Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Doorlink bullshit
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mei 2008 17:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Owkee....pff ik tel tot 10..... Technisch gezien ben ik dan misschien minder onderlegd als de Roesjes als we't over het heilige internet hebben, maar er moet me nu toch echt iets van't hart. Ik ben dus op zoek naar iets wat riekt richting de electronica/wit en bruingoed (zoals dat 'vruger' heette). Iets waarmee je beelden kunt vastleggen, werkt met spiegels enzo en je kunt er ook nog een lens opschroeven...jottem! (vraag me nu niet waarom ik er naar zoek, is een opwelling, noem 't maar retail therapy Knipoog ).

Maar als ik dus zoek op een Panasonic DMC-L1 camera (enig ander electronisch gadget zal eenzelfde zoekresultaat weergeven) wordt ik gewoon echt helemaal pissig van de tientallen pagina's die claimen deze camera aan te bieden maar het dus eigenlijk niet doen. Enige is dat ze dus her en der info vandaan hebben geplukt, dat op een site pleuren en basta. Best leuk al die info en zogenaamde reviews maar wat ik godverdomme zoek is ...QUANTA...fakking...KOSTA!!!???

...zo moest ik even kwijt, pssst als nu blijkt dat jij beter kunt internetten dan ondergetekende, pm me effe en gooi 't niet openbaar please, moet aan m'n reputatie denken allee....Knipoog
Mart
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mei 2008 18:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niels, wat had ik nou gezegd...

Als je een reflex wil kopen, koop dan gewoon canon of nikon. Dat is een bevel.
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mei 2008 18:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Via www.kieskeurig.nl vindt je meestal ook wel een webwinkel waar je wat aan hebt.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mei 2008 18:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niels, ik zag dat je m'n PM al gelezen had, maar:

Mart schreef:
Niels, wat had ik nou gezegd...

Als je een reflex wil kopen, koop dan gewoon canon of nikon. Dat is een bevel.

+1

Bericht Geplaatst: 21 Mei 2008 20:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En dan de canon g9 voor in je handtasje he.. hoe vaak moet ik dat nog zeggen! gvd, ben nog nooit zo happy geweest met een camera, je ken zelfs kleuren filteren met dat ding.

Bericht Geplaatst: 21 Mei 2008 21:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

kobuz schreef:
Via www.kieskeurig.nl vindt je meestal ook wel een webwinkel waar je wat aan hebt.

....wat zei ik nou, als je beter kunt internetten....Knipoog!!!
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 21 Mei 2008 22:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nikon FTW

als we toch in digg stijl aan het replyen zijn.

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2008 10:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar ik ben het absoluut eens met Niels. Ik word er nogal vaak lijp van dat ik geen gegevens kan vinden over een bepaald apparaat. Laat staan wat een reële prijs ervoor is.

Zo moeilijk hoeft dat voor Google toch niet te zijn, wel...?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Mart
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2008 14:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.google.com/products voorheen froogle
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur