Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Hardware en Gadgets » Heeft er iemand nog? Wat computerspullen liggen:
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Mrt 2008 20:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

4 strips van 256 mb RAM pc 100 liggen ?
En nog een p3 600 processor ?

Daar zouden jullie mijn Surinaamse schoonbroer erg blij maken.
Hij is nog niet zo lang bezig met computer maar wil graag leren.
Dit is zijn eerste pc, die hij momenteel in elkaar zet.

Ik wil er natuurlijk ook best een vergoeding tegenover zetten (redelijke)
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Mrt 2008 21:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee man, die vergoeding moet je mooi laten zitten.

Ik heb het bij m'n verhuizing helaas allemaal weggegooid. Als ik nog iets vind, laat ik 't weten.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Mrt 2008 21:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het gaat om SDRAM voor de duidelijkheid.

Old skool RAM! Smiley

check wat ik vond op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/156595418
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2008 03:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb nog 3 bakken vol oude (lees: echt oude) shit liggen die nergens voor gebruikt wordt, ik zal morgen eens kijken.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2008 08:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zoals ik al zei Jan, ik heb nog van alles staan en liggen. Ook nog een complete PIII 500 of 800 (alleen HDD weet ik niet zeker). Kom een keer langs en trek er uit wat je hebben wil. Dan tief ik de rest in de prullenbak Smiley
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur