Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Hardware en Gadgets » DASRADIO
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mei 2008 19:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kan iemand 'm even testen ? Smiley

http://84.27.77.149/listen.pls

(oh en is het slim om je ip zo te posten op een forum Smiley ? )

Bericht Geplaatst: 13 Mei 2008 19:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is een begin...

Quote:
Listener Peak: 1
Average Listen Time: 0m 01s

Ik ga 'm zo weer uitzetten, we hebben het er nog over Smiley

Bericht Geplaatst: 13 Mei 2008 20:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ben benieuwd!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2008 10:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

had zelfs al n vocoder intro gemaakt! "DAS RADIO ADIO ADIO ADIO ADIO adio adio", maar die was nog niet echt vet, als dingen met vocoder al 'niet echt vet' kunnen zijn natuurlijk.

Hoe dan ook, met dit kun je dus je winamp naar internet streamen of je line in gebruiken, dan kan je dus alles er op aansluiten, plaatjes draaien en er tussen door ouwehoeren Smiley

Het is trouwens niet echt moeilijk om op te zetten en gratis.

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2008 11:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Idd een jaartje of 10 geleden al wel eens gedaan. Heel leuk om effe te doen, maar het is nooit echt een lang leven beschoren. Smiley

Zo heb ik nu al op 2 momenten geklikt en heb je 'm uitstaan.. Dat schiet niet op he Smiley.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2008 15:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

jonge, dat staat er toch ook dat ik m weer uit heb gezet! Tongsmiley

ik weet nog niet eens of er geluid uit komt als ie wel aanstaat, het gaat hier gewoon om het principe.

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2008 19:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
Idd een jaartje of 10 geleden al wel eens gedaan

jij staat dan ook niet bekend vanwege je goede muzieksmaak Smiley

maar goed, het is in ieder geval leuk genoeg om te onderzoeken.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2008 23:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Fok die shit! Ik heb een bijzonder goede muzieksmaak Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2008 10:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Boeie, goeie smaak... ik wil luisteraars! Had jij wel luisteraars dan? (thijs fyi hij staat nog steeds niet aan Smiley )

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur