Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » 90% Amerikanen besneden...
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 12:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Onder het mom: "Je gelooft 't pas als je 't leest"

http://www.circumstitions.com/

Op sommige plekken in Amerika, zoals New York, is 90% van de mannen besneden. Vreemder nog: uit onderzoek blijkt dat de meeste Amerikanen onbesneden zijn als vies beschouwen, en niet eens weten dat het buiten de US nauwelijks voorkomt... Hamer

De reden komt trouwens uit 1900: toen dachten mensen dat het hielp tegen masturbatie...

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 13:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waanzin. Ik dacht idd dat het een urban legend was, net als dat Amerikanen allemaal denken dat meisjes in Europa hun oksels niet scheren.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 13:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dacht dat jullie, op zijn minst Thijs, wel In Alle Staten van Max Westerman hadden gelezen? Smiley

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 13:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nog niet aan toegekomen. Vond Max in the City ook niet briljant Smiley.

Wist wel dat het daar normaler was dan hier, maar niet dat het ZO wijdverspreid was.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 14:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mr.Zop schreef:
Dacht dat jullie, op zijn minst Thijs, wel In Alle Staten van Max Westerman hadden gelezen? Smiley

Heb ik gelezen! Maar het was een scene uit Sex and the City die me uiteindelijk deed overgaan tot dit staaltje onderzoeksjournalistiek Knipoog

http://www.circumstitions.com/TVSitcomsS-Z.html#sexcity

Quote:
Old Dog, New Tricks (with the running theme, can men be changed?) [In New Zealand, it was broadcast as "Old Dogs, New Dicks"]

Charlotte goes to bed with Mike for the first time.

C: Oh! You're... It's...
M: Uncircumcised. Is that okay?
C: No! Sure... Of course it is.

Narrator: It was not okay. The only uncut version of anything Charlotte had ever seen was the original Gone With The Wind.

C (to friends): There was so much skin. It was like a Shar-Pei!

(left) a Shar-Pei and (right, to the same scale) a foreskin.
The same comparison is used in Nip/Tuck

F1: You've never seen an uncircumcised one?
C: I'm from Connecticut!
F2: Reminder; you're dating the guy, not the penis.
C: Aesthetics are important to me.
F1: It's not what it looks like, it's what they can do with it.
C: Well, I don't need one that can make its own carrying case!
F3: Personally, I love an uncircumcised dick. It's like a Tootsie-Pop: hard on the outside, with a delicious surprise inside. *
(94KB .wav file)
C: I don't like surprises. I like it all out there where I can see it.
F4: Same here. I'm sorry, it is not normal.
F2: Well, actually it is, something like 85 percent of men aren't circumcised. *
C: Great! Now they're taking over the world!
F2: Honey, it's a penis, not Godzilla.
(116KB .wav file)
F3: Hey, if 85 percent aren't circumcised, that means, I've only slept with 15 percent of the population, tops.
F2: Why, you're practically a virgin.
C: You know, he's a nice WASPy guy; what went wrong?
F1: Well, maybe his parents were hippies and just didn't believe in it.
C: I am so circumcising my kids.
F1: I think you can pay people to do that now.
C: I don't ever want to know there's a woman out there calling my son a Shar-Pei.
F3: All I'm saying is uncut men are the best....
F1: They try harder.
F3: ...I should know. I've slept with five of them.
C: Out of how many?
F2: Infinity?

Goed boek trouwens, In Alle Staten, twintig keer beter dan Charles Groenhuijzen (?) in ieder geval... En de DVD die er bijzit is ook echt supervet om te kijken!

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 15:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, dat stukje van Sex and The City weet ik nog, toen kwam ik er ook pas achter volgens mij dat dat in Amerika zo normaal is. Vage mensen daar, dat ze in 1900 gekke dingen geloofden, oké, maar dat dat nu nog is. En ook wel vreemd dat de westkust weer wel normaal is, die hadden de mensen aan de oostkust al lang kunnen vertellen dat besnijdenis onzin is. Ik ben ook wel benieuwd naar de missing data op het kaartje!

Laatst aangepast door Lonja op 25 Feb 2008 15:28, in totaal 1 keer bewerkt
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 15:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
Gene Simmons Sex tape

90% Amerikanen besneden...

uhmmm

Waarom moet we dit weten?

Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 15:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom heeft een Joods vriendinnetje en is zodoende nogal obsessief bezig met de grootte van zijn voorhuid. Knipoog Voor mij was het overigens al jaaaaren duidelijk dat heel Amerika besneden is, het nooit gedacht dat dat een Urban Myth was...

Wel tricky dus als je een amerikaanse balt...weet je dat ze dat soort gesprekken gaat voeren met haar vriendinnen... Maargoed dat ze vaak erg preuts zijn en ik zodoende de kans niet heel groot acht...Smiley

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 16:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
Maargoed dat ze vaak erg preuts zijn

Over urban myths gesproken, wel eens in een amerikaanse club gestaan?

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 16:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Buiten New York heb ik weinig amerikaanse clubs gezien...wel heb ik vaak genoeg amerikanen in een club gezien.

Als het puntje bij het spreekwoordelijke paaltje komt blijken ze ineens niet zo makkelijk als je uit hun half lesbische en zelfs al licht erotische treintjes op de dansvloer zou afleiden...

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 16:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:
Quote:
Gene Simmons Sex tape

90% Amerikanen besneden...

uhmmm

Waarom moet we dit weten?

Voor het geval dat jij ooit nog in Amerika komt en dat je het daar zo anders vindt voelen als je in een darkroom staat natuurlijk. Dan weet je nu vast waardoor dat komt.

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 21:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ook na deze ontroerende beargumentatie van Lonja begrijp ik het nog steeds niet.

Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 23:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waarom je het moet weten? Omdat het opmerkelijk is...?

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2008 10:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik lig er niet wakker van

Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2008 11:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, ik vind het op mijn beurt erg opmerkelijk en meer dan het posten waard! OPzich valt er uiteraard best wat voor te zeggen dat het gewoon hygienischer is wel besneden te zijn...maar om nu het masturberen tegen te gaan... Op zich valt daar overigens ook wat voor te zeggen, die amerikaanse dudes hebben immers allemaal een tube 'lube' naast hun bed staan...

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2008 11:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:
Ik lig er niet wakker van

Kun je 't dan niet gewoon negeren, zeikerd Knipoog

@ Danny: het is blijkbaar begonnen met het argument dat het masturberen tegenging. Maar na verloop van tijd werden er steeds meer, vaak onterechte, argumenten bijgehaald. Alleen die van de hygiene valt iets voor te zeggen.

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2008 12:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zou je in dat opzicht niet ook gewoon de schaamlippen van vrouwen weg kunnen snijden?
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2008 13:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

tsss, in israel zijn het er vast veel meer Tongsmiley
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2008 17:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:

Als het puntje bij het spreekwoordelijke paaltje komt blijken ze ineens niet zo makkelijk als je uit hun half lesbische en zelfs al licht erotische treintjes op de dansvloer zou afleiden...

Het enige wat ik hier uit af kan leiden is dat ze jou gewoon niet aantrekkelijk vinden. Tongsmiley
Of misschien is het niet half lebisch, maar volledig lesbisch... Knipoog

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2008 17:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:

Wel tricky dus als je een amerikaanse balt...weet je dat ze dat soort gesprekken gaat voeren met haar vriendinnen...

Zou Joran v d S daar ook bang voor zijn geweest? of lachte ze hem uit om zijn onbesneden penis en was hij zo op zijn 'pik' getrapt dat hij haar omlegde? flauw, heel erg flauw, ik weet het

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2008 18:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
Dennums schreef:

Het enige wat ik hier uit af kan leiden is dat ze jou gewoon niet aantrekkelijk vinden. Tongsmiley
Of misschien is het niet half lebisch, maar volledig lesbisch... Knipoog

Het moge duidelijk zijn dat ik in deze niet naar mezelf maar naar een algemeenheid refereer... Ik heb het nooit geprobeerd dus heb geen idee of ik de uitzondering op de regel zou zijn...than again...ik heb ook geen boot dus dat wordt sowieso gevaarlijk...Knipoog

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur