Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Aangeboden en Gezocht » Schandalig goedkope auto gezocht :)
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Mei 2008 21:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Weet iemand van jullie nog een goedkope auto die het redt tot Parijs en terug en met nog minstens een paar weken APK? 100-300 euro?

Roalt, Bram, Niels, anybody?

Bericht Geplaatst: 27 Mei 2008 08:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, je had mijn Alfa mogen hebben. Helaas ligt de auto redelijk uit elkaar en heb ik net het motorblok verkocht..... Zal es even rondvragen.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 27 Mei 2008 09:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik geloof dat mijn huisgenoot zijn Renault Clio (redelijk gare bak, maar hij rijd) gaat verkopen. Ik zal eens navragen...
Witnie
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mei 2008 10:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

www.thalys.com
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mei 2008 10:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Witnie schreef:
www.thalys.com

280 euro. Been there...

Bericht Geplaatst: 27 Mei 2008 14:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marktplaats...
Mart
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mei 2008 15:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik zou er dan gewoon een huren of lenen. Om voor een trip naar parijs nou een gare frikandel te gaan kopen?
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mei 2008 18:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb de meeste mensen die ik ken met een auto gebeld, maar die doen het allemaal liever niet. Niet zo gek.

En huren is ook niet echt een optie: we hebben m alleen nodig voor de heen en de terugweg...

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 09:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dus: dan huur je er een. In Nederland. Greenwheels?

En je vind de Thalys a 280,- te duur, maar een gaar bakkie voor alleen de heen- en terugweg voor 300,- vind je wel acceptabel?!

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 10:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

inderdaad. Verzekering en wegenbelasting er bij. Wegenwacht abonnement met buitenland service.... Dan ben je alles bij elkaar nog bijna 600 euro kwijt, zonder de benzine mee te rekenen en eventuele kosten die je onderweg moet maken om het barrel rijdend te houden.
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 10:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eurolines is ook prima te doen als je er de tijd voor hebt.
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 11:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:

En huren is ook niet echt een optie: we hebben m alleen nodig voor de heen en de terugweg...

Bij de meeste grote autoverhuurders (Hertz, Europcar) kun je de auto in Nederland huren en in Parijs zodra je aan komt daar inleveren. Met de terugreis doe je het dan net andersom. Scheelt een hoop huurdagen.

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 12:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die kosten zijn niet van toepassing. ANWB? Boeie, dat zie je wel als ie kapot gaat. Verzekering+belasting is drie tientjes.

Bovendien... Bij een treinkaartje ben je je geld kwijt. Een auto kun je doorverkopen of mee verder rijden.

Maar 't moet toch te vinden zijn? Het is mij (met hulp van anderen) al drie keer gelukt.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"

Laatst aangepast door Thijs R. op 28 Mei 2008 12:29, in totaal 1 keer bewerkt
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 12:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva schreef:

Bij de meeste grote autoverhuurders (Hertz, Europcar) kun je de auto in Nederland huren en in Parijs zodra je aan komt daar inleveren. Met de terugreis doe je het dan net andersom. Scheelt een hoop huurdagen.

Daar heb ik dus op gezocht, maar dat leek bij iig Avis en Europcar niet mogelijk...

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 15:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

misschien kun je dit proberen

http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=8958

Autoweek geeft 4 weken lang elke week een vakantiebarrel weg, kosten om mee te doen zijn 35 cent (sms) Vorige week gaven ze een volvo 480 weg, deze week een ford mondeo

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 16:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, nou, ik heb maar eens smsje gestuurd Knipoog

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2008 16:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/05/te_koop_wereldberoemde_toyota.html

Knipoog

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 11:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maartje schreef:
Dus: dan huur je er een. In Nederland. Greenwheels?

En je vind de Thalys a 280,- te duur, maar een gaar bakkie voor alleen de heen- en terugweg voor 300,- vind je wel acceptabel?!

Als het 280 per persoon is en je reist met meerdere personen dan is het voordeliger om een gare auto te kopen.
Als je alleen reist dan snap ik het inderdaad ook niet waarom je dan niet lekker met de trein gaat.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 12:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die auto van 300 euro gaat niet op in rook nadat ik er mee naar Parijs ben geweest, een treinkaartje wel...

De auto zou ik daarna bijvoorbeeld nog kunnen gebruiken voor mijn werk, kan alles declareren...

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 12:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

verzekering, wegenbelasting, benzine, olie, ruitensproeiervloeistof
$$$$$
Smiley

edit: ok de benzine kun je declareren lees ik niet
Maar de brandstofkosten voor parijs - nederland
$$$$
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 12:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het lijkt erop dat je keus voor 400 al een stuk ruimer wordt. Dan zijn het auto's die je ook nog kan doorverkopen.

http://link.marktplaats.nl/169366163
http://link.marktplaats.nl/171635175
http://link.marktplaats.nl/166754270
http://link.marktplaats.nl/172083352
http://link.marktplaats.nl/171846497

http://link.marktplaats.nl/162132025
http://link.marktplaats.nl/168751216
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 13:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jij met je "barrels doorverkopen" altijd! Dat oude barrel van jullie ook: dat lijk brengt nog hooguit 100,-/ 150,- op. Of je brengt 'm naar de schroot. Maar denk maar niet dat je zo'n autootje met winst en zelfs quitte kunt verkopen! Dat denk jij wel, heb ik het idee. Smiley

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2008 15:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij heeft 'm al een paar jaar, logisch dat je 'm dan niet quitte kan verkopen toch?

Met een auto die je een paar maanden gebruikt ligt dat anders...

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2008 11:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

LIFTEN?
Witnie
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2008 11:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voor die 400 euro wil ik best voor taxi spelen.

Mijn taxi is een luxe en ruime Volvo met veel comfort.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2008 12:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maartje schreef:
Jij met je "barrels doorverkopen" altijd! Dat oude barrel van jullie ook: dat lijk brengt nog hooguit 100,-/ 150,- op. Of je brengt 'm naar de schroot. Maar denk maar niet dat je zo'n autootje met winst en zelfs quitte kunt verkopen! Dat denk jij wel, heb ik het idee. Smiley

Sterker nog, ik wil 'm met winst proberen door te verkopen.... Smiley Maar quitte zou ook heel mooi zijn.

Wij willen 'm nu namelijk gaan verkopen, en dan is ie in een stuk betere staat dan voorheen. Geen roest meer, al z'n kleur weer terug, geen wiebelige koppeling meer. Echt een 'barrel' is het niet. 't Is gewoon een oud auto'tje!

We gaan 't vanzelf zien Smiley
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur