Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Interaddict TV - You Tube, Google Video etc.
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2007 08:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind DZDD en DWDD geen leuke programma's, maar Erik van Muiswinkel was erg goed, voortaan vaker kijken als ik het tegenkom Smiley

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2007 16:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Skip de eerste minuut als je GEEN auto liefhebber bent (motor moet eerst warmdraaien) maar F1 motoren zijn zo hightech en scherp dat ze tegenwoordig ook ringtones kunnen spelen Smiley>>

Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jun 2007 21:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lekker nep Smiley

Bericht Geplaatst: 26 Jun 2007 23:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hehe cool!
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jun 2007 00:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Na 3 seconden al niet zo grappig meer en de montage kon ook wel wat beter, maar toch:

http://stage6.divx.com/user/ironspace/video/1174009/The-Dancing-Hitler---YMCA

Bericht Geplaatst: 27 Jun 2007 00:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deze is voor jou niels Knipoog

n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jun 2007 09:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hatsa, in de pocket, van je vrienden moet je't hebben he. Thnx man! Knipoog
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jun 2007 12:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Happy "Go Skateboarding Day" Nietlachen

Bericht Geplaatst: 27 Jun 2007 17:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En daarom heb ik dus een hekel aan politie Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jun 2007 10:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bizar....of weer juist weer niet. Ben er nog niet uit, vind't iets te geansceneerd.

...voor de dumbasses Knipoog meteen nog een keer kijken en dan zul je't zien!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jun 2007 11:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgens mij is nog nooit echt bewezen dat subliminal advertising ook echt werkt, maar kan het mishebben...

Had tijdens die taxi-rit wel door dat er iets aan de hand was. Gekke edit, veel close-jes van dingen die er niet toe deden. Wist alleen niet wat er precies te zien was.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jun 2007 11:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat had ik dus aanvankelijk ook, maarja die gekke engelse weer he die altijd stylishe shit maken. Maar op de of andere manier had ik bij die zoom op die later vleugel vorm al zoiets van:'...hmm moet ik effe opslaan...'.
Blijkt dat die dude, Derren Brown zo ook een schaker heeft getricked.
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jun 2007 13:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Subliminal advertising werkt tot een bepaalde mate. Je gaat er niet van naar de supermarkt rennen om cola te kopen als je geprimend bent met cola-primes, maar mischien dat je, als je al cola wilde gaan kopen, je dan voor een bepaald merk kiest door subliminal priming.

En verborgen boodschappen in reclames zelf, die zullen vast wel werken, zoals mooie vorm van Coca-Cola flesjes etc. wat een goed gevoel moet opwekken bij mensen.

Het filmpje sluit wel aan bij de theorie over subliminal priming, dus het zou allemaal heel goed kunnen, maar het is natuurlijk ook wel een gok geweest van die gast, het had ook anders kunnen lopen, en er zijn vast dingen die wij niet te zien krijgen, het is allemaal mooi gemonteerd en aangekleed.... maar echt bizar vind ik het niet, ik ken nog wel bizardere experimenten.

Bericht Geplaatst: 28 Jun 2007 23:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit is toch wel briljant, alleen jammer dat die twee co-presentators het nodig vinden om haar heel de tijd op te fokken:

Bericht Geplaatst: 29 Jun 2007 07:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hehehe:"...wow what a statement!, this is so good, you're really changing the world right now..." Smiley!!!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jun 2007 12:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Erg vet Smiley
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 29 Jun 2007 12:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heerlijk! Dat werd gewoon uitgezonden?
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jun 2007 13:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jup, live! Anders had het denk ik nooit gekund, ben ook benieuwd of ze na de uitzending nog acties tegen haar hebben genomen.

Bericht Geplaatst: 29 Jun 2007 16:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik denk niet dat ze er echt een probleem mee hadden, aangezien ze duidelijk een paar keer het nieuws moest doen binnen het uur, en ze genoeg commercial breaks hebben gehad om 'r terecht te wijzen.

Bovendien is het een ochtendshow he. Die zijn sowieso wat losser dan de avondprogramma's.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jun 2007 17:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jun 2007 19:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hahaha, dat omroepen is geweldig lachen

Bericht Geplaatst: 29 Jun 2007 20:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

[Dit gaat over de Daily Dose]

Prachtig, ik vind het zo fascinerend om zulke dingen te zien, vooral hoeveel detail er eigenlijk verloren gaat bij de meest simpele dingen, enkel omdat wij zo traag waarnemen Smiley
Die waterballonnen bijvoorbeeld, hoe vet!

Ik wil echt een keer experimenteren met een hoge FPS camera, kwijl kwijl Ja-knikker

Bericht Geplaatst: 29 Jun 2007 21:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vroeg me af of insecten dingen nu zo kunnen zien, vliegen en zo, die zien dingen toch in slowmo?
En ik moest denken aan die clip van Korn, Freak On A Leash.

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2007 10:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bwhaha

fan? dan moet je skeeter the narcoleptic poodle ook maar eens zien; http://youtube.com/watch?v=LbmbQkX7czo&mode=related&search=

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2007 11:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die narcoleptic poodle is VET lachen Doet me aan Spudgy denken:

Bericht Geplaatst: 01 Jul 2007 01:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

OMFG Gieren

Voor de duidelijkheid: de lefgozer in de regiekamer heet Elisabeth. Het takkewijf dat presenteert heet Nancy Grace.

Bericht Geplaatst: 01 Jul 2007 11:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Onuitstaanbaar, die Nancy Grace.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jul 2007 01:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat is er leuker dan mensen die gruwelijk hard vallen? Juist: skatende Vlamingen die gruwelijk hard vallen! "Minne arm! Minne arm!", moehahaha! GnaGna ROFL

Bericht Geplaatst: 02 Jul 2007 10:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

OMFG Bwhaha

Bericht Geplaatst: 02 Jul 2007 10:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb het geluid niet aan omdat ik op m'n werk zit, maar ik weet nu ook alweer waarom ik filmpjes van vallende skaters niet moet kijken, goor man zo'n gebroken poot... Zweet
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jul 2007 10:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sorry maar krijg er ook eerder een naar gevoel van dan dat ik moet lachen.
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jul 2007 11:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heel naar...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jul 2007 12:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Daar kan je een liedje van maken Smiley

Minne aaarm, minne aaarm!
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 00:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wow, best vet filmpje van de Daily Dose. Die balonnen!
En die narcoleptic filmpjes zijn ook geniaal! lachen
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 14:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Geen Youtube, maar wel een vet filmpje

http://www.bramstege.nl/2006/content/portfolio/stuff/PulpFiction.mov
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jul 2007 10:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een paar jaar terug hebben een hoop leden hier Das Experiment gezien, hier een interview met Philip Zimbardo, de uitvoerder van het originele experiment (Stanford Prison Experiment) over dat experiment en Abu Ghraib gebeurtenissen. Met stukjes film uit het originele experiment.. duurt drie kwartier en is Realplayer.

http://www.democracynow.org/article.pl?sid=07/03/30/1335257

Bericht Geplaatst: 04 Jul 2007 17:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lol @ John Legend met boner:

http://www.yomedia.com/yomedia/3fe48db7f2/john_legend_with_boner_westerpark_amsterdam_slowdance_gir

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2007 10:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2007 10:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

It's alive!!!!! Hamer

n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2007 10:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Commentaar van triumph zou hier niet misstaan Smiley.

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur