Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Aangeboden en Gezocht » [aangeboden]Geforce 8600 GT, 256 mb
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 15:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.pcper.com/images/reviews/399/gt_front.jpg

Had een pc voor mijn opa gekocht en in combinatie met zijn moederbord en vista lukte het niet om de kaart te installeren. Aangezien op het moederbord al een geforce 7000 zat en dat dus wel werkte heb ik m eruit getrokken.

Nu heb ik dus een nieuwe kaart hier liggen, ik kan m in mijn pc stoppen in suriname maar ik weet niet eens of ik pci extra slot heb op mijn moederbord.

Dus voor de geinteresseerden, nieuwprijs is op t moment 100 euro......

Doe een bod!
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2008 13:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Iemand 50 EURO?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2008 14:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja wel jammer. Heb net 'n nieuwe PC gehaald.. Anders had ik 'm wel van je overgenomen.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2008 15:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is het iets voor mij (heb alleen geen geld, maar dat is het volgende probleem)?
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2008 15:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

-
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2008 18:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou Geert het is zeker wat voor jou Smiley

Betaal me maar wanneer je geld hebt. Heb je een pci-extra slot?
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2008 19:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zal mijn vraag herformuleren: zeg thijs, is dat iets voor mij? heb ik een pci-extra slot?
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2008 19:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is dat die computer die ik ooit voor je heb gebouwd? Ik denk het niet dan. Maar kan je op de rekening nog zien welk moederbord erin zit?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 18 Apr 2008 05:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

pci-express*

Bericht Geplaatst: 18 Apr 2008 12:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Smiley owja
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Apr 2008 22:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Verkocht voor 55 euro...nouja...toch 55 euro.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur