Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Games » UT3...
udo
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Okt 2007 10:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yeahah!
http://www.techpowerup.com/downloads/794g/UT3BetaDemo.exe Knipoog

PS...
ftp://ftp.multiplay.co.uk/pub/games/fps/unrealtournament3/demo/
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 23:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb hem net even gespeeld. Erg knap dat de UT feel die ook al in de eerste versie zat (die ik wel veel heb gespeeld) nog steeds hebben weten te behouden. Hij draait veeeeel beter dan b.v. Crysis. Eyecandy is ook wel wat minder fancy. Maar dat maakt niet uit bij dit spel. Je moet het gevoel hebben dat je 300 KM/u gaat en dat is gelukt. Hij draait bij mij op 90 FPS met alle detail op zijn hoogst, v-sync aan @ 1600x1200.
Het ging eigenlik nog een stuk beter dan ik had gedacht. Ik eindigde telkens in de top 3 (van de 24). Maar lang volhouden doe ik het niet. Het is behoorlijk intens en daardoor vermoeiend (over een jaartje of twee ga ik waarschijnlijk sportvissen achter de PC Tongsmiley...ouwe lul).
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Okt 2007 18:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja zo'n spel als UT moet je niet gaan spelen met lage FPS. Aan de ene kant vind ik het ook wel jammer dat die gameplay niet verandert door de jaren: het is altijd of 100% geconcentreerd spelen of genadeloos afgeknald worden. Je kunt nooit even rustig aan doen. Zowel een voordeel als een nadeel.

BEn trouwens benieuwd of er nog 'n Deerhunter 2008 uitkomt, geniaal spel Smiley

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur