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2007 16:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tilburrig, hoezo??
Nee, Amsterdam. DB is ook cute. Mooi vooral.

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2007 20:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Amsterdam moet je sowieso gewoond hebben om echt te snappen wat er zo ongelooflijk relaxed is aan de stad.
Dat gezeik altijd op het quasi-hippe...zijn genoeg manieren om daar weinig tot niets mee te maken te hebben mocht je dat willen...ikzelf ben juist een van die quasi-hippen dus gedij perfect in deze stad... Effe wennen in het begin maar zou het voor geen enkele stad in Nederland willen ruilen!

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2007 23:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voor mij is Den Bosch een beetje 'Wel de lusten dus, niet de lasten'. Ik kon vorig jaar in Amsterdam gaan wonen, maar ben toch maar in Den Bosch gebleven. Metbame omdat het voor mij centraler is dan Amsterdam. De files staan als ik de stad uit moet meestal de andere kant op en ik zit vanaf hier ook sneller in Brussel of Keulen ofzo. En met de trein zit je in een uur in de Randstad. Dat is niet eens zo gek lang als je bedenkt dat ik al snel 45 minuten bezig ben om vanaf bijvoorbeeld het Leidseplein op Schiphol te komen.
En de stad zelf is ook prima. Den Bosch is inderdaad mooi, en ook compact en lang niet zo druk, en ik vind hier bijna alles als ik iets nodig heb. Ook m'n vermaak. En dat quasi hippe dat heb je overal, hoewel het buiten Amsterdam de geldingsdrang en het pretensieuze wel wat minder lijkt. Ik vind Amsterdam eigenlijk meer net als Disneyland of de Efteling. Leuk om er een tijdje te vertoeven maar ik zou er toch liever niet iedere dag wonen en werken.
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jun 2007 02:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Geinig, Den Bosch op een vierde plek.
Amsterdam staat bij mij op een, daarna Den Bosch.
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jun 2007 07:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Om te wonen gaat mijn voorkeur uit naar DB, om af en toe te chillen A'dam. Op dit moment is wonen in DB ook vooral praktisch, het is voor Maartje en mij lekker centraal en het appartement waar we nu wonen zouden we nergens anders kunnen vinden, laat staan voor die prijs.
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jun 2007 08:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

volgens mij is het onderzoek verre van betrouwbaar. Rotterdam op 5 en Almere op 3 laat me niet lachen!

Bericht Geplaatst: 15 Jun 2007 13:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

bah bah laten we amsterdam nog maar eens een keertje de hemel in prijzen. .... Monddicht

Bericht Geplaatst: 15 Jun 2007 13:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eindhoven?
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jun 2007 21:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dat gemekker over dat quasi hip vind ik een beetje gay. Het grote probleem van amsterdam (los van de afstand naar mijn studie) is dat het heel moeilijk is om een rielekste woning op een rielekste locatie te vinden voor een fatsoenlijk bedrag.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jun 2007 21:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zal altijd blijven zeggen dat ik een geboren en getogen bosschenaar ben maar hoe vet is het om bv. op een maandagavond met de boot van Maarten naar een of ander klein eilandje te gaan en daar te bbqen....om maar eens iets te noemen. Ondanks dat ik het er laatst nog met Dnnms over dat Den Bosch al meerdere keren niet had teleurgesteld is er in A'dam nou eenmaal veel meer te doen.
Woon nu dan in Utrecht maar zit er wel echt aan te denken om over niet al te lange tijd te zoeken naar leuke koopwoning. Vertrouw erop dat mijn creativiteit en doorzettingsvermogen uiteindelijk wel iets zullen opleveren.
junnie
Addict

Bericht Geplaatst: 16 Jun 2007 10:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voor mij toch ook Den Bosch: In Amsterdam voel ik me toch altijd een beetje 'Jurriën-in-de-grote-stad'. Den Bosch heeft iets gemoedelijke, moois en is voor mij gewoon centraal.

Bericht Geplaatst: 16 Jun 2007 13:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
GnaGna

ROFL
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jun 2007 20:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Den Bosch heeft inderdaad het gemoedelijke. Amsterdam is ook leuk, maar om daar te wonen is voor mij een ander verhaal. Als je daar weinig vrienden hebt, is het ook minder genieten. Ik zou overigens wel in Amsterdam willen werken. Om vervolgens gewoon lekker thuis te komen in Utrecht.

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur