Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Synoniemen voor cocaïne & cocaïne snuiven
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2008 17:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben een stukje aan het schrijven over cocaïne, en heb daarvoor een paar andere termen nodig. Wie oh wie kent er een paar?

Het witte goud, de witte motor, de witte sloper, een hulplijntje, het wit stijgt op, een witte kerst, etc...

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2008 17:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aan de nak zitten, poedersuiker snuiven, lijntje doen, je neus voldouwen.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2008 18:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Snatsen, lijntje leggen, Christien gebruiken..
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2008 18:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

misschien moet je ff op partyflock rondneuzen.
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2008 20:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Envelopje legen, witje aaien

Bericht Geplaatst: 09 Feb 2008 02:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Charlie, jejo, Percy, neuspoeder, nose candy, puntje, rauw, snow, sneeuw, snats/snatze(e), sosa/ sos, wit, wit goud....

Bericht Geplaatst: 09 Feb 2008 02:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En zeker geen chillies iig....
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Feb 2008 03:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

sos, of sosa/sossa is een veel gebruikte term. Ik heb ooit mensen het snuiven ervan "sneeuwballen gooien" horen noemen.

Bericht Geplaatst: 09 Feb 2008 04:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, een nakkie nemen. Offeeh, even een neusje doen?
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 11:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bedankt allemaal!

http://www.speld.nl/2008/02/11/katja-schuurman-roept-op-tot-boycot-colombiaanse-coke/

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 12:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Leuk geschreven, "Robert"?

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 13:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Allemaal schokkende nieuwsartikelen die niet waar zijn?

Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 13:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Goeie shit, erg leuk geschreven... Smiley

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 14:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

neusbeen oplosser
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 14:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

www.theonion.com op z'n Nederlands
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2008 12:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wat een onzin. En Rouvoet is er blij mee? Moet hij niet zeggen dat je gewoon sowieso niet moeten 'nakken'? Snap niet dat er werkelijk opgeroepen wordt om aan je dealer te vragen of hij je wel 'eerlijke' coke voorschuift, das toch een lachertje? ROFL
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2008 12:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

kobuz schreef:
wat een onzin. En Rouvoet is er blij mee? Moet hij niet zeggen dat je gewoon sowieso niet moeten 'nakken'? Snap niet dat er werkelijk opgeroepen wordt om aan je dealer te vragen of hij je wel 'eerlijke' coke voorschuift, das toch een lachertje? ROFL

Dude. Het is verzonnen, alle nieuwsberichten op de site zijn fictief.

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2008 13:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ghehe, missie geslaagd Knipoog Hij is ook gelinkt op Sargasso, daar dachten ook een paar mensen dat ie echt was Gieren

Dat pseudoniem was gebruikelijk op de redactie, en wel zo relakst eigenlijk...

En nou allemaal bookmarken die shit! Cheer

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2008 13:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die site gaat in IE6.0 wel volledig naar de krebs trouwens....
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2008 13:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmmz, ik had verder niet op de site gekeken....
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Mrt 2008 17:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mooi hoeveel mensen denken dat het echt is... Bwhaha

http://www.nujij.nl/katja-schuurman-roept-op-tot-boycot-colombiaanse.2017110.lynkx

Bericht Geplaatst: 02 Apr 2008 00:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En nu staat het zelfs in De Pers Hamer (op pagina 4)

http://www.depers.nl/UserFiles/File/PDF/De%20Pers%20woensdag%202%20april%202008.pdf

Bericht Geplaatst: 02 Apr 2008 08:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Op de pagina van Mark Koster...das toch niet zo toevallig...? Smiley

Bericht Geplaatst: 02 Apr 2008 09:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij wist niet dat ik er voor schreef. Een meisje van De Pers heeft hem op de site gewezen... Smiley

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur