Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Post je gevoel - deel 5
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Feb 2008 11:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Cool hoor, de voorpagina!

Bericht Geplaatst: 18 Feb 2008 11:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja! Wel vreemd om te zien hoe andere media het meteen verkeerd overnemen. Nu.nl: 'Buitenlanders profiteren van kilometerheffing'. Hoezo 'profiteren'? Voor hun verandert er niks.

Is meestal zo he. Als je écht iets weet van een onderwerp, staan er altijd wel een paar kleine en grote fouten in de krant. Zo heeft de eindredactie ook ditmaal een tamelijk essentieel punt verwijderd.

Naja, toch leuk Smiley.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Feb 2008 11:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

cool hoor thijs Smiley

Bericht Geplaatst: 18 Feb 2008 11:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb een leuke ontdekking gedaan. Namelijk, de optredens bij de 3voor12 studio's. Gratis en erg gezellig. Ik was er afgelopen donderdag voor het eerst. Bier!

Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Feb 2008 11:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Leuk om iets te lezen in de krant (of op internet) waar niemand hier op de afdeling iets van weet Smiley

(ik zit bij het bouwprojecten bureau van het UMC Utrecht, dat het AZU, WKZ en de medische Faculteit beheerd Smiley)

Quote:
Huiskamer op dak WKZ
Door WOUTER VAN WIJK

UTRECHT - Op het dak van het WKZ (Wilhelmina Kinderziekenhuis) in de Uithof wordt dit jaar een huis gebouwd.

In de Ronald McDonald Huiskamer, zoals het project wordt genoemd, kan familie van patiëntjes even bijkomen van het ‘ziekenhuisgevoel’.

De Huiskamer is een initiatief van het Ronald McDonald Huis Utrecht, dat tegenover het WKZ ligt. In dat Huis kan familie overnachten van patiëntjes die ver van het WKZ wonen; de nieuwe Huiskamer is bedoeld voor gebruik overdag.

,,Familieleden moeten in de Huiskamer vooral even los van de ziekenhuissfeer kunnen komen,’’ zegt huismanager Judith Hermelink. ,,Het WKZ is vooral gebouwd voor kinderen. Logisch, maar daardoor zijn er relatief weinig voorzieningen voor ouders. En die zitten vaak te wachten. Er zijn wel een paar kamers, maar die zijn klein en smal,’’ vervolgt Hermelink. ,,Waar moet je zitten tijdens een vier uur durende operatie? Met je andere kinderen? In de hal? Daar lopen de hele tijd mensen doorheen. Of het restaurant? Daar is het ook druk.’’

De architect heeft het ‘loskomen van het ziekenhuis’ vrij letterlijk genomen, en het gebouw als een soort boomhut ontworpen. De Huiskamer wordt niet in het WKZ gebouwd, maar bovenop de hal en kijkt uit over de binnentuin. Bovendien is het huis van hout, terwijl de gebouwen van het WKZ eromheen vooral van steen, glas en beton zijn. In het huis komt niet alleen een zitkamer, maar ook een keukentje, een kolfkamer voor vrouwen die borstvoeding geven en een speelkamer en -zolder. Hermelink: ,,Maar er komt geen ballenbak, het moet vooral rustig zijn.’’

De Huiskamer zal, net als het Ronald McDonald Huis, een groot beroep doen op vrijwilligers. ,,We doen het management er wel bij. Verder moet het komen van vrijwilligers die gasten ontvangen, schoonmaken, spelletjes doen met kinderen, maar het moet geen oppascentrale worden natuurlijk.’’

De bouw van de Huiskamer gaat tegen de vijf ton kosten, zegt Hermelink: ,,We zoeken nog sponsors, maar we gaan dit voorjaar zeker bouwen. Het Ronald McDonald Kinderfonds kan tijdelijk te hulp schieten.’’ Het WKZ zelf draagt ook bij aan het initiatief, zegt Hermelink: ,,Het maakt de plek bouwrijp, draagt bij aan de kosten van het ontwerp en neemt de kosten van water en energie voor zijn rekening.’’

Bron: Algemeen Dagblad - Utrecht

Bericht Geplaatst: 20 Feb 2008 16:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voel dat de griep eindelijk mijn lichaam zo goed als volledig heeft verlaten. Na 3 dagen toch goed ziek te zijn geweest is dat ook wel prettig...

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2008 10:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2008 10:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Witnie
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2008 11:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan, is dit jou gevoel?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2008 15:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Cool. Smiley Ik neem aan dat dat 'r vriendje is? Waar heb je 'm nou uiteindelijk vandaan Jan?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2008 15:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij lijkt echt enorm op dasjj......eeeuh?
Addict

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2008 15:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Verrek! Hij lijkt inderdaad op Jetse. Althans, zijn lichaam.

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2008 15:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Monddicht bloos

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2008 09:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aiaiai, wat enrom genant! Zeker dat deeltje van die zwaffel van em maakt het extra ranzig. Hoe haal je het in je hoofd zo in een blad te gaan...damn! Smiley

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2008 12:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat vrouwke heeft wel een lekker lijntje.

San
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2008 23:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mooi lijntje

Mijn gevoel ontzettende nostalgie (L) (poison the well)

Bericht Geplaatst: 23 Feb 2008 00:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

stoooooooooooned
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Feb 2008 19:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, ik ben echt compleet naar de kreps, maar over 2 uur moet ik alweer door naar Delft, weer bier drinken..

Ik ben bezig met een artikel over uitgaan in verschillende studentensteden. Daarvoor was ik eergister bier aan het drinken in Rotterdam, maar gisteren in Groningen.

Wat ontzettend vet daar zeg..! Je kan daar uit wanneer je wil. D'r zijn zelfs kroegen die altijd open zijn Smiley

Het resultaat is wel dat ik nu dus helemaal naar de tering ben. En morgenochtend wel naar college moet.. Pfgggrr Bah!
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Feb 2008 15:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Was het nog vet in R'dam?

Gisteren het 'doordeweeks niet zuipen' ook maar even stevig doorbroken.
Eerst in het Wolfje met een vriendin stevig aan het bier en wodka gezeten daar wat oud collega's getroffen om gezamelijk het bekende 'nog 1 biertje' bij iemand die jarig bleek te zijn en de Doffer had afgehuurd. Daar was het een prachtig wederzien met oud-collega's en hele mooie meisjes. 1 biertje werd al snel 5 stuks en een paar wodka...

Nu dus ook best gaar...Smiley

Bericht Geplaatst: 29 Feb 2008 18:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rotterdam was nog erg cool ja! Kwam een stel arrogante chicks en ballen tegen, en na een uur slaan was het ijs gebroken. Er was verder echter weinig te doen. Dus maar naar 1 kroeg geweest en daar wat verhalen gescoord.

Groningen was dus de bom! Delft was wel ok, maar al die Delftenaren zijn echt supernegatief over hun stad Smiley.

Vanavond Haarlem en Amsterdam denk? Morgen Nijmegen... (Maargoed, het artikel is af inmiddels!)
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 29 Feb 2008 18:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Vanavond Haarlem en Amsterdam denk? Morgen Nijmegen... (Maargoed, het artikel is af inmiddels!)

HEY Gggast! En utrecht dan?! Lamme lul jonge! in het echt kan ik wel goed een bal nadoen hoorrr

Bericht Geplaatst: 01 Mrt 2008 11:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha.

Bij ons is vannacht het keukenraam met kozijn en al eruit gevlogen! Dat noem ik nog 's een storm!

edit: o,nee alleen het glas is eruit. Maar dat is nog raarder

En ik voel me licht brak, maar moet zo weeer gaan werken dus even goed ontbijten maar.

Bericht Geplaatst: 01 Mrt 2008 18:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Afgestudeerd: 8. Jeuj. Binnenkort aan de slag. Nog meer jeuj.

Bericht Geplaatst: 01 Mrt 2008 18:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gefeliciteerd! Welke studie deed jij ook alweer? En wat brengt je nieuwe baan je? Smiley
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Mrt 2008 18:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb een bachelor Bedrijfswetenschappen en een master Marketing (Radboud Universiteit Nijmegen). Mijn nieuwe 'baan' brengt mij in ieder geval iets leukers dan het reguliere Bedrijfswetenchappen pad, e.g. een traineeship bij PriceWaterhousePoopers of the likes (mogen ze houden!). Ik ga toch stiekem even bij de creatieve buren gluren.

Bericht Geplaatst: 01 Mrt 2008 18:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En dus ga je daar designen?
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Mrt 2008 19:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Smiley

Bericht Geplaatst: 03 Mrt 2008 08:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gefeliciteerd man! Een acht, daar doe ik het voor Smiley

Bericht Geplaatst: 04 Mrt 2008 09:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

tsjesus fakking christ!
Ongeveer een maand geleden ben ik hier begonnen met het posten van mijn ongerief jegens de Postbank... Kort samengevat kwam het er op neer dat mijn studentenroodstand omgezet moest worden in girokwartaalkrediet...een handeling van niks zul je denken...

Maar na een maand, 20 telefoontjes en 3 keer opnieuw aanvragen was het nog steeds niet afgemeld...belachelijk uiteraard... Ik heb ze toen toen te kennen gegeven dat ze de procedure stop mogen zetten omdat ik per direct over zou stappen naar een andere bank daar ik er klaar mee was... Ineens werd ik doorverbonden met een hoge manager die het wel even per direct zou regelen.. Belachelijk dat je eerst moet dreigen voordat ze aan het werk gaan dus... Maargoed, binnen een dag was mijn roodstand opgeheven en zou mijn girokwartaalkrediet binnen een paar dagen ingeschakeld worden...

Inmiddels alweer mijn loon gehad, dus de gehele procedure is sowieso zinloos geweest maar anderhalve week later is mijn girokwartaalkrediet nog steeds niet ingeschakeld... Dat is toch gewoon om te janken!!! Het enige wat ik WEDEROM te horen kreeg: "Ik kan er hier niets over vinden...ik kan het opnieuw voor u aanvragen..."

AAAARGH!!!! Hamer

Nu maar meteen gezegd dat ik er niet mee akkoord ga en vanmiddag nog naar een andere bank ga...nu gaat ze ook weer moeite voor me doen en me zo terugbellen... Iig ben ik er nu ook van overtuigd dat ik alle telefoonkosten op de postbank ga verhalen...eerst uit principe, nu begint die rekening nog aanzienlijk te worden ook.. Denk namelijk dat ik al zeker 20 keer gebeld heb en dat dat gemiddeld zo'n 15 minuten per gesprek is geweest.... 300X 5ct is toch 15 euro... Smiley

EDIT: en om het verhaal compleet te maken.... Ik werd zojuist terug gebeld. Nu schijnt er een hele tijd geleden een actie te zijn geweest waarbij iedereen naar de Postbank moest om zich te legitimeren...ik heb die brief nooit gezien dus me ook niet gelegitimeerd... Dat is dus de reden dat ik nu al anderhalve maand problemen heb...en daar komen ze nu mee!!! Had dat meteen gezegd dan was ik wel effe naar de Postbank gelopen!!!

Nu dus naar de Postbank, dan sturen zijn een brief op waarin staat dat ik daadwerkelijk besta...als dat rond is, dan kan ik mijn girokwartaalkrediet aanvragen....

Huilen Hamer Monddicht Whatever uhmmm Gieren

Bericht Geplaatst: 04 Mrt 2008 11:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Danny, ik heb het al eerder gezegd: waarom zou je die sukkels "belonen" door klant te blijven?! Gewoon niet doen en naar een andere bank gaan. Wat een oenen zeg! Monddicht

Bericht Geplaatst: 04 Mrt 2008 12:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nu naar de postbank gegaan om me te legitimeren en mijn adres te wijzigen... Ze snapte mijn frustratie en kon me wel eindelijk vertellen waar het verschil tov andere banken zit.

De Postbank heeft er namelijk als enige bank voor gekozen om een landelijke bank te zijn, je krijgt dan dus bij elke bank waar je heen kunt dezelfde service. Bij andere banken ben je lid van een filiaal en maak je gastgebruik, dan heb je minder service en mogelijkheden. Opzich een mooi verhaal...neemt echter niet weg dat daarom alles bij de Postbank centraal geregeld is en het dus teringveel tijd kost, alles per post moet en er zodoende heel vaak iets mis gaat...

Nu is mijn legitimatie erdoor....en moet ik wederom tot volgende week wachten tot ik mijn gitokwartaal krediet kan aanvragen... Zou me dus niets verbazen als ik mijn volgende loon alweer binnen heb tegen de tijd dat het rond is... Smiley

Bericht Geplaatst: 04 Mrt 2008 16:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

owja, dat legitimeren bij de postbank heb ik nog niet gedaan.

Bericht Geplaatst: 04 Mrt 2008 18:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je kan moeilijk zeggen dat je dat legitimeren over het hoofd hebt gezien Danny. Iedereen heeft dat destijds moeten doen, is volgens mij zelfs nog een uitgebreid topic over geweest hier.

Lekker de Postbank de schuld geven van je eigen laksheid Knipoog

Bericht Geplaatst: 04 Mrt 2008 21:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Mrt 2008 21:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

zo Maroc no.1 Smiley

MAAAAAAARRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOCCCCCCCCCCCCCCC!
Mart
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Mrt 2008 21:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:

De Postbank heeft er namelijk als enige bank voor gekozen om een landelijke bank te zijn, je krijgt dan dus bij elke bank waar je heen kunt dezelfde service. Bij andere banken ben je lid van een filiaal en maak je gastgebruik, dan heb je minder service en mogelijkheden.

Dat is niet waar, bij ABN kun je ook elk willekeurig filiaal binnenlopen. Ik zou snel weggaan bij die leeuwenbank. Het feit alleen al dat je in de rij staat met iemand die een postzegel komt kopen.
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 04 Mrt 2008 22:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat is een andere rij

Bericht Geplaatst: 04 Mrt 2008 22:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inderdaad, ABN AMRO is echt beter.

Bericht Geplaatst: 04 Mrt 2008 22:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

FORTIS!

Bericht Geplaatst: 04 Mrt 2008 22:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat eeuwige gehuil om 'mijn bank is beter dan de jouwe', iedereen heeft wel een zekere reden om bij een bank te zitten en niet bij een andere.
Rente, gemak bij online bankieren, filialen, eigen pas-ontwerpen whatever.
Iedere bank heeft zn voordeel en zn nadeel en een groot voordeel van de postbank vind ik dat ik geen exotische random reader bij de hand moet hebben om mn bankzaken te regelen, een smsje ontvangen, code overtypen en klaar.
Dat de rente beter is bij de ABN, de vrouwen aan de desk lekkerder zijn bij de Rabobank en het logo leuker is van Fortis interesseert mij weer geen bal.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur