Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » Het Nederlands Elftal
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Nov 2007 22:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

McClaren wordt op dit moment vakkundig geslacht door Lineker, Wright, Shearer en Lawrenson van de BBC ROFL

Bericht Geplaatst: 22 Nov 2007 00:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hey, poule des doods vorig jaar zijn we ook doorgekomen...

Bericht Geplaatst: 22 Nov 2007 02:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Omdat het vorig jaar helemaal geen poule des doods was. Kom op zeg, Ivoorkust en Servië...

Bericht Geplaatst: 22 Nov 2007 03:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Erg vet trouwens om het WK 2006-topic weer eens door te lezen.

Is er nog ergens een archief met de topics uit 2002 en 2004? Smiley

Bericht Geplaatst: 22 Nov 2007 12:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Omdat het vorig jaar helemaal geen poule des doods was. Kom op zeg, Ivoorkust en Servië...

Quote:
Serbia and Montenegro began their 2006 World Cup campaign by finishing first with an undefeated record in a their qualification group ahead of favorites Spain and Belgium. The Serbia and Montenegro team also allowed only one goal in the 10 matches, the best defensive record out all 51 teams participating in qualification.
http://en.wikipedia.org/wiki/Serbia_national_football_team#2006_World_Cup

Quote:
The 2006 African Cup of Nations was the 25th edition of the African Cup of Nations, the soccer championship of Africa (CAF). Egypt won its fifth championship, beating Cote d'Ivoire in the final 4-2 in a penalty shootout after a goaless draw.
http://en.wikipedia.org/wiki/2006_African_Nations_Cup

Argentinië heeft geen uitleg nodig.

WAT LUL JE NOU? Knipoog

Bericht Geplaatst: 25 Nov 2007 18:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

WK kwalificatie, dat wordt moeilijk Smiley

Quote:
Netherlands
Scotland
Norway
FYR Macedonia
Iceland

Bericht Geplaatst: 25 Nov 2007 19:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Daarvan is Nederland het enige land welke uitkomt op het EK van 2008 Smiley Maar ik zie het wel gebeuren dat Nederland het nog moeilijk krijgt om boven Schotland en eventueel Noorwegen te eindigen daarin.

Engeland heeft weer een lekkere poule [6] zeg, zowel Kroatië als Oekraïne Nietlachen
Samen met poule 5 [Spanje, Turkije, België [al stelt België de laatste jaren niet meer zoveel voor]] en poule 7 [Frankrijk, Roemenië, Servië] de drie zwaardere poules van de kwalificatie?

Bericht Geplaatst: 26 Nov 2007 10:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, zo lang het Nederlands Elftal zo blijft spelen kunnen ze het zichzelf vooral moeilijk gaan maken in deze groep. Dus ik zou er maar nog niet zo zeker van zijn dat ze heelhuids door deze groep komen. Maar goed, je weet niet wat de toekomst gaat brengen. Met Van Persie, Drenthe, Affelay in vorm kunnen we een eind komen.

Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Nov 2007 14:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jongens toch, niet zo negatief. Na het EK gaat Co aan de slag als bondscoach en dan komt alles goed Smiley

Bericht Geplaatst: 26 Nov 2007 15:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Jongens toch, niet zo negatief. Na het EK gaat Co aan de slag als bondscoach en dan komt alles goed Smiley

Doe mij maar Martin Jol dan.

Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Nov 2007 16:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die is al afgeserveerd door Henk Kesler.

Bericht Geplaatst: 06 Feb 2008 22:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

0 - 3 in Kroatie. Verassend! Het werd ook wel tijd.

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Feb 2008 23:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:

waarom iedereen toch altijd zo vol lof is over Co Adriaanse, ik snap er niks van. Wat heeft hij ooit gepresteerd? serieus gepresteerd? Dat hij het goed deed met 'matige' ploegen ja. Dat hij het niet slecht deed met 'goede' ploegen, okay, maar met de goede ploegen was dat telkens van tijdelijke aard. Plus dat hij overal binnen afzienbare tijd wordt uitgekotst.
Hij lijkt me geen geschikte kandidaat voor een topploeg of Oranje voor de langere termijn. Hij is meer iets voor AZ, want daar moet nu weer iets opgebouwd worden en dat kan hij wel.

ik heb vanavond de wedstrijd niet gezien. was het goed wat Nederland liet zien? 0-3 klinkt leuk, dat ze beter waren ook, maar waren ze beter omdat kroatië zo tegenviel? of was Nederland gewoon echt goed bezig?

Bericht Geplaatst: 06 Feb 2008 23:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Adriaanse heeft bij alle clubs waar hij gewerkt heeft laten zien dat hij een elftal samen kan stellen dat met aanvallend voetbal goede resultaten kan halen. Als je met Willem II 2e wordt, met AZ op een minuutje in de extra tijd na de UEFA Cup-finale misloopt, de dubbel wint met Porto en met een jong elftal bovenaan staat met Ajax (hij is ontslagen omdat hij overhoop lag met het bestuur; Koeman werd vervolgens kampioen), dan ben je écht wel een goede trainer.

En daarbij, alsof Oranje op dit moment een topelftal heeft...

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2008 21:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, voor de rust al 3-1 achter tegen Oostenrijk...

Vooral de derde goal was wazig, aangezien ik op de PC zit en af en toe naar de televisie kijk, zag ik een dikke kwartier na de 2-0 ineens een herhaling van wat ik dacht dat de 2-0 was. Dat vond ik al zo raar, maar het bleek de 3-0 te zijn, die op precies dezelfde manier als de 2-0 viel! Timmer Bwhaha

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2008 22:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ROFL Wordt het uiteindelijk nog 3-4!!

Rafael van der Vaart is trouwens wel al-tijd degene die met acties zoals hakjes komt.

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2008 23:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En waarom is er NERGENS een herhaling van de wedstrijden van vanavond? Dat gezeik met al dat voetbal verdeeld over alle zenders Boos

België verliest trouwens met 1-4 van Marokko Bwhaha

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2008 23:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Op dit moment [na een UUR Hart van Nederland Bah!] is er een "nabespreking" bij SBS6, zojuist zijn alle hoogtepunten voorbij gekomen en nu zie je interviews met o.a. van Basten.

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2008 23:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toch maar blij dat ze gewonnen hebben, kan ik ze tenminste feliciteren.
Ik kreeg toen straks te horen dat ik t elftal morgen op ga halen in Wenen.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur