Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Feedback » De offline-tijd van het forum
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Mei 2008 15:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, gelukkig, hij doet het weer! En dat is allemaal te danken aan Bram..!

De situatie was als volgt: Een maand geleden kreeg ik te horen dat iemand mijn creditcardgegevens heeft gestolen, dus die is geblokkeerd
Vervolgens kreeg ik de rekening voor deze hostingruimte, en die kon ik dus alleen betalen met een bankoverschrijving. Dus dat deed ik.

Twee dagen later was het forum offline. Servage vindt namelijk dat je binnen 2 dagen moet betalen, ook al duurt het veeel langer voordat een buitenlandse betaling bij hun is betaald.

Ik vond dat belachelijk, maar ze gaven geen krimp. Het is dat we onze rekening nu net hebben betaald. Anders zou ik m'n abo direct hebben opgezegd. Teringlijers...

Bram heeft nu de rekening betaald, dus het is weer online. Aangezien die buitenlandse betaling nog binnen moet komen, zitten we nu dus voor 28 maanden onder de pannen...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Mei 2008 15:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

cc
Quote:

Apr 24 - 21:14 GMT
Customer
And again: That's completely absurd and you should acknowledge that.

-1 for servage.
Apr 24 - 15:20 GMT
Servage - Peter
Hello Thijs

Thank you for the update.

As we have checked the payment is not yet received. So as soon as the payment is received we will unsuspend your account.

Kind regards,
Peter, Servage - Support
Servage Hosting

Apr 24 - 14:55 GMT
Customer
Hi Peter,

It's MPBP08042149362.

Kind regards,

Thijs
Apr 24 - 13:39 GMT
Servage - Peter
Hello Thijs

We are sorry for the inconvenience. We have checked our billing records and can not find your payment as on. If you have made the payment then can you please provide us the transaction number that you got. So we can update our billing records.

Kind regards,
Peter, Servage - Support
Servage Hosting

Apr 24 - 13:34 GMT
Customer
Hi Peter,

Like I said: I paid three days ago. I'm simply a victim of the fact that you want your money faster than is technically possible.

Maybe it won't help me anymore, but you should definetly change the policy. If I receive a bill for electricity, I have a month to pay it.

If I receive a bill from Servage, I have four days, even though the transaction takes more than that. It's absolutely ridiculous. I didn't even know the total amount due until April 20.

If you would show some more service, you could at least give one week for international money order to go through.

Thijs
Apr 24 - 12:10 GMT
Servage - Peter
Hello Thijs

We are sorry for the inconvenience faced by you. As per the policy you payment for your account is not received so your account was suspended. Please make the payment as soon as possible so we can proceed further and activate your account.

Kind regards,
Peter, Servage - Support
Servage Hosting

Apr 24 - 11:03 GMT
Customer
Hi Nick,

That's really disappointing. I've liked servage over the last few years, but this is truly a lack of service.

If you give the option of paying by money transfer, you should at least give ample time for the transaction to go through. Four days is just too little time then, it turns out.

Thijs
Apr 24 - 10:45 GMT
Servage - Nick
Hello Thijs

I am sorry to inform you that its not possible. we can activate the account as soon as we receive the payment.
Thank you.

Kind regards,
Nick, Support
Servage Hosting

Apr 24 - 10:38 GMT
Customer
Hi Nick,

So is there a chance we can get the account back up right now? I can send you a screenshot of the transaction if you want.

Thijs
Apr 24 - 10:26 GMT
Servage - Nick
Hello Thijs

International bank transfer takes few days time. we didn't receive your payment yet.
Thank you.

Kind regards,
Nick, Support
Servage Hosting

Apr 24 - 10:25 GMT
Customer
Dear servage,

I see that my account has been suspended for non-payment. However, the transaction ran through a few days ago, as you can see in this bank summary:

Bedrag (euro) 106,06 Af
Datum 21-04-2008
Mededelingen POSTBANK NV BUITENL BET VERK
EUR 106,06 1,0
SERVAGE GMBH

My credit card was stolen recently, so I had to pay by bank. I'm sorry if this takes longer than usual, but it is quite rigorous to suspend the account after four days of non-payment.

But it's coming, as you can see. The money was written off on the 21st. Could you please reactivate my account?

Best,

Thys
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Mei 2008 16:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inderdaad belachelijk dat ze gelijk je site uit de lucht halen, daar kunnen ze best even mee wachten. Zowieso is het wel zo gebruikelijk om eerst een herinnering te krijgen of had je die al?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Mei 2008 10:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ze hadden met drie weken geleden al iets gestuurd, maar toen nog zonder vermelding van het bedrag.. Daar heb je weinig aan he...
maurice
Addict

Bericht Geplaatst: 05 Mei 2008 12:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is dat geen vast bedrag dan?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Mei 2008 23:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja maar dat weet ik toch niet uit m'n hoofd? En door sommige kortingen in het verleden varieerde dat wel eens. Zit 14 maanden tussen. Bovendien wist ik toen nog niet dat een aantal dagen later m'n creditcard gestolen zou worden.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2008 16:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En na een maand klagen, pushen en zeuren zoals:

Quote:

"I will try to stay as polite as possible, but you and your colleagues make it quite the challenge."

"Thijs can prove he made the payment and that the money has been transferred to the servage bank account. So solving this problem is in your hands now."

"The complete unwillingness of Servage to actually help me find a solution to this situation is getting awfully frustrating."

Quote:

May 15 - 13:18 GMT
Servage - Patricia
Hello Thijs,

Thank you for your reply and patience. Please accept my apology for my colleagues misunderstanding.

I have contacted our accounting department and they have fortunately found your payment. It has just been added to your account. We apologize for inconvenience and waiting time.

Kind regards,
Patricia, Customer Care Manager
Servage Hosting

En daarvoor dus onze accounts platgooien he! Idioten... Ik heb ze gemaild dat ik blij ben dat het geld eindelijk terecht is, maar dat ik wel een soort gebaar van ze verwacht. De hele reden dat het forum offline lag, was dus uiteindelijk omdat ze bij accounting bij Servage lagen te slapen.
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2008 17:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als ze wel hadden opgelet was het toch nog steeds te laat geweest? En was toch alsnog de hosting afgesloten?

Ergens begrijp ik het ook wel en wordt jij hier benadeeld doordat er teveel wanbetalers zijn en dit voor hun de oplossing is om dat tegen te gaan.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2008 21:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nope. Volgens de Postbank was het geld op woensdag gestort. Donderdag werden we afgesloten.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 11:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Weet iemand eigenlijk een goed alternatief? Dan heb ik wat te zeggen als mensen me opbellen of ik een goede provider weet Smiley

(You know who you are Tongsmiley)
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 12:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zit nu bij Topservers (600mb webruimte, 10gb dataverkeer voor 21 euro per jaar), maar denk er serieus over na om over te stappen naar Antagonist (3gb webruimte, 60gb dataverkeer voor 24 euro per jaar)..

Iemand nog een reden waarom ik dit wel of niet zou moeten doen? (de welbekende haken en ogen of zo..?)

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 13:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben nog wel te spreken over servage, zolang je al je domeinen maar registreert bij transip blijft het ook nog niet duur.

Verder zitten we met i-dance.com bij byte.nl, vooral de service, snelheid en de backups die ze om de 3 uur draaien waren voor ons van belang.

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 13:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben ook een beetje aan het zoeken maar heb geen idee waar ik verder op moet letten naast ruimte, verkeer en geld Smiley
Site Admin

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 13:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

uptime; als een hoster 99,5% uptime biedt is dat eigenlijk maar heel weinig. Op een jaar scheelt dat bijna 2 hele dagen.

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 14:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

php4 of 5 support. Het forum draait nu op php4, wanneer overgegaan wordt op php5 zou interaddict wel eens niet meer kunnen werken. Het kraak-forum wel omdat die forum software veel nieuwer is.
Ik denk niet dat je nog hosting providers vind die php4 support bieden. php4 wordt namelijk niet meer doorontwikkeld. Php 5 is overigens ook veel vetter. Veel meer mogelijkheden qua programeren en veel meer mogelijkheden qua installeren van software. Dan zou ik eindelijk een goede Kraak-Wiki op kunnen zetten.
Dat is dus wel redelijk cruciaal. Ook is het erg prettig wanneer een aantal standaard php libraries worden ondersteund, zoals glib en PEAR. Maar dit is meestal wel het geval. En ongelimiteerd aantal FTP, (sub)domeinen en mysql databases.

Op zich bied servage een heel antrekklijk pakket voor een goede prijs. Alleen de service laat (soms) te wensen over en de snelheid+uptime is niet super. Al met al zal het niet meevallen een provider te vinden die vergelijkbare specs bied voor deze prijs.
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 14:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je hebt ze wel, servage equivalenten, maar meestal amerikaans:

http://www.dreamhost.com
http://www.hostgator.com
http://www.bluehost.com
http://www.site5.com (1,8 TB ruimte en 18,6TB transfer...)

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 15:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

goed.....dat verhaal van bram zegt me echt niks Smiley Als ik mijn portfoliosite op een .nl domein wil hebben waar ben ik dan het beste af? Weinig bezoekers en iets van 200 mb ofzo ruimte? iemand?
Site Admin

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 15:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die Antogonist (http://www.antagonist.nl/) waar Marijn het over heeft lijkt me dan voor jou zeer geschikt, 24 euro is echt niks en als je minder wil betaal je misschien nog wel meer ook (hoe paradoxaal dat ook moge klinken).

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur