Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » Mercedes-Benz F700 met Diesotto
udo
Addict

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 22:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.dailytech.com/MercedesBenz+F700+Research+Car+Bristles+With+Tech/article8836.htm
WOW² - wat een beauty! Eten!
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 20 Sep 2007 19:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mja had al wat foto's gezien van dat ding, wat een afschuwelijk apparaat. Gelukkig is het een concept........

Bericht Geplaatst: 20 Sep 2007 19:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kan ook niet zeggen dat ik het een mooie auto vind. Maar ik ben ook geen mercedes liefhebber. Alleen de grote gril maakt al dat het oogt als een logge auto.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Sep 2007 09:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind die grill inderdaad erg lelijk, maar verder wel een vette bak hoor!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Sep 2007 09:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo duidelijk aan de proporties te zien dat dit een studie is. Leuk zao'n grote bak staal of alu maarja de klomp die je dan in't vooronder lepelt moet dan ook weer zowel cm3 groter zijn om maar niet over verbruik te spreken Smiley.
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Sep 2007 14:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat ding doet pijn aan m'n ogen.

RAWK!
Witnie
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Dec 2007 19:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kun je daar ook mee bellen?
...en foto's maken?
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur