Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » [Filmpje] Monica Bellucci naakt!
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2007 11:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mmm

http://www.flurl.com/item/2girls1cup_Official_Video_u_279710

Laatst aangepast door Tom op 22 Okt 2007 11:33, in totaal 1 keer bewerkt
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2007 11:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik heb zelden zoiets vies gezien. Tom bedankt...

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2007 11:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1063401.html Knipoog

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2007 11:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

je moet echt wel een andere titel hebben want britney spears naakt zie ik misschien nog wel minder graag als dit filmpje Knipoog

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2007 11:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo beter? Knipoog

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2007 12:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn God. Waarom.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2007 12:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

D'r is een ware hype onstaan rond het filmen van de reacties op dit filmpje:

http://www.youtube.com/user/fartenewt

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2007 12:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wil je dit nooit meer doen Tom... damn, ik moet er nog aan denken.. in ieder geval heb ik geen honger meer, das met mijn gewicht dan wel weer iets positiefs.

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2007 12:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo hey. Ik heb ongeveer drie frames gezien van dat mokka ijs, en toen was ik gelukkig al weg. Ik moet bijna overgeven man...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2007 12:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die reacties zijn wel allemaal heel erg grappig Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2007 12:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ga het niet bekijken, gezien de reacties op GeenStijl...

"4 uur cup a poep..."

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2007 17:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Manman, ik zag eerder op de dag de topictitel maar werd weg geroepen om te filmen. Ik dacht nog: ah, dat moet ik dalijk bekijken! Ben echt blij dat ik dat niet heb gedaan want ik ben iemand die er daadwerkelijk van gekotst zou hebben...op mijn werk...

Jammer dat ik weet dat ik het filmpje ooit moet gaan bekijken daar het na de geniale reactie-filmpjes al mythische proporties heeft aangenomen..erg vet!

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2007 17:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het allervetste is nog wel dat IK het filmpje zelf ook niet heb bekeken... En dat ook niet van plan ben. Gieren

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2007 17:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit kan niet echt zijn. Maar als je het uit iemands aars ziet komen zal het wel. Damn, wat goor. Dat sommige mensen daar echt op kicken.

Beatle
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2007 22:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ieuw!

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2007 22:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou zou 't dan echt te erg zijn voor de King of Gore Engeltje ...........maar goddamn wat een overdreven reacties. Leuk Tom maar hier gaan we natuurlijk niet intrappen ow goh, RJ, Thijs en etc. zitten in't complot. Bedoel we hebben allemaal wel eens de filmpjes gezien waarin fruit en andere voorwerpen naar binnen gingen en er evenlater weer net zo makkelijk uit kwamen. Ik denk serieus dat als dit echt was geweest die dame's niet meer zouden leven of in ieder geval met zware bacteriele infecties in een ziekenhuis zouden liggen.
En nee er is niks mis met me, ben volkomen normaal en gezond: er loopt inmiddels een nieuwe chick rond, heb nog steeds een baan, ben goed in het blurren van mijn gezicht en dat dan op het internet zetten, kan net zo makkelijk niet als wel mijn zucht naar alcohol controleren, ben in staat super geconcentreerd rondjes op een circuit te rijden (moest ik even kwijt he Knipoog ), eet netjes na een schietgebedje mijn turkse pizza met donner........owja en ben trots op Nederland, amen! Knipoog
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2007 00:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zit jij aan de speed ofzo? Dude, wat zeg je nou eigenlijk? Smiley

Van een complot weet ik niks. Van chocolademousse met slagroom inmiddels des te meer...
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2007 02:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, dit hebben we allemaal toch vijf jaar geleden al gezien op de IA-LAN? Remember de Chinese sletjes van Lambert? Smiley

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2007 02:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kreeg het 10 jaar geleden ook al voor elkaar steeds keer na keer Thijs een filmpje met 2 chineesjes te laten zien. Die constant in elkaars bek kotste en scheten..

Heb je dat filmpje niet meer Thijs?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2007 07:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan. IK heb dat filmpje nooit gehad. JIJ had dat Smiley
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2007 10:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Van een complot weet ik niks. Van chocolademousse met slagroom inmiddels des te meer...

Leg dan maar 'ns uit. Smiley

Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2007 11:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs denkt dat het filmpje een complot is en het goedje in de beker chocolademousse met slagroom is...

Ik heb hem inmiddels bekeken...deed me helemaal niets en werd er zelfs lichtelijk opgewonden van.. Heb ook maar meteen in een beker gepoept en het beneden in de koelkast gezet...nu maar wachten tot er iemand in trapt...of het op eet, dat zou nog grappiger zijn....

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2007 12:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

....kijk! De ware King of Gore Knipoog.
jasper
Addict

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2007 12:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

damn... echt maar dan ook echt heel erg a-relaxed. no lunch for me..

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2007 12:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Spuit11...beetje laat om er nu nog in te trappen niet...? Knipoog

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2007 13:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

laten we het op nieuwsgierig houden

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2007 13:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Of kreeg je meer voor je 'chocofetisj' dan je ge'hoop't had.... Hamer
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Okt 2007 09:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

gelukkig heb ik eerst het topic even doorgelezen. ik ga het filmpje dus niet bekijken. Ik heb nog filmpjes van 10 jaar geleden op mijn netvlies gebrand staan. ik kan er slecht tegen.
enneh? wie is monica belucci?! is dat die chick op die 1e foto?

Zou dit hetzelfde filmpje zijn als die gast van try (tim nogiets of zo?) before you die van de week bij jensen moest kijken? aangezien jullie het over chocola en mokka en ranzig hebben. Hij had het ook over wijven die elkaars diarree opaten/dronken of zoiets.

Bericht Geplaatst: 25 Okt 2007 12:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat filmpje ja Smiley

Iemand van jullie nog reacties gefilmd? Dit is bij ons op de redactie:

http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=973

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2007 12:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.pixup.info/view_image/de80b1024/5844_monica01sandino_1266.jpg

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 20:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Dat filmpje ja Smiley

Iemand van jullie nog reacties gefilmd? Dit is bij ons op de redactie:

http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=973

en toch allemaal blijven kijken he? en die gast in het midden, lijkt het zelfs wel te waarderen!

Bericht Geplaatst: 30 Okt 2007 00:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb nog steeds niet gekeken.. En vreemd genoeg niet eens de drang Smiley

Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 30 Okt 2007 08:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

www.schijthoeren.com

wie durft?! Monddicht

Bericht Geplaatst: 30 Okt 2007 11:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik durf wel, maar wil gewoonweg niet Knipoog

Bericht Geplaatst: 08 Nov 2007 10:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jezus, mocht ff duren voordat er een parodie kwam zeg...

http://www.funnyordie.com/videos/26050ea6ee

Leek mij een uitgelezen mogelijkheid voor een Ben & Jerry's viral ofzo, kans misgelopen Smiley

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur