Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Waarom mag elke onverzorgde vieze domme idiooot.....
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Mrt 2008 23:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

tegenwoordig filmpjes maken op internet.

Come on, je bent op het fucking internet, dit gaat verder dan nationale televisie. Je staat op een nieuwssite EN je wordt ook nog betaald. Hoe the fuck kan je dan dit soort prutsproducties afgeven, waar zijn de lekkere wijven? Vieze smerige puisterige in de midlife-crisis iets iets...

http://www.nuvideo.nl/home/video/show/11504
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Mrt 2008 23:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Fuck en alle filmpjes zijn zo slecht op de site van ze:

http://bright.tv
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2008 09:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het filmpje is suf inderdaad. Maar hier op mijn afstudeerplek zijn ze lid van het tijdschrift van ze en die is nog best interessant om door te lezen Smiley Er staan allemaal van die artikelen over de ontwikkelingen op het Internet en over nieuwe producten [zoals Apple producten en die Asus EEE laptop] in.

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2008 09:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk, daarvoor kun je beter gewoon gizmodo.com en engadget.com aan je dagelijkse internet routine toevoegen. Wat in die bright staat heb ik dan altijd een maand geleden al gelezen. Sowieso, een papieren tijdschrift over internet, c'mon.
En die broer van Henk Westbroek in het filmpje, tja, ik denk dat Jan er wel genoeg over heeft gezegd.

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2008 10:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En dan te bedenken dat Maarten naar Las Vegas is geweest als regisseur, met deze gast als één van de drie presentatoren Knipoog

http://weblogs.vpro.nl/indebanvanhetding/?cat=283

Meer een radiohoofd idd

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2008 10:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja...Las Vegas..chill toch. Smiley
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Mrt 2008 15:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het tijdschrijft Bright is even leuk, totdat je erachter komt dat het pure apple propaganda is.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur