Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Interaddict TV - You Tube, Google Video etc.
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Jul 2007 17:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Invisible rope

Bericht Geplaatst: 24 Jul 2007 21:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Misschien dat Nederland toch nog eens een WK gaat winnen. Smiley

Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Jul 2007 19:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Hier, voor de fans. M'n filmpje van gister. http://www.depers.nl/video/257554/Nerds-verdwenen-op-Campzone.html

Thijs, je had er zo tussen gepast... GnaGna

Bericht Geplaatst: 25 Jul 2007 19:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn God! Ben ik dat?! In dat geval heb je volledig gelijk Smiley

Maar ik blende ook wel aardig in hoor.. Het was erg gezellig Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 25 Jul 2007 19:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zuip mezelf wel eens klem en vindt fietsen en lopen heeeeeeeel soms ook niet zo vanzelfsprekend meer.
Dat niets vegeleken bij onderstaande kerel. Hij heeft zo veel gezopen dat hij alle kennis erover is verloren en weer helemaal van voor af aan moet beginnen....kleine stapjes.....

Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jul 2007 12:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Trailer van de nieuwe film van Wes Anderson Mmm

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2007 15:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Carlton Rulezzzz!!

ook grappig:

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2007 20:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva schreef:
Carlton Rulezzzz!!
http://www.youtube.com/watch?v=Sd4C8_FMdjA

Ik wist heul niet dat hij voor The Fresh Prince zoiets deed! Wel vet! Verklaart ook meteen zijn dansjes in die serie altijd lachen

Speaking of dancing...

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2007 21:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die clip is dus opgenomen met een paar honderd gedetineerden?
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2007 21:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Precies Smiley Misschien is het wat duidelijk als ik de link waar ik het vandaan had post: klik!

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2007 09:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Prem is boos op AT5.
http://media.at5.nl/zwoelestad/2007/070726_zwoelestad.wmv skippen naar 25:00 !
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2007 11:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die interviewster is wel echt heel slecht en knullig. En als die man gelijk heeft en daar lijkt het wel op, dan is AT5 ook gewoon een stomme zender. Die mensen die volgens hem al in het programma hadden moeten zitten, hadden er gewoon moeten zitten, punt.

Maar damn, waar halen ze zo'n doos vandaan?

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2007 11:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja, en dan toch al tien jaar daar werken. Ik denk dat ze geen zin had in gezeur, en zich aan het plan wilde houden. Terwijl ze niet doorhad dat ze alleen maar olie op het vuur gooide door Prem z'n zegje niet goed te laten doen.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2007 12:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het zou ook nog zo kunnen zijn dat je het meer bij de opleidingen moet zoeken. AT5 is een opstap naar Hilversum. Ik denk dat er een hoop stagiaires zijn die daar blijven hangen. Wat Prem zegt dat AT5 geen echte Amsterdamse zender meer is kan ik me dan goed voorstellen.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2007 12:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zij is een beetje de Mart Smeets van AT5: zelfvoldaan & arrogant. Een beetje het kopstuk van de zender de laatste tijd, aangezien ze redelijk bijdehand uit de hoek kan komen.

Normaal zou je reageren op zo'n blaaskaak als Prem: je hebt wel gelijk, maar we doen ons best, maar bedankt voor je input, maar zij gaat 'r met alle d'r zelfgenoegzaamheid vol tegenin, wat natuurlijk heel dom is.

Hij heeft nl. wel een beetje gelijk: AT5 wordt voor een groot deel gerund door blanke niet-Amsterdammers of grachtengordeltypes, meestal nog stagiaires ook, uit leuke Groen Links gezinnetjes, die negers en marokkanen nog zien als iets schattigs of vreemds en ze zelden eens zélf om hun mening zullen vragen. Tenzij het gaat om hoe de Röti op het kwakoefestival smaakt inderdaad.

Maar damn, wat pakt zij het verkeerd aan, zo uit de hoogte en zonder humor...

Check ook de discussie op Amsterdam Centraal:
http://www.amsterdamcentraal.nl/archief/2007/7/28/prem-heeft-een-grote-bek

Bericht Geplaatst: 01 Aug 2007 10:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 01 Aug 2007 12:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De nieuwe Pixar-short: Lifted

http://www.metacafe.com/watch/719531/lifted/

Bericht Geplaatst: 03 Aug 2007 13:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Verrekte brakke Mario

RAWK!
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 04 Aug 2007 11:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom Green is een huilie

Bericht Geplaatst: 05 Aug 2007 23:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wtf: http://www.dumpert.nl/mediabase/22678/f2e274c3/index.html

Bericht Geplaatst: 07 Aug 2007 19:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet man, 3D streetart. Mary Poppins eat your hart out!

Bericht Geplaatst: 08 Aug 2007 09:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Vet man, 3D streetart. Mary Poppins eat your hart out!

een site met foto's:
http://users.skynet.be/J.Beever/pave.htm
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Aug 2007 11:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Even een gewone televisietip, het is nu bezig

http://www.omroepmax.nl/?waxtrapp=cwlczCsHnHUZUqB

Ouwe man met volle baard en schipperspet die af en toe 'it doesn't matter' mompelt en 'darker darker darker darker darker towards the base...'

ik ben nu al fan voordat het schilderij af is.

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2007 18:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2007 19:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Speciaal voor jou Geert:

http://www.dumpert.nl/mediabase/21037/0f401738/index.html

Muizen bij de AH to go

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2007 19:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet he Smiley maar hij is hier geloof ik al besproken....
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2007 21:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hm, ik weet niet of ie al ooit voorbij gekomen is hier, maar deze gast, Aries Spears, is vet. Let vooral op het lachje van Jay-Z wat ie nadoet:

Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2007 21:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij is trouwens eigenlijk een comediant, dus dit stukje is eigenlijk grappiger, maar de imitaties zijn minder goed:

Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 10 Aug 2007 14:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit is echt wel grappig, wie zegt van niet, is een sukkel.

Bericht Geplaatst: 10 Aug 2007 15:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die is inderdaad erg vet. En helaas meteen ook het enige leuke aan Jochem Myer... Knipoog

Dit daarentegen is echt briljant:

een mierenkolonie volgegoten met cement, en vervolgens uitgegraven. Daar zijn de Azteken niks bij...

http://www.dumpert.nl/mediabase/23110/77940b2c/zo_doen_mieren_het.html

Bericht Geplaatst: 12 Aug 2007 10:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lame ass politie in San Francisco

Bericht Geplaatst: 12 Aug 2007 11:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, 'We're at war now', amerikaanse politie en skateboarders, geen goeie combinatie. Overigens was San Fransisco een supervette skatestad, maar ondertussen zijn alle spots onbruikbaar door skatestopprers en is de politie veel te lastig. Betje jammer.

Laatst aangepast door Roalt op 12 Aug 2007 22:20, in totaal 1 keer bewerkt
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Aug 2007 15:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In 6 jaar War on Terror de eerste beelden die niet ronduit moedeloos zijn:

http://www.dumpert.nl/mediabase/23305/7d9b647f/afghanen_cultuur_bijbrengen.html

Bericht Geplaatst: 13 Aug 2007 15:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vette shit

Bericht Geplaatst: 13 Aug 2007 15:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mann ik probeer het filmpje nu enigzins stiekem te checken zonder geluid en nog kan ik me niet inhouden! Smiley
Mr. Seen
Addict

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2007 15:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

geweldig, wat een gasten zeg
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2007 16:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind mijn gevoel voor humor normaal gesproken redelijk laagdrempelig , maar ik snap nou werkelijk niet hoe je dat filmpje grappig kan vinden... Wtf?

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2007 16:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind dit de sexual harassment variant van happy slapping, nog zo'n 'leuke hobby' die ik walgelijk vind.
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2007 18:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het ook niet echt grappig (toegegeven, ik ben meer een 'funniest home video' man) en ik zou als ik één van die vrouwen was ook goed kwaad worden op die kerels!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2007 02:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

lachen Gieren ROFL

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur