Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Aangeboden en Gezocht » Iemand nog een gratis (oude) droger?
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Jan 2008 13:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aangeboden: gratis droger, oud beestje, deurtje sluit niet helemaal goed, maar het ding werkt prima. Van een vriendin van mij.

Ophalen in DB voor zaterdag 11.00!!! Anders gaat 'ie naar de stort.

Bericht Geplaatst: 31 Jan 2008 14:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zou niet weten hoe ik die hier moest krijgen, maar een goeie droger naar de stort brengen vind ik nogal verspilling.
Laat hem dan ophalen door de kringloop of de weggeefwinkel. Hmpf
heeft ze 'm al op marktplaats en gratisoptehalen.nl gezet?

Bericht Geplaatst: 31 Jan 2008 16:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, en ik zoek nog een koelkast!

Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Jan 2008 19:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, je bent geinteresseerd? Of wat?

Lonja, je hebt gelijk. Dat had ik ook al voorgesteld (op Marktplaats zetten), maar dat vond ze teveel gedoe... Misschien dat ik 'r toch nog even ga overhalen. Of anders laten ophalen door de kringloop. Hmm.

Bericht Geplaatst: 31 Jan 2008 22:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, het is altijd leuk om iemand anders blij te maken toch, zeker als dat zo weinig moeite kost? Smiley

Bericht Geplaatst: 31 Jan 2008 22:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kan er nu wel een gebruiken, ben nog nooit ZO doorweekt geweest door de regen. fokking hell Monddicht

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur