Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Hardware en Gadgets » is een nintendo wii leuk?

is een nintendo wii leuk?
ja
100%
 100%  [ 9 ]
nee
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 9

prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Sep 2007 16:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik speel met de gedachte (dat doe ik de laatste tijd wel vaker) om een wii te kopen met mijn girlie. Nu vraag ik me alleen af hóe leuk is het nou ècht? Heeft iemand hier er een, en zo ja, gebruik je 'm vaak?
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Sep 2007 16:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee, een Nintendo wii is niet leuk. Bier zuipen dat is pas leuk.

Bericht Geplaatst: 10 Sep 2007 16:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als ik er het geld voor had was ik hem gister gaan halen. Ik vind het een geweldig ding en dan heb ik alleen nog maar Wii sports gespeeld. Vooral met meerdere mensen is het leuk. Ken je niet iemand die er een heeft? Kan je het een keer uitproberen, is het zeker waard.
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Sep 2007 16:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb er laatst een gehad, moet er overigens eerlijk bij zeggen dat ik'm anders niet had gehad (was niet echt voornemens zo'n unit aan te schaffen).

Cool ding wat maar weer eens bewijst dat Nintendo gameplay erg hoog in het vaandel heeft staan. Heb een demo-cd met wat sportspelletje en een echte release (shietspel, eentje uit duizenden). Met name die sportspellen zijn echt verslavend. Mijn zusje en vriendinnen waren niet meer weg te slaan nadat ze het boksen hadden ontdekt.

Misschien een idee om binnenkort weer effe een Utrecht avond te doen en dan na afloop pisbezopen op de WII een bokscompetitie houden Smiley!!
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Sep 2007 17:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hehe pisbezopen is geen must, maar maakt het allemaal wel nog leuker Smiley. Zeker als je een mooie verzamelijk mii's hebt en je daadwerkelijk kan zien welk poppetje bij wie hoort ROFL
Sterre
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Sep 2007 18:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind de Nintendo Wii redelijk suf. De eerste week issie nog leuk, nja, de eerste paar dagen. De spelletjes zijn echt heel lelijk. Het is ook niet echt iets wat je in je eentje gaat spelen denk ik. Tenminste, niet na de eerste week.
Ik vond de Nintendo Wii heel erg tegenvallen. Denk dat je beter een Xbox kunt kopen, daar zijn veel meer spelletjes voor. Het aanbod van spelletjes op de Wii is toch een beetje kut, vind ik.
En het valt gewoon tegen dus.

Bericht Geplaatst: 10 Sep 2007 19:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eind dit jaar komen dan ook de meest vette titels uit voor de Wii, op dit moment zijn er inderdaad niet enorm veel die leuk zijn Smiley Bij die releases zit ook Mario Kart, die übervet gaat worden en ook online te spelen is, en er komt een soort van plank uit, welke gebruikt kan worden voor Wii Yoga [ofzo], maar ook voor balansspellen [denk aan skateboarden, grinden enzo].

Ik ken best een aantal mensen met een Nintendo Wii en ik vind het echt geweldig, zit ook altijd met twee of meer mensen er urenlang op te spelen, met meerdere mensen vooral Wii Sports dan [tennissen met zijn vieren is gewoon prachtig] Smiley Het is vooral inderdaad een gezelligheidsconsole, met naast Wii Sports ook Wario Smooth Moves, Mario Party, een Rayman spel etcetera.
Maar ook Mortal Kombat tegen elkaar is leuk [de klassieke moves zoals links-onder-rechts-sla is nu gewoon knop inhouden, met de Wii-Mote een half rondje van links naar rechts maken en knop loslaten] en Dragonball Z is ook vet, je doet bijvoorbeeld echt de beweging van een Kamehameha om er één af te vuren Tongsmiley

Natuurlijk zijn de Mii poppetjes ook erg vet, jezelf [of beroemde mensen - zoek maar eens op YouTube, echt vet] best gedetailleerd namaken en die ook kunnen gebruiken in spelletjes en op een online plein met andere Mii's omgaan [geloof dat je straks ook tegen elkaar moet kunnen gamen dan]. Er zit in de Wii-Mote ook al ondersteuning voor spraak, maar daar wordt nog geen gebruik van gemaakt, het is de bedoeling dat dat later nog doorontwikkeld gaat worden geloof ik Smiley

Van Wii Sports vind ik trouwens golf[!] en tennis het leukst, de andere drie maar mwah [boksen het minst, want die lijkt het slechtst van allemaal te reageren op je bewegingen].

Bericht Geplaatst: 10 Sep 2007 20:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik heb er wel eens op gespeeld, ik vond het fantastisch. als ik geld had zou ik er meteen een halen.

het is geen spanning en sensatie zoals bij een xbox of playstation, maar wel een hoop lol.

Bericht Geplaatst: 10 Sep 2007 20:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik denk bij de Wii altijd hier aan Smiley (wel effe play drukken natuurlijk)
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Sep 2007 20:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

@sterre, door te zeggen dat de spelletjes er niet uit zien heb je het doel van de Wii compleet gemist.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Sep 2007 21:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

die sportspellen zijn echt wel cool ja. golf heb ik neit gespeeld, maar boksen bowlen en tennis vind ik allemaal echt tof. Ik moet wel erbij zeggen dat ik me goed kan voorstellen dat zoiets gaat vervelen en dat je niet snel in je eentje gaat spelen dan, maar een avondje met vrienden wii-en zal altijd een succes blijven schat ik.

Bericht Geplaatst: 10 Sep 2007 21:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En bereid je maar voor op een flinke dosis spierpijn Knipoog
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Sep 2007 21:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is er ooit een Nintendo geweest die niet leuk was?
Het Sports spel is super leuk, metname als je met meerdere mensen speelt. Zelda vond ik wat minder (lang niet zo leuk als Windwaker op de gamecube) maar The Godfather is wat mij betreft een aanrader voor een paar nachtjes in solitude. Het echte wachten is (nog een paar daagjes) op Super Paper Mario...

Bericht Geplaatst: 10 Sep 2007 21:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wouter schreef:
En bereid je maar voor op een flinke dosis spierpijn Knipoog

Haha ja, de eerste paar keer dat ik op een Wii speelde was dat meteen iets van vijf uur achtereen en dat voelde ik later echt wel Smiley

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2007 16:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hehe, check!
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2007 20:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is dit een soort poging om toch te sporten en ondertussen thuis te kunnen blijven...en bier te zuipen...? Smiley Ik heb het helaas nog nooit gedaan, lijkt me zwaar suf maar hoor er alleen maar goeds over. Kan me alleen wel voorstellen dat in the long run een andere console misschien leuker is. Maargoed, koop maar, kan ik het ook eens doen.
En Niels, goed idee!

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2007 22:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://wiinintendo.net/2007/01/15/wii-sports-experiment-results/
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur