Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » [Autoaudio] Beter geluid in m'n auto
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jan 2008 14:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben op zoek naar betere boxen voor de Fantastische Fiesta, omdat het geluid van de standaardboxen nogal ruk is. Nu kan ik er meteen een basbox bij kopen, maar ik snap dan even niet wat ik precies allemaal nodig heb.

Op dit moment heb ik de standaardboxen in de auto zitten, en die gaan naar een Sony MP3-speler. Dat ding heeft ondersteuning voor een aparte woofer.

Zou alleen het aanschaffen van een woofer voldoende zijn, of moeten de standaardboxen dan ook vervangen worden? En heb ik dan een losse versterker nodig, of gaat het zo ook lukken?

Remember:
- Het is een cheape auto, het moet niet teveel kosten
- Ik ga het tweedehands doen.
- Ik ben geen Adje of Tonnie die meer watt nodig heeft dan een normaal oor nodig aankan.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jan 2008 16:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In de venmobiel had ik achterin twee JBL gto speakers liggen, weet zo even niet welk type. Het waren in ieder geval ovalen speakers die ik voor 30 euro via markplaats heb gekocht. Een maat van me die een en ander met car audio doet raadde me dat aan als goeie speakers zonder versterker. Hij hielp me ook met kopen en plaatsen van die dingen. Ze hebben een bass die goed en hard genoeg ging voor mij zonder de boel te verkloten. De speakers voorin die een stuk minder waren heb ik wel laten zitten, maar dan met het geluid vooral naar achter gefaded. Op de een of andere manier krijg je dan nog wel wat hoog mee van voren.

Prima geluid wat ook harder kan dan je wilt op een gewone (4x45 watt) goedkope radio. Binnenkort een nieuwe hoedenplank maken voor mijn nieuwe auto, dan kijk ik wel ff welk type nummer die boxen hebben (staan nu bij een maat van me).
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jan 2008 16:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

....dit doen!!

of zelfs.....

n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jan 2008 16:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Smiley en dat klinkt dan zo in een nederlandse Panda:

Hamer
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jan 2008 16:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

n de la phonque schreef:
....dit doen!!

http://www.youtube.com/watch?v=gdkFHB-6RD4&feature=related

of zelfs.....

http://www.youtube.com/watch?v=IDWYpq61aec

Jep, in feite is er maar 1 'echte' optie, de Jackhammer dus Smiley

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur