Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Aangeboden en Gezocht » AGB: Wasmachine en Droger
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 29 Dec 2007 11:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb een wasmachine en een droger in de aanbieding. De volgende modellen:

Wasmachine: Zanker WA1000
Droger: Marijnen D19

Oude beestjes en zeker niet moeders mooiste, maar ze werken prima.

Kost 30 eurie, dus in feite geen fluit. Nog wat huishoudelijke mededelingen: alleen deze week ophalen met je eigen vervoer. Precieze tijd in overleg, want ik zit met avond/nachtdiensten. Uiterlijk zaterdagochtend (05-01), dan moet ik namelijk zelf weg uit deze hut.

Bericht Geplaatst: 29 Dec 2007 12:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je moet weg? What's up? Toch te duur in je eentje?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 29 Dec 2007 12:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Je moet weg? What's up? Toch te duur in je eentje?

Huisbaas heeft nieuwe bewoners gevonden die met z'n twee├źn wel het volle pond betalen. Ik heb ondertussen wel iets anders (moet alleen nog een handtekening onder), maar daar kan ik pas 29 februari terecht.
Dit spul moet ondertussen weg.

Bericht Geplaatst: 29 Dec 2007 15:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oe, ik wilde met Joris dat soort dingen gaan aanschaffen voor in mijn washok... Misschien dat ik er dus wel interesse in heb... Dat laat ik je dan effe weten als ik terug ben uit Berlijn, dus misschien dat dat voor je deadline nog wel moet lukken...

Bericht Geplaatst: 30 Dec 2007 19:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rommels....rommels....
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur