Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Aangeboden en Gezocht » Yeah! 1e geworden bij de woningbouw!
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 10:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is dat niet fijn....en de locatie! Top top top top Smiley Graafsewijk harde kern! Nouja...ik maak me niet druk. Ik denk dat ik me er wel thuis ga voelen de komende 2 maanden. Het is wel heel groot, 4 kamers....

koos en ivo
Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 12:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah, there goes the neighbourhood.. Smiley

Maar, alleen maar voor twee maanden dus?

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 12:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, maar Jan's identieke tweeling kwam daar toch in als hij naar Suriname terugging? Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 13:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jammer, dacht dat je wel in Amsterdam kwam zitten! Half Suriname doet dat namelijk... Engeltje

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 13:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

leuke buurt Monddicht

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 14:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Daarvoor moet je dus 3 jaar ingeschreven staan bij de woningbouw! Chill!! lachen
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 15:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar dan vergooi je dus drie jaar inschrijftijd voor 2 maanden in een apartement?

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 15:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee!
Het eigenlijke verhaal is dat mijn grote broer aka Piet een woning zoekt, hij betaald dus 2 maanden mijn huur en woont bij mij. Wanneer ik vertrek mag hij de woning. En 3 jaar inschrijftijd heb ik toch niet zoveel aan aangezien ik in Suriname woon.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 15:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh? Ik dacht dat je hem voor veel geld wilde doorverhuren zodat jij een inkomen had? Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 15:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waarom ga je dan 2 maanden in Nederland wonen? Terwijl je vrouw zwanger is!

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 16:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Omdat ie fysiek aanwezig moet zijn bij z'n afstuderen.
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 16:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan schreef:
Nee!
Het eigenlijke verhaal is dat mijn grote broer aka Piet een woning zoekt, hij betaald dus 2 maanden mijn huur en woont bij mij. Wanneer ik vertrek mag hij de woning. En 3 jaar inschrijftijd heb ik toch niet zoveel aan aangezien ik in Suriname woon.

Ah zo, goede oplossing! @ Thijs: Beetje lullig voor Piet als Jan zijn apartement aan iemand voor veel geld doorverhuurt terwijl Piet een huis nodig heeft natuurlijk.

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 18:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maartje schreef:
Waarom ga je dan 2 maanden in Nederland wonen? Terwijl je vrouw zwanger is!

Wat Thijs zegt dus...maar is een normaal fenomeen hier in Suriname hoor. Een vrouw zwanger maken en wegwezen Tongsmiley
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 19:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Omdat ie fysiek aanwezig moet zijn bij z'n afstuderen.

Haha, duurt je afstuderen 2 maanden dan? Da's lang! Tongsmiley Maarre, je diploma ophalen kost toch niet zoveel tijd?

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2008 21:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja, verslag schrijven, verslag inleveren, presentatie doen...dat soort dingen kosten allemaal wat tijd. De leraren moet het lezen en goedkeuren. Ik weet niet...het zou misschien sneller kunnen, maarja ik wil toch ook een beetje vakantie hebben in Nederland. Ben nu in totaal alweer meer dan 1 jaar weg. Moet met veel mensen bier drinken, zat worden...en een reputatie hoog houden..
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2008 13:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh, je moet nog afstuderen! Doordat Thijs zei dat je aanwezig moest zijn BIJ je afstuderen, dacht ik dat het om de diploma-uitreiking ging. Maar Thijs bedoelde dus dat je aanwezig moet zijn VOOR je afstuderen. En dat is dan een journalist. Knipoog

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2008 21:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zie van het huis af. Omdat ik eigenlijk het zonde vindt om 3 jaar ingeschreven te staan voor zo een kutbuurt. Even kijken of ik ergens anders ook iets kan krijgen, had pas 3 keer gereageerd. Waarvan 1 keer 4, 1e en 1 keer een niet passende keuze.

Deze week gewoon opnieuw proberen.
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2008 22:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik stond volgens mij ietsje langer ingeschreven en zit nu in het centrum in een relaxed appartement.
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur