Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Hoe luister jij muziek?
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2008 08:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Welke kat ben jij als je muziek luistert? lachen

Kat #1 | Kat #2

Kat #3 | Kat #4

Kat #5 | Kat #6

Kat #7 | Kat #8

Zelf ben ik bij sommige muziek #1 [muziek waarvan ik de neiging krijg te gaan dansen], bij de meeste #5 [aangezien er verder niet echt een "hoofdknikkende" kat is] en bij concerten komt #8 het meest in de buurt Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2008 10:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, kat 4 is erg vet! Dat doe ik alleen als ik er heel veel zin in heb. Verder vooral kat 1. Eigenlijk doe ik alle katten wel eens denk ik. Zier er iig erg cool uit! Smiley

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2008 10:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

kat 6 is cool.. ik denk dat ik ook zo luister.

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2008 12:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Katten 3 en 4 zijn relekst voor een concert Smiley Af en toe een beetje spacen en dan ineens weer keihard uit je plaat Ja-knikker
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2008 13:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gieren

Duidelijk kat 5!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2008 14:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik denk kat 6.

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2008 15:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Horen er trouwens ook niet hele leuke muziekjes bij deze plaatjes?

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2008 16:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, hilarisch
Afhankelijk van het type muziek, afwisselend kat 2, 5 en 6
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2008 17:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, normaalgesproken 5 of 6, op een feestje 7 of 8.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur