Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » UEFA Champions League
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Okt 2007 09:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:
Helaas, maar Inter was op alle fronten een stuk beter.

Dat viel zat mee.

en wat betreft Zlatan...behalve dan dat hij als geen ander weet hoe je een strafschop krijgt en hoe je smerige geniepige overtredingen maakt, heeft hij toch zijn niveau niet gehaald/laten zien. Je kan wel, omdat het Zlatan is met een stijve pik in je handen gaan zitten kijken, maar zo fantastisch speelde hij toch echt niet.

Bericht Geplaatst: 03 Okt 2007 10:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inter was duidelijk een klasse beter dan PSV, en dat is ook geen schande. Zelfs tegen tien man kon PSV amper kansen creeren. Het gaat inderdaad om een paar momenten, maar je weet vooraf dat tegen Italiaanse clubs die paar momenten je de das omdoen. Ik denk trouwens dat PSV het nog lastig gaat krijgen tegen die Turken, als je zag hoe die tegen Inter speelden.

Bericht Geplaatst: 03 Okt 2007 14:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zat me ook flink te ergeren aan kromkamp en alcides. Mendez had duidelijk ook niet zn avond, maar die heeft ten minste al eerder bewezen het niveau aan te kunnen. Inter was idd echt niet 2 klassen beter. De enige speler die echt voetballend uitblonk was die invaller die er met rood afging. Verder was het enige verschil de zwakte van die twee spelers in de defensie van PSV.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2007 15:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Daar sluit ik me volledig bij aan Paul. van Alcides zei ik na Moskou al dat ze die niet in de buurt van het veld moesten laten. wat een slechte voetballer. Kromkamp heb ik eigenlijk iets meer vertrouwen in, maar in 2 CL 3 tegengoals door 3 fouten van Kromkamp is wel echt een slecht rendement.

Bericht Geplaatst: 07 Nov 2007 18:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben erg benieuwd naar vanavond. Het zal voor PSV echt heel lastig worden, maar vorig jaar hebben we ook uit gewonnen tegen turken. Je weet 't nooit, maar als we vanavond niet winnen, kunnen we 2e ronde CL wel vergeten denk ik.
Ik hoop wel dat Krompkamp niet speelt, maar dat zal moeilijk worden nu Addo geschorst is. Rajkovic is dan wel net terug van een lange rugblessure, maar die kun je dus niet in de basis zetten zonder ritme en dan is het ook nog maar afwachten hoe hij presteert, want die ene wedstrijd die hij mee heeft gespeeld zegt nog niks over wat hij kan.
Misschien Lasovic maar in de verdediging ipv Kromkamp, dat zal nog veiliger zijn denk ik, gezien de dramatische vorm waar Kromkamp in verkeert.
Maar Alcides heeft vorige week wel schijnbaar erg goed gespeeld, wat mij tevens verbaasde, dus misschien is het vanavond Zonneveld op rechts en Alcides op links en Marcellis met Salcido in het centrum.
we zullen zien.

Waar ik nog van sta te kijken is Liverpool gisteren. 8-0 (!) tegen Besiktas uit turkije. Dat is een record voor de Champions League...en dat terwijl ze weken achter mekaar niet of echt nauwelijks wisten te scoren in zowel CL als de engelse competitie.
8-0 is wel erg vet, maar als ze nou gewoon die 8 goals hadden verdeelt over 4 of 5 wedstrijden hadden ze nog meegedaan bovenin de competities, wat ik graag had gezien.

Bericht Geplaatst: 07 Nov 2007 19:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Manchester - Roma 7-1
Arsenal - Praag 7-0
Liverpool - Besiktas 8-0

Wat is er toch met die engelse ploegen de laatste tijd in de CL?
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Nov 2007 22:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik weet niet waarom de commentator zegt dat de turken ook niet goed speelden. Hoe sterk is hun verdediging en hoe hard gaan ze ervoor, 90 minuten lang druk zetten op de verdedigers van PSV.
een terechte overwinning gezien hoe slecht en vooral slordig wij speelden zeg. tenenkrommend.
En tijd voor een nieuwe coach, want Wouters ziet het ook allemaal niet zo goed volgens mij. v.d. Leegte in de basis?! Bakkal op de bank?! Kromkamp in de basis?! Zonneveld op de bank?!
Perez eraf halen, waar Mendez zo weinig opviel dat hij degene had moeten zijn die eraf ging?!

ongelofelijk, wat een dramatische wedstrijd van onze kant, zowel tactisch als tempo als slordigheid.

Bericht Geplaatst: 08 Nov 2007 05:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja, je hoeft de documentaire over Ajax uit 2000 maar te bekijken om te zien wat je kunt verwachten als je Jan Wouters een topclub laat coachen Gieren

Bericht Geplaatst: 08 Nov 2007 14:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Woah.. Monddicht

Bericht Geplaatst: 08 Nov 2007 15:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is een derprimerend europa cup seizoen te noemen voor de Nederlandse clubs. Ik zie AZ, gezien hun vorm, eerlijk gezegd ook niet ver komen.

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Nov 2007 03:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hoho, AZ niet onderschatten maat. Die hebben het tot nog toe moeten doen met alleen maar jonge talenten, doordat de ervaren spelers geblesseerd waren, maar die zijn nu terug en ze speelden afgelopen weekend best goed volgens mij, dus misschien zijn ze er nu bovenop en gaan ze weer los. (hopelijk pas echt na PSV, maar toch)
Psv zou toch wel Uefa Cup moeten kunnen bewerkstelligen en daarin zouden ze toch best ver moeten kunnen komen. We zullen zien. Eest maar eens een nieuwe coach, want Jan Wouters is niks.

Bericht Geplaatst: 28 Nov 2007 08:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

gisteren wederom een erg slordige wedstrijd gezien. Moskou - PSV, was soms niet om aan te zien.
Mooi dat er een 0-1 overwinning is geboekt. iig UEFA cup na de winterstop, maar hééél misschien nog Champions League, maar eerlijk is eerlijk, op basis van de wedstrijden in de CL moet ik toch concluderen dat we op dit moment weinig te zoeken hebben in de CL.
Als de Brazilianen gisteren wel mee hadden gedaan had het er wel eens heel anders uit kunnen zien.

Bericht Geplaatst: 28 Nov 2007 09:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

en wat is het trouwens voor een belachelijk iets dat er buiten PSV geen enkel CL voetbal te zien was?!

Bericht Geplaatst: 28 Nov 2007 23:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

deze mocht trouwens ook nog ff gepost worden:

Die maakt ie ook maar eentje in heel zn leven natuurlijk, maar toch...
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Nov 2007 02:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik wou net zeggen... dat deed 'ie in Tilburg nou nooit Knipoog

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2007 02:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zat ff te denken... hoe lang geleden is het sinds PSV voor het laatst in de Uefa Cup speelden? Het kan aan mij liggen maar de laatste keer dat ik het me kan herinneren, speelde Nilis nog bij ze Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2007 09:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

2003/2004 was het laatste jaar, toen werden ze in de kwartfinale uitgeschakeld door Newcastle..

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2007 11:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

toen zijn we door Waterreus uitgeschakeld. Newcastle profiteerde alleen van zijn matige optreden. Knipoog

en Lee, die kopte toen een bal over de achterlijn, terwijl ze hadden afgesproken corners kostte wat kost te vermijden. Die corner ging erin.

Zul je zien dat PSV in de Uefa cup gelijk zo'n ploeg loot die je pas in de finale wil tegenkomen. Bayern München of zo.

Op basis van de wedstrijden in de CL hebben we er niks te zoeken, dat weet ik ook wel, maar zoals er op VI en in kranten word geschreven over de wedstrijd van Gisteren is echt gelul. Alsof we weer helemaal weggespeeld zijn en niks hebben kunnen brengen. Nou scheelde het natuurlijk wel dat Inter het erg rustig aan deed en zelfs toen wij met 10 man kwamen, nog altijd met het hele elftal achter de bal bleef spelen. Maar PSV heeft achterin echt niet zoveel weggegeven als tegen Roda. En Inter is echt niet bij elke aanval zo gevaarlijk geweest.
Daarnaast is PSV ook nog gevaarlijk geweest. vooral toen perez erin stond. dat die niet gespeelt heeft afgelopen weken is me een raadsel.

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2007 12:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
...Daarnaast is PSV ook nog gevaarlijk geweest. vooral toen perez erin stond. dat die niet gespeelt heeft afgelopen weken is me een raadsel.

Tsja Jan Wouters he
Perez komt niet voor in de plannen van Wouters.

Sef Vergoossen heeft Perez naar NEderland gehaald, dus na december zal het wel veranderen Smiley

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2007 20:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

is er nog niks bekend over sef of hij eerder komt? hij zou eventueel al eerder kunnen komen doordat hij uitgespeeld is met zijn ploeg in japan.

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2007 14:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

PSV loot tegen Helsingborg IF, moet een leuke wedstrijd worden! Smiley

Bericht Geplaatst: 06 Mrt 2008 09:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waarom wordt Tottenham Hotspurs zo opgehemeld en PSV zo nadrukkelijk in de underdog-positie geplaatst in de media? Ik vind het echt wel een goede ploeg en ze vormen denk ik wel een echte uitdaging - vooral gezien de vorm van PSV de laatste tijd, maar er wordt net gedaan alsof ze Real Madrid ofzo zijn Wtf? En dat terwijl ze onder andere in de competetie ondermaats presteren...

Bericht Geplaatst: 06 Mrt 2008 11:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb er zin in vanavond. Dat word een leuke pot. Ik schat de kansen van PSV hoog in.

Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2008 13:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En ik had geen ongelijk Smiley

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Apr 2008 21:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

YEAH!! net Liverpool-Arsenal gekeken. Liverpool wint met 4-2 en staat weer in de halve finale! Wat een zinderende zenuwslopende slotfase zeg...Heerlijk!

Nu PSV nog naar de halve finale Uefa Cup en Kampioen worden komende zondag. Dit is iig een geweldig begin van een potentieel prachtige voetbalweek...

Bericht Geplaatst: 08 Apr 2008 22:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat een held hè, onze Sami.. Worship

Bericht Geplaatst: 09 Apr 2008 10:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat was Liverpool - Arsenal weer een puike wedstrijd! Hopelijk is dit een voorbode van wat de rest van de week ons te wachten staat.

Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mei 2008 22:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA FUCK YEAH!!!!

Van der Sar, held!!! Love Love

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2008 09:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat was een puike finale zeg. Daar zit weer een mooi verhaal aan vast. Ik had het Chelsea met Terry en Lampard wel gegund. Jammer dat die domme Drogba het voor zichzelf verpest. Maar heb me prrrrima vermaakt!

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur