Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Tongzoenende Katja en Sophie. Damn!
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 12:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Goddamn! Hamer Niet zo'n beetje ook niet! Bling

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 12:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wooot, die katja zegt wel dat ze er geen zin in heeft maar zie haar eens gaan! Ja-knikker Mmm

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 12:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

geyl, zelfs met geluid uit! Knipoog

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 13:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha zag't gisteren, die Ruben N ook "...nee moet echt over..." Smiley!
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 13:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Shocked

Beter!

Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 13:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vind het vreemdgenoeg eigenlijk helemaal niet zo geil... En ook heeft het iets treurigs, 2 tongzoenende vrouwen is inmiddels niet meer zo shocking toch...? Wat was de opdracht dan? je moet met 1 van je collega's tongzoenen? Mwa...

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 15:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Katje zoenend, met wie dan ook, is altijd prettig om te zien.
Met Yolanthe had wel aboluut een meerwaarde gehad!
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 16:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vond dat ze het niet echt leuk deden, het zag er niet uit alsof ze er lol in hadden of alsof het lekker was.

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 17:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat vond ik ook! Zijn ze toch echt te hetero hiervoor?!

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 17:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit valt een beetje tegen inderdaad. Veel te veel gegiechel, en veel te veel tong.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 17:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Naja. Met een beetje moeite vind ik het wel geil hoor! Maar wat een hoop tong, weinig liefde Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 17:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vooral dat veel te veel tong maakte het eerder onsmakelijk dan sexy.

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 20:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Maar wat een hoop tong, weinig liefde Smiley

dus geil. Niks mis mee, dat gechiegel kan ik wel doorheen kijken hoor. geil afgewisseld met zwoel. dit had wel een half uur mogen duren...

Bericht Geplaatst: 16 Okt 2007 18:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Check, zijn er al avatars gemaakt?
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur