Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Hardware en Gadgets » Post je software!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jul 2007 10:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Fukkit.. Als er toch geen topic bij de Daily Dose hoort, maak ik 'm wel kunstmatig Knipoog.

Post hier dus maar je meest relaxte tooltjes. Geen spullen die dingen doen waar mensen toch niets aan hebben, maar wel shit die je werk daadwerkelijk eenvoudiger maakt!

Ik ben dus begonnen met SUPER (C). Rlxt programma'tje he? Smiley
http://www.erightsoft.com/SUPER.html
http://gpl.download.free.fr/A9A272829C61A6A9D86B50FF/SUPERsetup.exe
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"

Laatst aangepast door Thijs R. op 31 Jul 2007 09:13, in totaal 1 keer bewerkt
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jul 2007 11:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nog zo een:

Offline Rekening Overzicht.
http://www.orov.nl/

Kan je je online bankgegevens lokaal opslaan, en er dan handig doorheen zoeken. Heel relaxed.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 27 Jul 2007 12:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Snippy!
Super handig om heel snel even een screenshot te maken van een deel van je beeld.

M$ Powertoys Image Resizer
Rechtklikken op een willekeurig plaatje en direct resizen naar de gwenste maat.

Ik weet er ook nog bergen voor Linux, maar daar hebben jullie toch niet zo veel aan waarschijnlijk.
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2007 10:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Fukkit.. Als er toch geen topic bij de Daily Dose hoort, maak ik 'm wel kunstmatig Knipoog.

Post hier dus maar je meest relaxte tooltjes. Geen spullen die dingen doen waar mensen toch niets aan hebben, maar wel shit die je werk daadwerkelijk eenvoudiger maakt!

Ik ben dus begonnen met SUPER (C). Rlxt programma'tje he? Smiley
http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Kwaliteit is wat minder dan bij Squeeze maar werkt wel echt als een trein! Zwaar relaxed programmaatje, echt bizar dat jet gratis is zonder crap. Thnx!

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2007 11:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

QuickSoundSwitch

Ik gebruik een Logitch USB headset en een Creative X-fi Platinum geluidskaart. De headset wordt als een apparte geluidskaart gezien door windows dus als ik over de boxen geluid wil moet ik mijn X-fi als primaire geluidskaart selecteren vanuit het control pannel, als ik geluid over mijn headset wil moet ik die kiezen vanuit het control pannel. Dat geswitch de hele tijd is zwaar irritant. Maar gelukkig is er iemand zo vriendelijk geweest een tray-tooltje te ontwikkelen!
Dit werkt dus ook als je b.v. 2 geluidskaarten gebruikt.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 03 Aug 2007 18:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Avi2DVD

Voor zover ik weet het best werkende freeware tooltje om DVD's te maken inclusief menu met alles er op en er aan. Ook meer talen subtitles zijn heel eenvoudig toe te voegen. Echt een aanrader (werkt ook onder Vista).
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Aug 2007 02:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Active@ File Recovery 7.1

Klein dus makkelijk te downloaden via bittorrentfind.com

En hij heeft gewerkt als een trein, ik had per ongeluk een backup gewist van mijn baas. Ik heb deze voor 100% terug kunnen halen. Pffieeuww was 1.5 jaar werk van hem. Je snapt wel dat ik even heb gezweet. Smiley
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur