Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Feedback » oude/nieuwe nick
Rene
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 15:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Post hier je oude nick als je deze veranderd hebt (ivm het herstellen van je aantal posts).

(andere reacties worden verwijderd)

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 16:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oude nick : NEO
Nieuwe nick : Johan (lijkt me wel duidelijk)
Walter
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 20:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oude nickname: Waltertje
Nieuwe nickname: Walter
San
Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 21:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oude nick: Sannuh
Nieuwe nick: San

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 21:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tja, ik ben Madame MikMak, maar dat herrinnerde me terveel aan de tijd waarin ik me registreerde, die wil ik nu achter me laten.

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2005 21:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oude nick: Dasje
Nieuwe nick: dasjj

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 08:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Arie ---> Arjan
Joggink
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 13:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

smurf --> joggink
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 13:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Surfer = Paul
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 16:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

SilverStream = FerryvD
Isodora Paradijsvogel
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 19:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

PRINCIPESSA , Bianca & Jeanette, Isodora Paradijsvogel = Isodora Paradijsvogel
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 19:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Komt Bram nog terug anders pik ik zijn naam in Tongsmiley
Mathijs
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 19:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

MathijsB -> Mathijs :+
BrownB
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 20:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oud: De Bruine Beer
Nieuw: BrownB

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 20:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gewoon Michel, en dus GEEN Michiel!

Maarten
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2005 21:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mart=Maarten
Rick
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 16:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Draven -> Rick

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 18:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Coppens=Coppio
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 18:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

[offtopic]Ik zal t aan hem doorgeven.Knipoog [/offtopic]

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 18:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Neelsjan = NJA
Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2005 23:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

taars => Ben van Daal => Thijs
(sorry Looskuh :p)

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2005 01:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Das wel verwarrend he Thijs Smiley. Post maar niet teveel dan he? Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2005 10:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ach zo vaak zie je me niet hoor, als je het echt erg vind verander ik hem wel!

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2005 23:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oude nick: p$yKo (of pSyKo) -> nu: Gerritn
Towel
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2005 09:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

BaBooN -> Towel
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2007 09:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

*Kick* Smiley

Quote:

----- Original Message -----
From: Jan van Swaaij
To: thijsroes@yahoo.com
Sent: Wednesday, July 11, 2007 5:13 AM
Subject: naamsverandering

Thijs, ik wil graag mijn naam veranderen op het forum naar Tom R.

dankje,
mvg Jan

Ehhhh Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2007 11:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Offtopic: Huh, is dit topic gekopieerd uit een vorige versie van het forum ofzo? Want in 2005 zaten we nog op rene.tyne.nl oid en veel van deze namen hebben zich volgens mij "hier" nooit geregistreerd Smiley

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2007 21:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zweet
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2007 21:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit is inderdaad een kopie van het forum dat nog op rene.tyne.nl stond ja.
Silvano
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jul 2007 21:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Showtime -> Silvano

Bericht Geplaatst: 12 Jul 2007 22:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat 'n gekkenhuis...! Allemaal oude bekenden Smiley. Hoe komen jullie nou eigenlijk terug joh? Zomaar, of spookt er ergens iets rond? Smiley
Silvano
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jul 2007 23:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Wat 'n gekkenhuis...! Allemaal oude bekenden Smiley. Hoe komen jullie nou eigenlijk terug joh? Zomaar, of spookt er ergens iets rond? Smiley

Toeval denk ik. Dacht er aan toen ik vanavond met Koen op msn zat te kletsen. Smiley
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur